abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75456781
En weer een hoofdstuk in de meubel-soap van Chatgirl.

Ik gisteravond kijken wanneer mijn tafels (eettafel, salontafel en tv meubel) bezorgd worden, krijg ik een error. Kan gebeuren, bel ik 's morgens het bedrijf wel. Dus ik bellen om 9.00: "U staat helemaal niet op de lijst, dan moet u even met de Praxis bellen hoe dit kan." Praxis : "u staat bij ons wel in het systeem, maar dan zal er wel iets fout gegaan zijn. Ik ga even kijken of ik nog wat geregeld kan krijgen." Even later: "Mevrouw, ze komen vandaag nog." "Hoe laat ongeveer (dat ik niet van 11 tot 18.00 moet wachten ofzo)?"" "Geen idee mevrouw, maar ze komen vandaag."

Gelukkig waren ze er om 13.15. Hele straat geblokkeerd ook nog omdat die 3 spullen uitgeladen moesten worden. Maar nu is alles wat geleverd moest worden, binnen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_75457060
Het is wat met al die meubelperikelen hier.
pi_75457073
Bazar Curieux!

Monotonix!
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_75459689
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:50 schreef LostFormat het volgende:
Bazar Curieux!

Monotonix!
Jij bent geweest? Zelf uiteindelijk maar gekozen voor Laura Jansen. Ook leuk, maar wel heel wat anders...

Hoe was <Beak ?
pi_75459788
Voor de volgende OP => http://www.hofbogenwinterbioscoop.nl/
quote:
Vlak voor de kerst wordt het voormalige Station Hofplein, op het dak van de Hofbogen, vier dagen lang omgetoverd tot openluchtbioscoop. Van donderdag 17 t/m zondag 20 december kun je op deze unieke locatie genieten van bijzondere winterfilms. Natuurlijk wordt ook aan de inwendige mens gedacht met warme choco en erwtensoep. Iedereen is van harte welkom en de toegang is helemaal gratis.
quote:
donderdag 17 december
16.30u
WALL-E
19.30u
The Darjeeling Limited

vrijdag 18 december
16.30u
Kruimeltje
19.30u
Looking for Eric

zaterdag 19 december
16.30u
Charlie and the Chocolate Factory
19.30u
Juno

zondag 20 december
16.30u
Dunya en Desie
19.30u
As it is in Heaven
pi_75459927
Ja ik ga een kleine 2 uur hoog op een dak stilzitten terwijl de temperatuur onder het vriespunt daalt

In de zomer was het al best koud maar in de winter komt er vrees ik echt geen hond
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_75461582
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:55 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Jij bent geweest? Zelf uiteindelijk maar gekozen voor Laura Jansen. Ook leuk, maar wel heel wat anders...

Hoe was <Beak ?
Mwah, tof wel maar kwam niet over in de galmbak waar 95% er doorheen zat te kleppen. Respectloos, je merkte de irritatie bij de band. Zelfde verhaal bij mum.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_75463396
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef LostFormat het volgende:

Mwah, tof wel maar kwam niet over in de galmbak waar 95% er doorheen zat te kleppen. Respectloos, je merkte de irritatie bij de band. Zelfde verhaal bij mum.
Dat is wel erg jammer. Want juist de ruimte leek mij er wel geschikt voor, maar dan moet het wel stil zijn inderdaad. Voorgaande keren was er ook niet heel veel publiek bij de wat mindere optredens, als het daar vol staat met mensen die op de volgende band staan te wachten is dat wel irritant.
pi_75469121
Rotterdammer meldt.
Feyenoord Rotterdam
pi_75471026
Rotterdamse politie en burgemeester faalt maar ach laat ze lekker zitten (aldus hunzelf)

NEE NIKS LATEN ZITTEN: OPZOUTEN
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo mijn reactie op het rapport over de rellen. De enige voor wie ik het erg vind is de agenten die bijna dood waren door falend beleid!
pi_75471436
quote:
Op donderdag 10 december 2009 06:32 schreef TJDoornbos het volgende:

Zo mijn reactie op het rapport over de rellen. De enige voor wie ik het erg vind is de agenten die bijna dood waren door falend beleid!
Jij had het beter gedaan?
pi_75472986
Uiteraard, TJ had zn 1337-l34d1ng skillzors er op los gelaten en alles perfect georganiseerd.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_75473393
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Jij had het beter gedaan?
Ik had de ME gestuurd op het moment dat er ook maar 3 tellen gezegd werd dat er van die malloten komen die ook wel eens bij Feyenoord een feest verkutten.
pi_75473568
TJD kan de overuren van de ME niet betalen...en de burgemeester trouwens ook niet.
Mu!
pi_75473640
Iemand al oudejaarsavondplannen? (scrabbelwoord)

Wij dachten dit jaar gewoon maar eens naar de stad te gaan, eerst ergens wat eten, vuurwerk kijken op de brug en daarna gewoon wat feesten in de kroeg, O'Sheas mss of de Binnenweg. Nog andere goede ideeen?
Mu!
pi_75473644
dubbel
Mu!
pi_75475582
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:59 schreef SingleCoil het volgende:
TJD kan de overuren van de ME niet betalen...en de burgemeester trouwens ook niet.
de overuren betaald het rijk maar leuk ipv ABN te steunen. Doordat hun falen moet er bij dit soort feesten ME zijn...........
pi_75475676
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:09 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

de overuren betaald het rijk maar leuk ipv ABN te steunen. Doordat hun falen moet er bij dit soort feesten ME zijn...........
huh?Ik dacht dat er ME bij moest zijn omdat het tuig zich niet weet te gedragen? Allemaal een pak op hun blote billen en voor straf een week geen TV kijken!
Mu!
  donderdag 10 december 2009 @ 11:59:11 #244
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_75477228
Zeg, waar in de buurt van centrum/Blijdorp zijn kerstbomen te koop?

(of zal ik milieuvriendelijk een kunstboom kopen?)
pi_75478235
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:13 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

huh?Ik dacht dat er ME bij moest zijn omdat het tuig zich niet weet te gedragen? Allemaal een pak op hun blote billen en voor straf een week geen TV kijken!
Het tuig gedraagt zich niet maar de ME pakt ze op en daarna worden ze weer los gelaten. Dat is dus het probleem standaard over het land uitsmeren ipv oplossen.
pi_75478481
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:28 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Het tuig gedraagt zich niet maar de ME pakt ze op en daarna worden ze weer los gelaten. Dat is dus het probleem standaard over het land uitsmeren ipv oplossen.
Hoezo uitsmeren, ze komen toch allemaal van zuid?
Mu!
pi_75478660
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:59 schreef Stpan het volgende:
Zeg, waar in de buurt van centrum/Blijdorp zijn kerstbomen te koop?

(of zal ik milieuvriendelijk een kunstboom kopen?)
Bij de Gamma die daar zit, die verkoopt beide.
Ik twijfel nog wat voor ik ga nemen.
Echt is wel leuker met die geur erbij.
Maar wel weer een een hoop naalden in huis en de auto.

We nemen voor het eerst een kerstboom, benieuwd wat de kat er mee doet.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_75478913
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:36 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Hoezo uitsmeren, ze komen toch allemaal van zuid?
met jou valt hier niet over te praten!
  donderdag 10 december 2009 @ 12:49:37 #249
66825 Reya
Fier Wallon
pi_75478963
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:48 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

met jou valt hier niet over te praten!
Altijd lastig, inderdaad, debatteren met iemand die louter de feiten presenteert.
pi_75479164
quote:
Op donderdag 10 december 2009 06:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoezo beleid

Dat klopte nu juist wel. In het rapport gaat het toch echt met de handelingsbekwaamheid van de verantwoordelijken. Daar lag toch echt het probleem, niet bij falend beleid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')