en laten we Giel niet vergeten met zijn kutprogramma!quote:Op donderdag 3 december 2009 12:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Datzelfde kun je zeggen over autorijders, mensen die alcohol drinken,werkgevers enzovoort
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
en laten we Giel niet vergeten met zijn kutprogramma!
Beetje jammer wie het dan weer gaat presenterenquote:Op donderdag 3 december 2009 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Serious Request dagelijks in vooravond Nederland 3
Veenstra is leuke plaatjes aan het doorsturenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:03 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Vette shizzle...alleen verkeerde plek
Moi !!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Hallo allemaal, zit deze dagen even slecht in het internet in mijn nieuwe casa maar ben weer ruim voor de Serious Request present
Hoop alleen op een Gielloze editie
Wilde 't al niet meteen erbij zettenquote:Op donderdag 3 december 2009 13:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Beetje jammer wie het dan weer gaat presenteren.
ik vind er helemaal niets anquote:
vriendelijk volk, dach dat wij Hollanders zo onvriendelijk warenquote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:56 schreef broer het volgende:
Lekker klantvriendelijk, die Limburgers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
quote:Op donderdag 3 december 2009 13:59 schreef Vlindur het volgende:
Pure ego post, maar omdat ik jullie wel lief vind wil ik het ook graag met jullie delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
.
Gepland, dus keizersnede?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |