abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 december 2009 @ 20:20:55 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75322605
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 18:44 schreef Monidique het volgende:

[..]

Lambiekje?

Iemand?

Ik bedoel, grote fraude! Klimaathoax! Vervalsingen, misleidingen, dat is nogal wat. Als het zo ernstig is, dan moet het voor iemand, maakt niet uit wie, toch wel mogelijk zijn uit te leggen welke data is aangepast, op welke publicaties of theorieën dat invloed heeft en wat dus nu de echte resultaten blijken?
Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar.... Ik gok dat er geen antwoord gaat komen omdat die papers er gewoon niet zijn. Tis weer veel gedoe om niets.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2009 @ 21:09:29 #242
230491 Zith
pls tip
pi_75323767
quote:
Lijkt toch wat verder te gaan dan ondeugende pubers met computer skills...
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_75323988
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:09 schreef Zith het volgende:

[..]

Lijkt toch wat verder te gaan dan ondeugende pubers met computer skills...
Kom maar met bewijzen dat dat zo is. Natuurlijk krijg je nu dit soort berichten, had ze al veel eerder verwacht. Leidt zo lekker af, hé..
  zaterdag 5 december 2009 @ 21:21:07 #244
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75324031
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:19 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Kom maar met bewijzen dat dat zo is. Natuurlijk krijg je nu dit soort berichten, had ze al veel eerder verwacht. Leidt zo lekker af, hé..
Leidt af van wat? Dat er geen enkel bewijs is dat het een hoax zou zijn? Dan moet je bij die BNW'ers zijn, die, zodra je ze vraagt om bewijs, ineens beginnen over biomassa.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 5 december 2009 @ 21:38:22 #245
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_75324387
quote:
Veel demonstraties voor klimaatverdrag

In een aantal Europese steden zijn vandaag mensen de straat op gegaan om te demonstreren voor een ambitieus klimaatakkoord. Onder meer in Londen, Berlijn, Parijs en Brussel werden acties gehouden om regeringsleiders te doordringen van de noodzaak van een nieuw akkoord.

Dat akkoord moet tijdens een klimaattop in Kopenhagen bereikt worden. De top begint maandag en eindigt twee weken later. Er moeten onder meer afspraken gemaakt worden over het verminderen van de uitstoot van broeikasgassen en over geld voor arme landen die kampen met de gevolgen van klimaatverandering.

Londen

In de Britse hoofdstad Londen gingen volgens de politie 20.000 mensen de straat op. In het Schotse Glasgow demonstreerden zevenduizend mensen. Een betoging van milieuorganisatie Greenpeace trok in de Franse hoofdstad Parijs 1500 mensen. In Berlijn gingen actievoerders gekleed als regeringsleiders vergaderen in een glazen bak, terwijl daar steeds meer water in gegoten werd.

Beat the heat now

In Brussel demonstreerden 15.000 mensen. Dat gebeurde onder het motto 'Loop storm voor het klimaat'. De mars door de Europese wijk van Brussel was georganiseerd door zo'n zeventig verenigingen, waaronder milieuorganisaties en vakbonden. In Nederland zal op 12 december de grootste manifestatie plaatsvinden. Beat the Heat Now, een evenement in de Jaarbeurs in Utrecht, zal dan vermoedelijk druk worden bezocht.
Toch bijzonder dat er zoveel mensen de straat op gaan, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:52:35 #246
248844 Bowlingbal
pi_75326036
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:38 schreef AchJa het volgende:

[..]

Toch bijzonder dat er zoveel mensen de straat op gaan, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Wat een trieste reacties op die site weer.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zondag 6 december 2009 @ 00:01:14 #247
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75327581
Slackster: ik wacht nog op enkele mails. Ik ben er oprecht nieuwsgierig naar.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zondag 6 december 2009 @ 08:41:45 #248
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_75331598
quote:
zo 06 dec 2009, 05:30
Gore: Kijk om je heen
door Jan-Kees Emmer
SAN FRANCISCO - "Hoeveel bewijs is er nodig?" Milieugoeroe Al Gore doet de onderschepte e-mails, waarin prominente wetenschappers sjoemelen met de cijfers over de opwarming van de aarde, af als totaal niet relevant.
In een exclusief interview met De Telegraaf zegt Gore, die een van de prominentste sprekers is tijdens de klimaattop in Kopenhagen, dat hij de mails niet gelezen heeft. Bovendien: "Wie om zich heen kijkt, ziet dat het klimaat snel verandert."
pi_75331752
de Telegraaf heeft zich ook aangesloten bij de CO2 maffia

http://www.telegraaf.nl/b(...)jk_om_je_heen__.html
pi_75332716
Bij de vara gaat de propaganda-machine volgende week gewoon van start natuurlijk
  zondag 6 december 2009 @ 11:33:07 #251
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75332925
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 13:10 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik zeg dat dat niet het hele verhaal is.
De bossen van Amerika, een van de meest geïndustrialiseerde landen v/d wereld absorberen 750 million metric tons koolstof per jaar

niet verbazend dan ook dat dit maar 10% van de totale uitstoot is van CO2 emissies

Daarom is dit niet het hele verhaal, dit gaat om zware overtreders en niet overtreders

Er zijn namelijk nog een aantal gebieden die helemaal niet aan die internationale Co2 beweging ten prooi zouden hoeven vallen

want stoten minder CO2 uit dan hun emissies

Een rede dat Brazilië en Indonesië vrijwel al haar regenwouden gekapt heeft en niet duurzaam bosbeheer heeft toegepast het gaat immers om niets meer of minder dan onvervalste krankzinnigheid..

Dat hebben die landen gedaan om bij die beweging te kunnen horen hetgeen bepalend zal zijn voor het regeren v/d wereld door een toekomstige regerende macht

men neemt een universeel begrip namelijk natuur, men gaat die natuur saboteren, dan kan men vervolgens internationaal optreden en alle volkeren der aarde onder je bewind te laten vallen

kinderlijk simpel eigenlijk en een teken van een bepaalde groep die naar een legitieme rede op zoek is om iedereen naar zijn pijpen te laten dansen helaas

en daar kunnen alleen drogredenen voor worden aangekaart omdat andere niet bestaan

de echte redenen kunnen immers niet worden vernoemd en daardoor verhuld in een pseudo wetenschappelijke theorie

[ Bericht 0% gewijzigd door slackster op 06-12-2009 11:38:26 ]
pi_75333161
=

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 06-12-2009 12:43:30 ]
  zondag 6 december 2009 @ 11:55:20 #253
248844 Bowlingbal
pi_75333303
quote:
Op zondag 6 december 2009 08:41 schreef Deprater het volgende:

[..]
quote:
waarin prominente wetenschappers sjoemelen met de cijfers over de opwarming van de aarde
Het blijft ook een vuile smerige leugenachtige krant hè. Ik durf te wedden dat ze zelf de mails niet eens gelezen hebben, niet eens de hele mail waar dit in zou staan. Ik durf te wedden dat ze deze conclusie gewoon zo overgenomen hebben van een vage blog.

- Donald Love
  zondag 6 december 2009 @ 12:05:26 #254
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75333479
- weggejorist -

[ Bericht 98% gewijzigd door Bowlingbal op 06-12-2009 12:06:49 ]
  zondag 6 december 2009 @ 12:08:23 #255
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75333526
=

[ Bericht 20% gewijzigd door paddy op 06-12-2009 12:44:58 (Gewoon niet op reageren maar melden) ]
  zondag 6 december 2009 @ 12:11:49 #256
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75333644
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:19 schreef Tarabass het volgende:
Bij de vara gaat de propaganda-machine volgende week gewoon van start natuurlijk
Ja het was inderdaad heeeeel erg typisch... Het item kwam gister voorbij tijdens de afkondiging van Kassa, dus iedereen in de kamer dacht dat ze nu de GlobalWarming scam zouden gaan behandelen bij Kassa (daar leek het de eerste 10 seconde ook echt op), maar nee hoor, het tegendeel bleek juist waar te zijn, want ze gaan morgen de "klimaat week" beginnen en bij dat altijd en eeuwige sceptische en kritische Kassa repten ze met geen woord over die CO2-scam

Wat een heerlijke orwelliaanse entertainment weer.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_75333716
De helft van de Brazilianen kan zichzelf al nieteens voorzien in hun primaire levensbehoeften, laat staan dat ze ook maar enige ruk geven om het milieu. Het regenwoud is voor hun een belangrijke bron voor brandstof, inkomsten en landbouwgrond. Het idee dat bossen gekapt worden om een nieuwe wereldorde op te zetten is totale onzin. Ik kan nog wel honderden betere ideeën verzinnen om de wereld te veroveren.

[ Bericht 46% gewijzigd door paddy op 06-12-2009 12:46:09 ]
  zondag 6 december 2009 @ 12:41:57 #259
238790 slackster
pizza calamiteiten
pi_75334125
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:19 schreef nattezwabber het volgende:

[..]

Ik vind het bijzonder hoe je van de meest geaccepteerde dingen weer een ongelooflijk ingewikkeld en vergezocht verhaal weet te maken.
Ik heb het alleen gehad over de mens die er een bloedlinke gewoonte op nahoudt om zijn belastinggeld te verkwanselen aan idioterie zoals een CO2 maffia te subsidieren

die vervolgens weer hun natte milieu dromen op de gehele wereld bevolking projecteren

dan krijg je zo n Al Gore die vanuit een volstrekt ten onrechte verheven moraliteit plateau iedereen toespreekt over de gevaren van CO2

maar zichzelf uitsluitend per privé jet straaljager vervoert

dat die lui bij mij veel te veel agressie opwekken, oke

maar dat maakt mijn argumentatie er niet minder om
pi_75334140
Nee joh, je argumentatie staat als een huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')