en laten we Giel niet vergeten met zijn kutprogramma!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Datzelfde kun je zeggen over autorijders, mensen die alcohol drinken,werkgevers enzovoort
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
en laten we Giel niet vergeten met zijn kutprogramma!
Beetje jammer wie het dan weer gaat presenterenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Serious Request dagelijks in vooravond Nederland 3
Veenstra is leuke plaatjes aan het doorsturenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:03 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Vette shizzle...alleen verkeerde plek
Moi !!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allemaal, zit deze dagen even slecht in het internet in mijn nieuwe casa maar ben weer ruim voor de Serious Request present
Hoop alleen op een Gielloze editie
Wilde 't al niet meteen erbij zettenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Beetje jammer wie het dan weer gaat presenteren.
ik vind er helemaal niets anquote:
vriendelijk volk, dach dat wij Hollanders zo onvriendelijk warenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:56 schreef broer het volgende:
Lekker klantvriendelijk, die Limburgers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:59 schreef Vlindur het volgende:
Pure ego post, maar omdat ik jullie wel lief vind wil ik het ook graag met jullie delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Gepland, dus keizersnede?
quote:
Ja, qua datum een stuk prettiger jaquote:Op donderdag 3 december 2009 14:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, inleiden2 weken te vroeg, maar das omdat ik natuurlijk weer met rhesus zooi zit. Nou ja, beter dan de originele 30 december
Pure ego post, maar omdat ik jullie wel lief vind wil ik het ook graag met jullie delenSpannend! Alleen: hoe weet je nu al dat het de 15de wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit- wacht ff, altijd even refreshen voor je replied
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
Omdat dat vanochtend besproken is met de gyneacoloogquote:Op donderdag 3 december 2009 14:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Spannend! Alleen: hoe weet je nu al dat het de 15de wordt
Lijkt mij fijn zo voor de kerstdagen... gefeliciteerd, hoop dat alles goed zal gaanquote:Op donderdag 3 december 2009 14:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, inleiden2 weken te vroeg, maar das omdat ik natuurlijk weer met rhesus zooi zit. Nou ja, beter dan de originele 30 december
mooi tussen Sinterklaas en kerst in, zo wordt de hele decembermaand voortaan een gekkenhuisquote:Op donderdag 3 december 2009 14:02 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit in OUD. Maar misschien ga ik dat nog ens doezn.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:10 schreef Vlindur het volgende:
Wij hopen ook dat alles goed zal gaan! Thnx ook!
Again: de 3e al! Waauw, 21 juni is wel een handigere datum dan in december
(Zit je dan niet in het Z&G topic?)
Ik zit er nog zo'n 12 dagenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit in OUD. Maar misschien ga ik dat nog ens doezn.
Pure ego post, maar omdat ik jullie wel lief vind wil ik het ook graag met jullie delenMisschien wel gelijktijdig met onze zoon, zondag 40 wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zou voor ons de keuze zijn als we hem krijgen, eerst volgende week strippen voor ze gaan plannen in te leidenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:04 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Omdat dat vanochtend besproken is met de gyneacoloog
Hij de de 14e of de 15e, toen wilde ik de 15e wegens 10 dagen na sinterklaas en 10 dagen voor kerst
Jullie ook al!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Misschien wel gelijktijdig met onze zoon, zondag 40 weken
2de , geen idee of mijn vrouw nog post daar , die vind het daar maar kliekjes gedragquote:Op donderdag 3 december 2009 14:23 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jullie ook al!1e, 2e,3e,4e? ook toevallig in het Z&G topic?
Ook gefeliciteerd!
Spannend joh!
Whehe, ja, das wel waar idd. Als je niet zo actief bent val je wel wat buiten boord idd. Maar ik vind het er wel geweldig.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
2de , geen idee of mijn vrouw nog post daar , die vind het daar maar kliekjes gedrag
New Kids zijn leuk, maar liedje idd minder.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:54 schreef Dichterbijer het volgende:
Daar heb je dat k*t nummer weer....
Baas van de VPRO weet het als het goed is toch ook? Niemand van de VPRO gaat erin. En Annemieke in het huis?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:58 schreef themauster het volgende:
GLAZEN HUIS KOORTS
De spanning stijgt. De officiele persconferentie is geweest, Groningen is er helemaal klaar voor en aanstaande maandag zal het Serious Request-circus écht losbarsten als de drie dj's bekend worden die in het glazen huis zullen gaan zitten. Vanaf dan gaat de trein rijden en die komt pas op kerstavond weer tot stilstand. De jocks weten nog niet wat ze gaan doen, dat hangt weer helemaal af wie er in het huis komen. Alleen 3FM-baas Wilbert en een notaris weten het. Verder NIEMAND! De samenstelling is misschien wel het best bewaarde geheim van Hilversum.
Vorig jaar was mijn eerste keer in het glazen huis. Een geweldige en intense ervaring die ik graag nog een keer zou meemaken. Toch ga ik er vanuit dat ik niet in het huis in ga. De lijst met gegadigden is zo groot. Het gerucht gaat dat Annemieke een goede kans maakt omdat het weer tijd wordt voor een vrouw die het huis gaat bewonen. We zullen het meemaken! Aanstaande maandagmiddag in de uitzending van Rob Stenders wordt het bekend.
Overigens staat er al een glazen huis. Nee, nog niet in Groningen. Maar wel in Madurodam! Sinds vandaag te bekijken. Lachen hè. Check de foto...
Grtz!
Coen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |