Sinterklaas?quote:Op donderdag 3 december 2009 21:03 schreef nietzman het volgende:
FFS Jop, wat deed jij gisteravond bij die lome pisnicht?
quote:Op donderdag 3 december 2009 23:58 schreef Luco het volgende:
Weet je wat me mooi lijkt? Op 7dec verkleed als zwarte Piet op de grote markt gaan staan en roepen dat ze me vergeten zijn!
Serieus?quote:Op donderdag 3 december 2009 23:46 schreef JH87 het volgende:
En Nietz doelt vast op Lucky Fonz.
Moet je eigenlijk een persbericht van maken. Ik zie de interviews met RTL Boulevard, OOGTV, RTVNoord en CNN al voor me.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:58 schreef Luco het volgende:
Weet je wat me mooi lijkt? Op 7dec verkleed als zwarte Piet op de grote markt gaan staan en roepen dat ze me vergeten zijn!
SBS haalt natuurlijk z'n neus op voor zoiets.quote:Op vrijdag 4 december 2009 01:05 schreef Slaif het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk een persbericht van maken. Ik zie de interviews met RTL Boulevard, OOGTV, RTVNoord en CNN al voor me.
Ik zag daar een poster van hangen, dat hij in de Oosterpoort kwam en toen moest ik nog aan je denkenquote:Op donderdag 3 december 2009 23:46 schreef JH87 het volgende:
En Nietz doelt vast op Lucky Fonz.
Nu ga je wel erg verquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:31 schreef nietzman het volgende:
U2 heeft gewoon talent in vergelijking met Lucky.
Wie gaat de grap maken ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |