+ Erg fijne compositie. Je focus is erg leuk om naar te kijken vanwege de onscherpe takjes op de voorgrond. De achtergrond is lekker rustig en verloopt bovenin van donker naar wat lichter onderin!quote:Op donderdag 24 december 2009 01:09 schreef manda-rijn het volgende:
+Bankje van een mooi punt gemaakt.
-Horizon loopt scheef
-Had zelf meer gekozen voor de foto maken door beeld door 3-en te delen, zodat je het bankje op 1/3e of 2/3e krijgt. Nu staat hij tussen 1/3e 1/2e in.
[ afbeelding ]
+mooie uitdrukking en het gebruik van lichtquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:42 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Erg fijne compositie. Je focus is erg leuk om naar te kijken vanwege de onscherpe takjes op de voorgrond. De achtergrond is lekker rustig en verloopt bovenin van donker naar wat lichter onderin!
- Je naam in de foto. Dat vind ik altijd minder.
[ afbeelding ]
Groot: http://www.flickr.com/photos/ferrybb123/4213228006/sizes/o/
+ Lamp staat ongeveer wel goed, qua regel van derdenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:24 schreef zquing het volgende:
[..]
+mooie uitdrukking en het gebruik van licht
- de kleuren zelf, past wel goed bij de foto alleen is het niet echt mijn ding
[ afbeelding ]
Naar achteren ging niet, er stond een hek voor, dus ik moest door het hek heen fotograferen, naar rechts had wel leuker geweest idd, ik begin het een heel klein beetje door te krijgen.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:42 schreef Omniej het volgende:
@Lamon: een stap naar achter en 2 of 3 stappen naar rechts en je foto was al een stuk interessanter geweest denk ik. Dan haal je namelijk 't bordje uit het midden (die zet je dan bijv. op 1/3 van de linkerkant) en pak je de lange schaduw op de grond ook nog mee.
Kwestie van 'fotorgraveren' met statief bij weinig licht (kerk).quote:Op zondag 27 december 2009 16:42 schreef peterzx9r het volgende:
posietief punt ik wou dat ik zo scherp kon fotorgaveren
Tja, daar kan ik niets aan doenquote:negatief punt niet echt mijn smaak
Oh, je hebt het over die van mij?quote:
Ah een herder nu zie ik het .. dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 27 december 2009 21:54 schreef Ruud het volgende:
[..]
Oh, je hebt het over die van mij?
Dit is Josef niet, volgens mij een van de wijzen. Josef, Maria en Jezus waren matig belicht
Prima, maar beoordeel die van peterzx9r ook even danquote:Op zondag 27 december 2009 23:49 schreef Arean het volgende:
[..]
Ah een herder nu zie ik het .. dan heb ik niets gezegd
Had ik ook in het begin (en nog)quote:Op maandag 28 december 2009 09:28 schreef peterzx9r het volgende:
ik heb deze camera net 3 weken en is mn eerste camera
als je de eerste fotos zou zien alles te donker
is genomen met een 1000d met een 18/55 lens
ik vond hem niet slecht
wat me opval aan de meeste andere fotos hier is dat alles lichter scherper is
nou heb ik een vraag zouden jullie erbij kunnen zetten met welke camera en lens je de foto genomen heb
en als het kan sluitertijd diafragma en zo kan ik er nog wat van leren
Nog een tip, instaleer een exif viewer, dan kan je van heel veel foto's die online, of hier in het forum staan alsnog de instellingen zien.quote:Op maandag 28 december 2009 09:37 schreef Ruud het volgende:
[..]
Kwestie van veel oefenen. Tip: struin Flickr af, daar kun je vaak de instellingen zo terug zien.
.
Very well..quote:Op zondag 27 december 2009 23:55 schreef Ruud het volgende:
[..]
Prima, maar beoordeel die van peterzx9r ook even dan
Vergeet ook niet dat veel foto's hier wat nabewerkt worden hè.quote:Op maandag 28 december 2009 09:28 schreef peterzx9r het volgende:
ik heb deze camera net 3 weken en is mn eerste camera
als je de eerste fotos zou zien alles te donker
is genomen met een 1000d met een 18/55 lens
ik vond hem niet slecht
wat me opval aan de meeste andere fotos hier is dat alles lichter scherper is
nou heb ik een vraag zouden jullie erbij kunnen zetten met welke camera en lens je de foto genomen heb
en als het kan sluitertijd diafragma en zo kan ik er nog wat van leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |