abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75227036
Vorige topic:
Vraag en aanbod kinderspullen, deel 39

Ik sloot de vorige met de volgende post:
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:16 schreef mrien het volgende:
Ik heb ook nog 2 sneeuwwitje poppetjes
Sleepy en wasbeer
Bij interesse, stuur maar even een pm
Post daarvoor was van Troel, maar als ik die kopieer gaan alle plaatjes niet mee. Misschien wil je hem zelf nog eens plaatsen?
pi_75227311
Ik ben nog steeds op zoek naar Ratatouille voor de Gamecube
  † In Memoriam † woensdag 2 december 2009 @ 21:37:46 #3
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75227783
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar Ratatouille voor de Gamecube
ze staan op ebay amerika, maar ik weet niet of die geschikt zijn voor hier

of deze: http://cgi.ebay.com/RATAT(...)?hash=item53dcfb11d1

[ Bericht 21% gewijzigd door lady-wrb op 02-12-2009 21:43:40 ]
pi_75228765
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:37 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ze staan op ebay amerika, maar ik weet niet of die geschikt zijn voor hier

of deze: http://cgi.ebay.com/RATAT(...)?hash=item53dcfb11d1
De meeste zijn NTSC hier in nederland hebben we PAL, gaat niet werken dus

Ik blijf gewoon even zoeken

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2009 22:01:02 ]
pi_75228884
Hallo moeders, ik heb een vraagje: hebben jullie een idee hoe ik aan een babypakje van Old Navy kan komen? Heb net op de site zo'n leuk pakje gezien, maar ze sturen niet naar Europa... maar misschien zijn er meer winkels die het verkopen?
  donderdag 3 december 2009 @ 08:37:17 #6
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_75237043
Tiny love mobiel VERKOCHT

Shirts Hema maat 62

Pointer shirt maat 62 blauw

Mexx shirt maat 68 en maat 50-56 wit

Lief! shirt maat 62

Mexx broek maat 62 lichtblauw

Mexx vestje blauw wit maat 62

Name it shirt wit en blauw maat 62

Noppies shirt maat 62

BFC broek maat 62

Jottum setje broek en shirt maat 68

grrr photobucket houd ermee als die het nog doet komt er nog meer bij

Bij interesse graag PM

[ Bericht 0% gewijzigd door MamaNik op 03-12-2009 12:27:22 ]
  donderdag 3 december 2009 @ 09:13:48 #7
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75237568
Wat een leuke kleertjes heb je toch MamaNik... helaas past het Lennon allemaal niet meer.
Make love, not war ☮
  donderdag 3 december 2009 @ 09:35:42 #8
248986 MamaNik
pi_75238001
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Wat een leuke kleertjes heb je toch MamaNik... helaas past het Lennon allemaal niet meer.
Moet M zijn kast ook nodig uitmesten, maar is voornamelijk korte mouwen spul en korte broeken die die niet meer past, welke maat daar Lennon nu???
  donderdag 3 december 2009 @ 09:42:33 #9
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75238140
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:35 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Moet M zijn kast ook nodig uitmesten, maar is voornamelijk korte mouwen spul en korte broeken die die niet meer past, welke maat daar Lennon nu???
Lennon gaat nu wel richting maat 80.
Make love, not war ☮
  donderdag 3 december 2009 @ 10:01:50 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_75238595
quote:
Op woensdag 2 december 2009 21:19 schreef mrien het volgende:
Vorige topic:
Vraag en aanbod kinderspullen, deel 39

Ik sloot de vorige met de volgende post:
[..]

Post daarvoor was van Troel, maar als ik die kopieer gaan alle plaatjes niet mee. Misschien wil je hem zelf nog eens plaatsen?
De eerste serie van spullen die niet meer passen en geen emotionele waarde hebben:

Twee rompertjes van de Prenatal, maat 56, samen voor 3 euro

Shirtje van de HEMA, maat 56, 2,50 euro

Shirtje van Esprit, maat 50, 3 euro

Shirtje van de HEMA, maat 56, 2,50 euro

Shirtje van de HEMA, maat 50, 2,50 euro

Shirtje van de Prenatal, maat 50, 1,50 euro

Shirtje van de Prenatal, maat 50, 1,50 euro

Setje van de Prenatal, maat 50, 5 euro

Jasje van Noppies, maat 56, 7,50 euro (met als ik het kan vinden bijpassende sokjes en mutsje)

Slofjes van Peas, 0,50 euro

Broekje van Noppies, maat 56, 3 euro

Alles exclusief verzendkosten. Graag per PM reageren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 3 december 2009 @ 11:53:47 #11
248986 MamaNik
pi_75241779
quote:
Op donderdag 3 december 2009 09:42 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Lennon gaat nu wel richting maat 80.
oke zal zo is een blik werpen in zijn kast haha
pi_75311357
Ik heb in de aanbieding, een jas van Prenatal.
Maat 62, ziet er als nieuw uit.

en in actie

voor 15,- inclusief verzenden mag ie weg.

Verkocht! Lente is de nieuwe eigenaresse

[ Bericht 14% gewijzigd door huuphuup op 05-12-2009 21:56:59 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 5 december 2009 @ 12:47:18 #13
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75311422
Huup, waarom doe jij eigenlijk zoveel kleertjes weer weg Jullie willen toch graag een groot gezin . Moet elk kindje een eigen garderobe hebben?

Ik geef nu met liefde de meidenkleertjes aan vriendinnen, maar had ze bij een tweede dochter juist heel graag weer gebruikt .
pi_75312180
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:47 schreef Groofsken het volgende:
Huup, waarom doe jij eigenlijk zoveel kleertjes weer weg Jullie willen toch graag een groot gezin . Moet elk kindje een eigen garderobe hebben?

Ik geef nu met liefde de meidenkleertjes aan vriendinnen, maar had ze bij een tweede dochter juist heel graag weer gebruikt .
ik verkoop lang niet alles hoor ik bewaar de dingen die ik leuk genoeg vind voor een tweede kindje, de dingen die ik minder leuk vind die verkoop ik.
Ik heb echt meer dan genoeg in maat 50/56 en 62 nog staan om een tweede kindje te kleden
en weggeven aan vriendinnen tsja, ik heb geen zwangere vriendinnen in mn omgeving, dan houdt het een beetje op.

overigens, ik snap dat jij het vast niet zo bedoelt groofs, maar dit is geloof ik de vierde keer al dat iemand er iets van zegt als ik kleertjes verkoop. Is dat not done ofzo om nu al dingen te verkopen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:32:51 #15
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75312378
Oh lieve meis, nee zo bedoel ik het inderdaad helemaal niet. Kleurdoos heb ik ook al wel eens kleertjes zien verkopen en die wil toch ook graag een groot gezin .

Ik vroeg me gewoon af hoe dat dan werkt. Kan me ook voorstellen dat je voor elk kindje gewoon opnieuw wilt kijken wat je leuk vindt of dan bij je smaak past of zoiets. het is alleen dat ik het zelf juist best moeilijk vind om afstand te doen van kleertjes van S (zelfs nu de kans toch echt bijna nihil is dat er hierna nog meer kindjes gaan komen Droomprins, je hebt nog zo'n drie jaar, zullen we dan nog een babietje maken ). Ik vind het bv heel fijn als ze ze ergens op een foto aanheeft ofzo, als ik er helemaal aan verknocht was .

Gewoon willen begrijpen hoe dat voor anderen werkt dus .

En ik wist niet dat het al eerder was gevraagd .

En ik lees nu dat jij de leukste dingen ook houdt, dus toch een beetje hetzelfde gevoel .
pi_75312466
haha huup, die vragen vind ik vreemd, maar ik herken het wel. Schoonzusje is zwanger en we kregen de vraag of we de box toch echt niet nog bewaard hadden. Huppekee, weg met dat ding. Was geen familiestuk oid, maar nam wel veel ruimte in beslag.
Als m'n zusje zwanger wordt (ooit), dan is mijn moeder vast verbaasd dat ik nu al de kinderwagen en de box en een hoop ander spul weg heb gedaan.

Flylady heeft er een goed woord voor: declutteren. En dat is goed. Heb je het niet meer nodig? Geen emotionele waarde of onvervangbaar? Hu(u)p! weg ermee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_75312505
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:32 schreef Groofsken het volgende:
Oh lieve meis, nee zo bedoel ik het inderdaad helemaal niet. Kleurdoos heb ik ook al wel eens kleertjes zien verkopen en die wil toch ook graag een groot gezin .

Ik vroeg me gewoon af hoe dat dan werkt. Kan me ook voorstellen dat je voor elk kindje gewoon opnieuw wilt kijken wat je leuk vindt of dan bij je smaak past of zoiets. het is alleen dat ik het zelf juist best moeilijk vind om afstand te doen van kleertjes van S (zelfs nu de kans toch echt bijna nihil is dat er hierna nog meer kindjes gaan komen Droomprins, je hebt nog zo'n drie jaar, zullen we dan nog een babietje maken ). Ik vind het bv heel fijn als ze ze ergens op een foto aanheeft ofzo, als ik er helemaal aan verknocht was .

Gewoon willen begrijpen hoe dat voor anderen werkt dus .

En ik wist niet dat het al eerder was gevraagd .

En ik lees nu dat jij de leukste dingen ook houdt, dus toch een beetje hetzelfde gevoel .
ah ok

ja ik hou meer dan goed is voor de bergruimte hier in huis

van haar eerste jasje in maat 56 bijvoorbeeld weet ik nu al dat de kans heel klein is dat een 2e kindje die ooit zal dragen, t is een dun zomerjasje. Maar ik vind hem te leuk om weg te doen en datzelfde geldt voor een boel andere dingen. Alleen ik heb zó veel kleertjes. Merendeel is ook gekregen en heeft ze bijvoorbeeld maar 3 keer aangehad en toen dacht ik van nah ik vind die kleur toch niet leuk ofzo. Nouja dan gaat het dus in de verkoop.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:41:03 #18
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75312552
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:36 schreef YPPY het volgende:
haha huup, die vragen vind ik vreemd, maar ik herken het wel. Schoonzusje is zwanger en we kregen de vraag of we de box toch echt niet nog bewaard hadden. Huppekee, weg met dat ding. Was geen familiestuk oid, maar nam wel veel ruimte in beslag.
Als m'n zusje zwanger wordt (ooit), dan is mijn moeder vast verbaasd dat ik nu al de kinderwagen en de box en een hoop ander spul weg heb gedaan.

Flylady heeft er een goed woord voor: declutteren. En dat is goed. Heb je het niet meer nodig? Geen emotionele waarde of onvervangbaar? Hu(u)p! weg ermee.
Bij mij krijgen die kleertjes dan toch een soort emotionele waarde , heel suf eigenlijk.

En na deze ga ik ook alles opruimen (lees wegdoen) , maar ik zou inderdaad eerst aan m'n broertje vragen of zij er iets van willen hebben . Das toch op zich ook niet zo raar?
pi_75312561
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:36 schreef YPPY het volgende:

amen!

nouja dat idee dus een beetje. Als het nog gebruikt kan worden of emotionele waarde heeft dan bewaar ik het. Zo niet, weg!.

En meubels hebben we juist wel weer gekocht zodat ze nog een keer voor een tweede/derde/vierde ( ) gebruikt kunnen worden. Maar zodra het op is gaan die ook de deur uit. Ik ben geen liefdadige instelling qua bewaren voor vriendinnen/familie.
Als het toevallig zo uitkomt geef ik het graag weg. hoop dat ik er dan iemand blij mee kan maken dan. Maar zo niet. Dan niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 5 december 2009 @ 13:44:48 #20
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75312637
Ik ga het overigens ook niet bewaren voor m'n broertje . Als ie het wil hebben, mag ie het meteen meenemen en in z'n eigen huissie opslaan .

Maar ik wil hem wel eerst de kans geven uit te zoeken wat zij eventueel zouden willen hebben.
pi_75312822
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 12:44 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb in de aanbieding, een jas van Prenatal.
Maat 62, ziet er als nieuw uit.

[ afbeelding ]

en in actie
[ afbeelding ]

voor 15,- inclusief verzenden mag ie weg.
Dat vind ik zooooo'n leuk jasje!! Maar helaas, Mila is er ietsjepietsje te groot voor
pi_75312826
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:41 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Bij mij krijgen die kleertjes dan toch een soort emotionele waarde , heel suf eigenlijk.

En na deze ga ik ook alles opruimen (lees wegdoen) , maar ik zou inderdaad eerst aan m'n broertje vragen of zij er iets van willen hebben . Das toch op zich ook niet zo raar?
M'n zusje wacht nog zeker een jaar voor ze gaat proberen zwanger te worden en ik ga echt niet 4 jaar lang met dat spul op zolder zitten 'voor het geval dat'. Als ze het nu had gewild, had ze het zo op kunnen halen. Heb ook veel weggegeven, dan is het hier weer weg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2009 @ 13:52:56 #23
37843 lady-wrb
kortaf
pi_75312829
als je (nog) geen afstand kan doen van bepaalde kleertjes, kan je het toch ook als poppenkleding gebruiken?
pi_75312880
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:52 schreef lady-wrb het volgende:
als je (nog) geen afstand kan doen van bepaalde kleertjes, kan je het toch ook als poppenkleding gebruiken?
Dat doe ik juist niet, ik wil niet weten hoe ik reageer als ze het voor elkaar zou krijgen d'r eerste pakjes kapot te maken.
*OUD heilige*
pi_75313088
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]
overigens, ik snap dat jij het vast niet zo bedoelt groofs, maar dit is geloof ik de vierde keer al dat iemand er iets van zegt als ik kleertjes verkoop. Is dat not done ofzo om nu al dingen te verkopen
Nee ik vind het niet kunnen hoor, ik vind dat je op zn minst moet wachten tot ik een dochter in aantocht heb Maar serieus, het is toch niet raar om dingen te verkopen? Althans ik vind van niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')