Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:
Geeft nietquote:Op woensdag 2 december 2009 20:01 schreef DaMart het volgende:
Sorry voor de Muckpost, maar die jeugd van tegenwoordig moet je alles voorkauwen, dus ik wilde hem even op het juiste pad zetten.
Ja, jij begint over Hai.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
MPG moest die rooie rotkop in mijn beeld?
Dus? daar stond nergens: Anti Feyenoord Rooie doos die dochter is van de grootste vriend van Hazesquote:
Dus krijg je een foto van Hai, met daarop een extragratiesj bonusquote:Op woensdag 2 december 2009 20:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dus? daar stond nergens: Anti Feyenoord Rooie doos die dochter is van de grootste vriend van Hazes
ander idee, slotje, jij opent, ik open nooit een meer.quote:Op woensdag 2 december 2009 20:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Straks is nu, dus waar blijft de OP?
Boejje. Lelijke trol is het. Ook genoeg. Weg ermeequote:Op woensdag 2 december 2009 20:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Anti Feyenoord Rooie doos die dochter is van de grootste vriend van Hazes
Falerquote:Op woensdag 2 december 2009 20:08 schreef FFSletop het volgende:
[..]
ander idee, slotje, jij opent, ik open nooit een meer.
amen!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat hele venlo moesten ze losknippen en over de berlijnse muur kieperen
Mits geen groen of rooibos.quote:
Dat weet ik nou wel laiverdquote:
ben bang van welquote:
Okeuj, dan doe maarquote:
* Fha geeft kop thee sterrenmunt ofzo is hetquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:08 schreef FFSletop het volgende:
[..]
ander idee, slotje, jij opent, ik open nooit een meer.
Eenschquote:
Ja, met een 155 mm houwitser krijg ik een mug ook wel doodquote:Op woensdag 2 december 2009 20:28 schreef DaMart het volgende:
Tof! Photoshop CS4 kan bewegende gifjes maken.
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, met een 155 mm houwitser krijg ik een mug ook wel dood
Bolle kan dat met zijn neusquote:Op woensdag 2 december 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, als het werkt met software die je toch al hebt...quote:Op woensdag 2 december 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou is dat even nuttig danquote:Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik kan bewegende gifjes maken met Ulead GIF Animator 5
Hoewel dat niet meer leverbaar is
Het zal vast nog wel ergens verkrijgbaar zijnquote:Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank je welquote:Op woensdag 2 december 2009 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem er maar ingezet... verzakend Sletje.
Hahahahhahaquote:
easy gif animator 2quote:Op woensdag 2 december 2009 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er groeit ook nog iets uit je polsquote:
quote:
Hebben we allemaal geen fuck aan ouwequote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Hebben we allemaal geen fuck aan ouweWaar zijn de pepernoten en mijn big-ass doos lego?
Gf-jequote:
DaKlopt. Op mijn PSP kan ik niet kopieren en plakken....quote:Op woensdag 2 december 2009 21:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
DaNinja gefaald![]()
maar hij heeft iig de OP geplaatst
Helemaal niet... Ik gaf gewoon wat advies aan Sletop!quote:Op woensdag 2 december 2009 21:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
DaNinja gefaald![]()
maar hij heeft iig de OP geplaatst
fokken op een PSPquote:Op woensdag 2 december 2009 21:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
DaKlopt. Op mijn PSP kan ik niet kopieren en plakken....
Kun je nie zon aanvraag doen voor een nieuw wachtwoord?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef wel.o.k het volgende:
godverdegodver
wat was het wachtwoord ook alweer van mijn win2008 x64 server
Booten in DSRMquote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef wel.o.k het volgende:
godverdegodver
wat was het wachtwoord ook alweer van mijn win2008 x64 server
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:40 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Kun je nie zon aanvraag doen voor een nieuw wachtwoord?
ondanks dat ik er de ballen van snap moet ik nu toch wel heel hard lachenquote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ja! Wat een goed idee!
![]()
Wokje, neem even contact op met de beheerder van die serverdan komt het goed
het is geen ad fsquote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Booten in DSRM![]()
Dat weet je nog wel toch?![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
ik dus ookquote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
ondanks dat ik er de ballen van snap moet ik nu toch wel heel hard lachen
Hee wok, even voor Fha en GF, wie beheert die server eigenlijk?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]
ondanks dat ik er de ballen van snap moet ik nu toch wel heel hard lachen
ik zal de helpdesk eens bellen en een incident laten aanmaken.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee wok, even voor Fha en GF, wie beheert die server eigenlijk?
Ruik ik daar sarcasme?quote:Op woensdag 2 december 2009 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Nee. Dat ruik je niet, deze post verdrinkt er inquote:
wokquote:
Geef m een stoel, wil je.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:33 schreef Fha het volgende:
Deden we een spelletje?! Nou zegIk wou ook mee doen!
quote:
marcquote:
Wat was ook alweer troef?quote:
harten kon ookquote:
Wat tofquote:
Het mooiste spel ooit is drieën. ALleen kent bijna niemand hetquote:Op woensdag 2 december 2009 22:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat tof![]()
ik heb nog nooit gewonnen met iets anders dan pesten
Klinkt erg vermoeiend!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het mooiste spel ooit is drieën. ALleen kent bijna niemand hethet is een variant op pesten, en het komt er op neer dat je voor ELKE fout die je maakt 5 kaarten moet pakken. "Hee, was jij niet aan de beurt?" is dus uit den boze
En de regels willen onderweg ook nog weleens veranderen. EIgenlijk is het mooiste meestal niet het spel zelf, maar alle discussie er omheen
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het mooiste spel ooit is drieën. ALleen kent bijna niemand hethet is een variant op pesten, en het komt er op neer dat je voor ELKE fout die je maakt 5 kaarten moet pakken. "Hee, was jij niet aan de beurt?" is dus uit den boze
En de regels willen onderweg ook nog weleens veranderen. EIgenlijk is het mooiste meestal niet het spel zelf, maar alle discussie er omheen
mijn ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |