Sluit ik mij bij aan, ben nog steeds ziekig :wquote:
beterschapquote:Op woensdag 2 december 2009 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sluit ik mij bij aan, ben nog steeds ziekig :w
Is het niet gewoon Berts opdracht om die roddel de wereld in te helpen en te zorgen dat zoveel mogelijk media het overnemen?quote:Op donderdag 3 december 2009 01:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
De toppers zijn weer bij elkaar wie had dat gedacht
is ook op andere plaatsen bekend gemaakt met persberichtquote:Op donderdag 3 december 2009 01:21 schreef broer het volgende:
[..]
Is het niet gewoon Berts opdracht om die roddel de wereld in te helpen en te zorgen dat zoveel mogelijk media het overnemen?
Bert is toch niet zo voetbalverslaafd als eerst gedacht.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bert heeft zichzelf verbaast door te gaan slapen tijdens Twente en Ajax. Rob stenders heeft hem voor gek verklaard.
terwijl hij het wel zegt te zijnquote:Op donderdag 3 december 2009 01:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bert is toch niet zo voetbalverslaafd als eerst gedacht.
beide wedstrijden trouwens niets aan gemistquote:Op donderdag 3 december 2009 01:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bert is toch niet zo voetbalverslaafd als eerst gedacht.
Wat een ellende.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
is ook op andere plaatsen bekend gemaakt met persbericht
Die van Thymen vond ik origineel.quote:Op donderdag 3 december 2009 01:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bert mag in het oosten verse broodjes en sausijzen verkopen.
Stomme opdracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |