De film is eigenlijk best wel leuk hoor. Meer aan begonnen omdat ik zit te wachten op seizoen 2 op blu ray van True Blood.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weiger de films, omdat ze zo'n enorme hype zijn. Met Fangirls en bakvisjes en mensen die normaal een boek niet willen aanraken zijn nu helemaal into twilightboeken en dat vind ik stom.
Overigens heb ik net college gehad over Kellendonk en ik ben echt fan aan het worden van die man.
Ja, wordt ook weer een trilogie.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Die over the Rain Wilds. Wordt toch ook weer een trilogy?
Laat staan Scary Movie, idd...quote:Op donderdag 3 december 2009 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Die vond ik ook niet zo. Kon iig niet tippen aan de Assassin en de Liveships en de Fool-trilogieën.
Zere neusholte, snot, rugpijn, gaar gevoel, zwaar hoofd..quote:Op donderdag 3 december 2009 13:45 schreef Waxxer het volgende:
Ik begrijp niet waarom je daar de naam van onze Heiland bij moet halen?Best wel vaag?
Eigenlijk?
Maar wat ervaar je dan, Vlarp?
Ik zit aan de Hot coldrex nuquote:Op donderdag 3 december 2009 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand moet kippensoep voor je maken, Vlarp.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:07 schreef Waxxer het volgende:
Hot coldres?Wat is dat?
Klinkt best wel vaag eigenlijk?
De levende schepen zijn ook leuk, maar de 1ste en 3de trilogie zijn geniaal.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Die vond ik ook niet zo. Kon iig niet tippen aan de Assassin en de Liveships en de Fool-trilogieën.
Krijg je dat nu ook al met Spaanse les?quote:
nee ben nu bij over hoe je woontquote:Op donderdag 3 december 2009 14:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Krijg je dat nu ook al met Spaanse les?![]()
hoe gaat het daar mee? Of heb je het vak alweer laten vallen?
btw
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee ben nu bij over hoe je woont
de pleuris voor je!quote:Op donderdag 3 december 2009 08:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, mieke is zelf ook stiekem een enorme wapper nicht
Nee, vind het vreselijk. Eg jammer, Stroek, je wist toch alles?quote:Op donderdag 3 december 2009 08:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alles voor de kijkcijfersmike vindt dit vast fantastisch nieuws
sgoed hoorquote:Op donderdag 3 december 2009 13:50 schreef hierissieweer het volgende:
Stroek, ik ga het niet eerder redden als januari... Dus die kerstkaart gaat an toch wel maar via de post
het is gewoon op je lijf geschrevenquote:Op donderdag 3 december 2009 14:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, vind het vreselijk. Eg jammer, Stroek, je wist toch alles?![]()
Nee, het enige wat ik wel vermakelijk vond was het eerste seizoen van Over de Vloer. Heerlijk ordi... Maar die concerten zijn vreselijk. Heb je het publiek weleens gezien?
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
leuk!
nog ff en je kan het beter dan dat ik dat kan. Ik heb het nooit leren schrijven.![]()
nopequote:hoe is het verder? Al aan de man?![]()
He jongen!quote:Op donderdag 3 december 2009 14:31 schreef hierissieweer het volgende:
mike, hoe was de Nijmeegs 4daagse?
wek weekend heb je dan tijd? ik volgens mij de 2de en 4dequote:
geen ibuprofin?quote:
hoezo dit jaar niet dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
He jongen!
hoe is ie? waar heb je uitgehangen?![]()
ja, volgend jaar.Inschrijven kan pas als ik in Thailand zit, dus Maud gaat dat voor mij doen. Want inschrijving is om 12 uur s nachts.
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is gewoon op je lijf geschreven
ja, maar ik heb het geleerd van horen en zeggen. Tuurlijk heb ik een streepje voor. Maar bv business jargon ken ik niet.quote:
quote:nope
je bedoelt afgelopen juli? Dat kon agenda-technisch niet. En Madonna ging voor.quote:
in olijf olie zit een stof: oleocanthal, die nagenoeg het zelfde doet als ibuprofenquote:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHGAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat de hij liever naar madonna ging
stomquote:Op donderdag 3 december 2009 14:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt afgelopen juli? Dat kon agenda-technisch niet. En Madonna ging voor.
ja weet je nog van dat spandoek dat nu nog werkeloos in een KAST ligtquote:Op donderdag 3 december 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHGAHAHAHAHAH![]()
godsklere, dat je dat nog weet....
Ben niet oud en dement zoals sommige hierquote:Op donderdag 3 december 2009 14:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHGAHAHAHAHAH![]()
godsklere, dat je dat nog weet....
Die halen we gewoon uit de kast, volgend jaar. 2 vliegen in een klap danquote:Op donderdag 3 december 2009 14:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja weet je nog van dat spandoek dat nu nog werkeloos in een KAST ligt
gaan we die vrijdag weer een snipperdagje doen ?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:53 schreef Baltar het volgende:
[..]
Die halen we gewoon uit de kast, volgend jaar. 2 vliegen in een klap dan
aar joe tokkie toe mie ?quote:Op donderdag 3 december 2009 14:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ben niet oud en dement zoals sommige hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |