Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar.... Ik gok dat er geen antwoord gaat komen omdat die papers er gewoon niet zijn. Tis weer veel gedoe om niets.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Lambiekje?
Iemand?
Ik bedoel, grote fraude! Klimaathoax! Vervalsingen, misleidingen, dat is nogal wat. Als het zo ernstig is, dan moet het voor iemand, maakt niet uit wie, toch wel mogelijk zijn uit te leggen welke data is aangepast, op welke publicaties of theorieën dat invloed heeft en wat dus nu de echte resultaten blijken?
Lijkt toch wat verder te gaan dan ondeugende pubers met computer skills...quote:Op zaterdag 5 december 2009 19:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://climateprogress.or(...)h-center/#more-15073
Kom maar met bewijzen dat dat zo is. Natuurlijk krijg je nu dit soort berichten, had ze al veel eerder verwacht. Leidt zo lekker af, hé..quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:09 schreef Zith het volgende:
[..]
Lijkt toch wat verder te gaan dan ondeugende pubers met computer skills...
Leidt af van wat? Dat er geen enkel bewijs is dat het een hoax zou zijn? Dan moet je bij die BNW'ers zijn, die, zodra je ze vraagt om bewijs, ineens beginnen over biomassa.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:19 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Kom maar met bewijzen dat dat zo is. Natuurlijk krijg je nu dit soort berichten, had ze al veel eerder verwacht. Leidt zo lekker af, hé..
Toch bijzonder dat er zoveel mensen de straat op gaan, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.quote:Veel demonstraties voor klimaatverdrag
In een aantal Europese steden zijn vandaag mensen de straat op gegaan om te demonstreren voor een ambitieus klimaatakkoord. Onder meer in Londen, Berlijn, Parijs en Brussel werden acties gehouden om regeringsleiders te doordringen van de noodzaak van een nieuw akkoord.
Dat akkoord moet tijdens een klimaattop in Kopenhagen bereikt worden. De top begint maandag en eindigt twee weken later. Er moeten onder meer afspraken gemaakt worden over het verminderen van de uitstoot van broeikasgassen en over geld voor arme landen die kampen met de gevolgen van klimaatverandering.
Londen
In de Britse hoofdstad Londen gingen volgens de politie 20.000 mensen de straat op. In het Schotse Glasgow demonstreerden zevenduizend mensen. Een betoging van milieuorganisatie Greenpeace trok in de Franse hoofdstad Parijs 1500 mensen. In Berlijn gingen actievoerders gekleed als regeringsleiders vergaderen in een glazen bak, terwijl daar steeds meer water in gegoten werd.
Beat the heat now
In Brussel demonstreerden 15.000 mensen. Dat gebeurde onder het motto 'Loop storm voor het klimaat'. De mars door de Europese wijk van Brussel was georganiseerd door zo'n zeventig verenigingen, waaronder milieuorganisaties en vakbonden. In Nederland zal op 12 december de grootste manifestatie plaatsvinden. Beat the Heat Now, een evenement in de Jaarbeurs in Utrecht, zal dan vermoedelijk druk worden bezocht.
Wat een trieste reacties op die site weer.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat er zoveel mensen de straat op gaan, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
quote:zo 06 dec 2009, 05:30
Gore: Kijk om je heen
door Jan-Kees Emmer
SAN FRANCISCO - "Hoeveel bewijs is er nodig?" Milieugoeroe Al Gore doet de onderschepte e-mails, waarin prominente wetenschappers sjoemelen met de cijfers over de opwarming van de aarde, af als totaal niet relevant.
In een exclusief interview met De Telegraaf zegt Gore, die een van de prominentste sprekers is tijdens de klimaattop in Kopenhagen, dat hij de mails niet gelezen heeft. Bovendien: "Wie om zich heen kijkt, ziet dat het klimaat snel verandert."
De bossen van Amerika, een van de meest geïndustrialiseerde landen v/d wereld absorberen 750 million metric tons koolstof per jaarquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik zeg dat dat niet het hele verhaal is.
quote:
Het blijft ook een vuile smerige leugenachtige krant hè. Ik durf te wedden dat ze zelf de mails niet eens gelezen hebben, niet eens de hele mail waar dit in zou staan. Ik durf te wedden dat ze deze conclusie gewoon zo overgenomen hebben van een vage blog.quote:waarin prominente wetenschappers sjoemelen met de cijfers over de opwarming van de aarde
Ja het was inderdaad heeeeel erg typisch... Het item kwam gister voorbij tijdens de afkondiging van Kassa, dus iedereen in de kamer dacht dat ze nu de GlobalWarming scam zouden gaan behandelen bij Kassa (daar leek het de eerste 10 seconde ook echt op), maar nee hoor, het tegendeel bleek juist waar te zijn, want ze gaan morgen de "klimaat week" beginnen en bij dat altijd en eeuwige sceptische en kritische Kassa repten ze met geen woord over die CO2-scamquote:Op zondag 6 december 2009 11:19 schreef Tarabass het volgende:
Bij de vara gaat de propaganda-machine volgende week gewoon van start natuurlijk
Ik heb het alleen gehad over de mens die er een bloedlinke gewoonte op nahoudt om zijn belastinggeld te verkwanselen aan idioterie zoals een CO2 maffia te subsidierenquote:Op zondag 6 december 2009 12:19 schreef nattezwabber het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder hoe je van de meest geaccepteerde dingen weer een ongelooflijk ingewikkeld en vergezocht verhaal weet te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |