Als je na een paar biertjes ineens met 67 kaarten in je hand zit dan zeg je liever even een tijdje niks idd, tot je er HEEL zeker van bentquote:
Dat zal me dus niet gebeurenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je na een paar biertjes ineens met 67 kaarten in je hand zit dan zeg je liever even een tijdje niks idd, tot je er HEEL zeker van bent
quote:Op woensdag 2 december 2009 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Het mooie is dus wel dat je situaties tegenkomt waarin pestkaarten gestapeld worden en waarin op een goed moment iemand niet meer kan doorstapelen, en die moet dan aangeven hoeveel kaarten hij moet pakken, en met welke kleur en in welke richting er verder gespeeld moet worden. Heeftie dat fout, dan krijgtie er nog 5 bij. Heeftie hetgoed, maar wordt het door iemand anders betwist, krijgt die ander er 5 bij en zo verder
Daarom. Die aas had ik in mn klauwen.quote:
Slaap lekker Fhaquote:
slaap ze Fhaquote:
dan zou jij dus hebben gewonnenquote:Op woensdag 2 december 2009 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Daarom. Die aas had ik in mn klauwen.
Heel goed, met de juiste bouten?quote:Op donderdag 3 december 2009 02:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
mijn poort is klaar en hij hangt netjes
Zul je zien dat het vanaf deze week vijf maanden land kei-hard gaat vriezen.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
volgende week nog een tuinhekje hangen en de tuin winter klaar maken en dan mag het van mij gaan vriezen
quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 02:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heel goed, met de juiste bouten?
het mag pas over 2 weken gaan vriezenquote:Op donderdag 3 december 2009 02:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zul je zien dat het vanaf deze week vijf maanden land kei-hard gaat vriezen.
Ooh wacht, de Kleine IJstijd is al eeuwen geleden afgelopen.
En dat krijg je onmogelijk passend, al wil je het nog zo graag.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de andere bouten waren een halve cm. te kort
Zal in NL wel geen probleem zijn.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het mag pas over 2 weken gaan vriezen
quote:Op donderdag 3 december 2009 01:45 schreef indahnesia.com het volgende:
en mijn email-box zit weer aardig vol.
dit bedoelde ikquote:Op donderdag 3 december 2009 02:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn email box vol? Lijkt me sterk.
dat lijkt me wel duidelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 02:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En dat krijg je onmogelijk passend, al wil je het nog zo graag.
ik zit in belgiequote:Op donderdag 3 december 2009 02:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zal in NL wel geen probleem zijn.
ontbijt zequote:
heb je tenminste wat te doenquote:Op donderdag 3 december 2009 02:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.."het lijstje met emails is weer lang genoeg"....
die laptop heb je toch vaker bij je ontbijt staanquote:Op donderdag 3 december 2009 02:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De tuinman is bezig, dus ik zit weer achter de laptop
oh ja, het verre buitenland inderdaad.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat lijkt me wel duidelijk![]()
[..]
ik zit in belgie
Absoluut waar, beter wat werk dan helemaal geen werk.. kost alleen maar geld.quote:Op donderdag 3 december 2009 02:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb je tenminste wat te doen
Meestal niet, maar ik ben er een die wel door eet over het algemeen.quote:Op donderdag 3 december 2009 03:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die laptop heb je toch vaker bij je ontbijt staan
en je verdient geen geldquote:Op donderdag 3 december 2009 03:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Absoluut waar, beter wat werk dan helemaal geen werk.. kost alleen maar geld.
breng zequote:Op donderdag 3 december 2009 03:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Dadelijk wel nog even de vriendin wegbrengen.
latersquote:
je vriendin is al wegquote:
Da's lekker lang slapen voor je dan.quote:Op donderdag 3 december 2009 03:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga het vandaag niet laat/vroeg maken![]()
moet om 10 uur weer beginnen
je hebt d'r toch nog een fijne werkdag gewenstquote:Op donderdag 3 december 2009 03:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps, ze liep net de deur uit.
quote:Op donderdag 3 december 2009 03:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's lekker lang slapen voor je dan.
FAILquote:Op donderdag 3 december 2009 03:49 schreef indahnesia.com het volgende:
en ze is weer terug.
Ze moest vanmiddag pas werken.
jazeker, maar was te vroegquote:Op donderdag 3 december 2009 03:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt d'r toch nog een fijne werkdag gewenst
Da's voor mij zeker niet genoeg.quote:Op donderdag 3 december 2009 03:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
5 uur slaap is meer dan genoeg
ik had je volgende post nog niet gezien toen ik het postequote:Op donderdag 3 december 2009 03:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jazeker, maar was te vroeg
6 uur is het max. wat ik aan 1 stuk slaapquote:Op donderdag 3 december 2009 03:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's voor mij zeker niet genoeg.
Poe he..quote:Op donderdag 3 december 2009 03:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
6 uur is het max. wat ik aan 1 stuk slaap
latersquote:Op donderdag 3 december 2009 03:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ben weg spreek je later
quote:Op donderdag 3 december 2009 07:45 schreef DaMart het volgende:
Even een leuk filmpje om wakker te worden:
quote:Op donderdag 3 december 2009 07:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ben niet anders gewend
jemig het is alweer subtropisch hier opt werk
quote:
douchen, aankleden, ontbijtje en dan naar een begrafenisquote:
sterktequote:Op donderdag 3 december 2009 07:53 schreef Muck het volgende:
[..]
douchen, aankleden, ontbijtje en dan naar een begrafenis
quote:Agressieve man met stofzuiger aangehouden
woensdag 2 december 2009, 12:29
Een 39-jarige man uit Velden is gisteren op de Deken van Oppensingel aangehouden, omdat hij zich agressief gedroeg tegen agenten.
De agenten merkten de man op toen hij met twee andere personen over straat liep en een stofzuiger tien meter achter zich aansleepte. Dat zorgde voor een gevaarlijke verkeerssituatie.
Toen de agenten de Veldenaar daarop wilden aanspreken zagen ze dat een van de drie mannen openlijk een fles alcohol aan het drinken was. De fles werd in beslag genomen, waarop de Veldenaar de agenten begon te beledigen. Toen de man daar na enkele waarschuwingen mee doorging, werd hij aangehouden. Hij verzette zich tegen de aanhouding en schopte een van de agenten. Ook spuugde hij en probeerde hij de agenten te bijten.
De man is geboeid overgebracht naar het politiebureau.
nee, ons erelid is vrijdag overleden.quote:Op donderdag 3 december 2009 07:54 schreef Klonk het volgende:
oi, dat is niet leuk
quote:Op donderdag 3 december 2009 07:58 schreef Klonk het volgende:
Even een crosspost uit het Venlo topic
[..]
het begon zo leukquote:Op donderdag 3 december 2009 07:53 schreef Muck het volgende:
[..]
douchen, aankleden, ontbijtje en dan naar een begrafenis
quote:Op donderdag 3 december 2009 07:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kansloos, zulke mensenquote:Op donderdag 3 december 2009 07:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, de eerste 3 punten klinken prima!quote:
zijn nare dingenquote:Op donderdag 3 december 2009 07:58 schreef Muck het volgende:
[..]
nee, ons erelid is vrijdag overleden.
Ze kreeg 2 november te horen dat ze een kleine hersentumor had, in de weken erna bleken het er 5 te zijn, met uitzaaiingen naar haar longen, botten en bijnieren en nog geen maand later was ze dood.
Ze was bijna 60 jaar lid van de vereniging en ligt zelfs opgebaard met haar klarinet naast zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |