quote:Op woensdag 2 december 2009 22:34 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Morrissey heeft er al eens over gezongen:
"It's the story of my life"
En Roel is het ook vergeten, denk ik..quote:Op woensdag 2 december 2009 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
kut kut kut gemist
http://www.stubru.be/programmas/audio/od091201soulwaxspecial
Dat heeft hij niet gezegd, ik had het aan hem gevraagd te doen, als reminder.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En Roel is het ook vergeten, denk ik... Kevin zou het toch even Twitteren?
Oja, dat was het inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2009 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gezegd, ik had het aan hem gevraagd te doen, als reminder.
Wat een vreselijke crap inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een vreselijk stem heeft die selah sue
Echt kud inderdaad. Had Soulwax wel even willen horen.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alleen hij heeft het niet gedaan
Hm, ik had alleen die Soulwax special op do of vrij bij StuBru in gedachtenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En Roel is het ook vergeten, denk ik... Kevin zou het toch even Twitteren?
Ah, die kunnen we dus nog wel horen! Neem aan dat ze dan ook veel Soulwax gaan draaienquote:Op woensdag 2 december 2009 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, ik had alleen die Soulwax special op do of vrij bij StuBru in gedachten.
Nee roel had gedacht dat het of donderdag of vrijdag zou zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, die kunnen we dus nog wel horen! Neem aan dat ze dan ook veel Soulwax gaan draaien.
Huh? meende dat er 2 dingen waren m.b.t. Soulwax @ Stubru en op verschillende dagen.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee roel had gedacht dat het of donderdag of vrijdag zou zijn.
Ster in hoog zingen en het nog mooi laten overkomen, dat is niet iedereen gegeven.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:13 schreef Againzender het volgende:
Gerard trapte december al af gisteren met haar, maar wat een zangeres is ze toch:
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:13 schreef Againzender het volgende:
Gerard trapte december al af gisteren met haar, maar wat een zangeres is ze toch:
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ster in hoog zingen en het nog mooi laten overkomen, dat is niet iedereen gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |