Of je stookt de verwarming op naar 30 graden en laat maar sjouwen in het ondergoed.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:10 schreef Stiemie het volgende:
Enneh zindelijkheid wat is dat? Toevallig heeft Linde gisteren 1x op het potje gepoept, maar ondanks alle lofzangen is alles daarna gewoon in haar luier terechtgekomen.
Neemt 'ie ook nog tijdschriften mee naar de wc om er vervolgens een half uur te blijven zitten?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:18 schreef Vivi het volgende:
Dean poept al 2 weken op de wc, maar dat komt omdat ik hem er elke ochtend opzet op zijn vaste euhhm..poeptijdTis een echte man wat dat betreft
. En plassen doet ie ook regelmatig op de wc. Vooral als ik hem omkoop met stickers en autootjes
. Maar als we weggaan doen we altijd nog een luier om hoor, echt zindelijk wil ik hem absoluut niet noemen. Maar het gaat de goede kant op iig.
Karin, wij doen de 2e prik niet.
Ik heb er zelf Cars-boekjes neergelegd om het aantrekkelijk te makenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Neemt 'ie ook nog tijdschriften mee naar de wc om er vervolgens een half uur te blijven zitten?![]()
Ik snap nog steeds niet waarom mannen dat fijn vinden, een half uur in die teringmeur zitten....bah
Ja het waren sterretjes. Ja hij was er diep van onder de indruk dat ze dat zomaar binnen deed. Juf vertelde wel dat ie ook nog eerst boos was. En ja hij vond het heel gezellig. Toen ik hem ophaalde wilde ie niet mee: ik ben er nog maar zo kort!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:06 schreef chacama het volgende:
Hihi Mikael. Het zullen wel sterretjes geweest zijn. Maar de rechtvaardigheid van kinderen gaat ver. Het mag niet, dus mag de juf het ook niet. Vond ie het wel gezellig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |