Een snowboardles bestaat meestal uit minder deelnemers,quote:Op donderdag 10 december 2009 10:35 schreef BettyWeter het volgende:
Over les gesproken, waarom wordt snowboardles over het algemeen maar voor 2 uur per dag aangeboden, terwijl skiles vaak 4 uur is? En dan is 2 uur snowboardles ook nog eens even duur als 4 uur skiles...
Dat was bij ons vroeger ook zo. Dan gaven we 5 dagen lang 2 uur per dag les. Nu is het 3 dagen lang 4 uur per dag.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:35 schreef BettyWeter het volgende:
Over les gesproken, waarom wordt snowboardles over het algemeen maar voor 2 uur per dag aangeboden, terwijl skiles vaak 4 uur is? En dan is 2 uur snowboardles ook nog eens even duur als 4 uur skiles...
Dat ligt er aan. Ik word per uur betaald, dus ik ben goedkoperquote:Op donderdag 10 december 2009 10:53 schreef Soohr het volgende:
[..]
Een snowboardles bestaat meestal uit minder deelnemers,
in ieder geval op de kunskibaan waar ik les had,
en aangezien zo'n leraar evenveel kost moet de prijs per persoon omhoog.
Waarom de duur dan korter is weet ik niet
Dat je niet meer nodig hebt gehad vind jijquote:Op donderdag 10 december 2009 11:18 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
4x2,5 uur groeples (met man of 8) voor 70,-. Meer heb ik niet nodig gehad; lang leve studentenwintersport.
Mijn eerste gedeelte gaat ook alleen op als de lessen even lang zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 11:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Ik word per uur betaald, dus ik ben goedkoper
Als je bochten kan maken kom je in principe toch wel elke piste af. Wat leer je nog meer dan de basics bij zon les?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat je niet meer nodig hebt gehad vind jij
Hoe je goed bochten moet makenquote:Op donderdag 10 december 2009 13:30 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je bochten kan maken kom je in principe toch wel elke piste af. Wat leer je nog meer dan de basics bij zon les?
Je kunt net zo lang door gaan als je wilt en altijd weer wat nieuws leren. Je kunt nog beter leren bochten draaien zodat je makkelijker moeilijke pistes af komt, je kunt nog leren carven, faky rijden, freestyle truukjes (van kleine piste dingetjes tot aan grote sprongen) je kunt veilig off-piste leren gaan. Er is nog zo veel te leren dan "gewoon een bocht".quote:Op donderdag 10 december 2009 13:30 schreef kensei het volgende:
[..]
Als je bochten kan maken kom je in principe toch wel elke piste af. Wat leer je nog meer dan de basics bij zon les?
Om maar even een voorbeeld te geven waarom je dat niet moet doen. Hoeveel controle had je dan op een hobbelige piste?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:41 schreef Dwyrin het volgende:
[..]
Hoe je goed bochten moet maken
hoeveel mensen er na 3 of 4 lesjes nog naar beneden komen en de achterkant van hun board omschoppen...
(Heel lastig weer af te leren als je het een tijd verkeerd doet.. (ik was ook zo eigenwijs))
Wellicht een idee, maar wel erg prijzig.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Privéleraar(es) die zowel kan skieën als boarden een optie?
Dat gaat hem ook niet worden (heb net een nieuw board en mijn vriendin wil niet snowboarden). Ik kijk wel wat we doen, misschien dat er wel iets te regelen valt qua lestijden enzo.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:01 schreef MarcoD het volgende:
Of je vriendin zou kunnen gaan snowboarden of jij gaat toch skien ...
Omdatquote:Op donderdag 10 december 2009 15:09 schreef BettyWeter het volgende:
Waarom niet gewoon van 09.00 tot 13.00 les zodat je daarna nog de middag voor jezelf hebt?
Je moet eens weten hoeveel mensen er een probleem van maken (Even buiten Bettyweter's opmerking)quote:Op donderdag 10 december 2009 20:14 schreef Fugie het volgende:
Sorry hoor, maar tenzij je sociaal gestoord ben snap ik er echt helemaal niets van.
Als je al bang bent om elkaar 2 uur per dag te missen moet je misschien maar allebei in de bijstand gaan zitten, dan mis je elkaar nooit.
Kom op, er zit wel meer uren in en dag dan die 4 uur les, bovendien als je een halve week neemt heb je daarna nog 3 volle dagen dat je naast elkaar kan staan.
Niet op die van 2008, wel op die van dit seizoen en ik kan je vertellen dat die van dit seizoen rete lekker rijdtquote:Op donderdag 10 december 2009 22:56 schreef kensei het volgende:
Morgen kijken voor een Bataleon Enemy uit 2008![]()
Iemand hier ooit op gereden?
Weinig en het is erg vermoeiend, dus ik ben erg blij dat ik het uiteindelijk wel weer afgeleerd hebquote:Op donderdag 10 december 2009 13:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Om maar even een voorbeeld te geven waarom je dat niet moet doen. Hoeveel controle had je dan op een hobbelige piste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |