Jij bent geweest? Zelf uiteindelijk maar gekozen voor Laura Jansen. Ook leuk, maar wel heel wat anders...quote:
quote:Vlak voor de kerst wordt het voormalige Station Hofplein, op het dak van de Hofbogen, vier dagen lang omgetoverd tot openluchtbioscoop. Van donderdag 17 t/m zondag 20 december kun je op deze unieke locatie genieten van bijzondere winterfilms. Natuurlijk wordt ook aan de inwendige mens gedacht met warme choco en erwtensoep. Iedereen is van harte welkom en de toegang is helemaal gratis.
quote:donderdag 17 december
16.30u
WALL-E
19.30u
The Darjeeling Limited
vrijdag 18 december
16.30u
Kruimeltje
19.30u
Looking for Eric
zaterdag 19 december
16.30u
Charlie and the Chocolate Factory
19.30u
Juno
zondag 20 december
16.30u
Dunya en Desie
19.30u
As it is in Heaven
Mwah, tof wel maar kwam niet over in de galmbak waar 95% er doorheen zat te kleppen. Respectloos, je merkte de irritatie bij de band. Zelfde verhaal bij mum.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Jij bent geweest? Zelf uiteindelijk maar gekozen voor Laura Jansen. Ook leuk, maar wel heel wat anders...
Hoe was <Beak ?
Dat is wel erg jammer. Want juist de ruimte leek mij er wel geschikt voor, maar dan moet het wel stil zijn inderdaad. Voorgaande keren was er ook niet heel veel publiek bij de wat mindere optredens, als het daar vol staat met mensen die op de volgende band staan te wachten is dat wel irritant.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef LostFormat het volgende:
Mwah, tof wel maar kwam niet over in de galmbak waar 95% er doorheen zat te kleppen. Respectloos, je merkte de irritatie bij de band. Zelfde verhaal bij mum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo mijn reactie op het rapport over de rellen. De enige voor wie ik het erg vind is de agenten die bijna dood waren door falend beleid!
Jij had het beter gedaan?quote:Op donderdag 10 december 2009 06:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo mijn reactie op het rapport over de rellen. De enige voor wie ik het erg vind is de agenten die bijna dood waren door falend beleid!
Ik had de ME gestuurd op het moment dat er ook maar 3 tellen gezegd werd dat er van die malloten komen die ook wel eens bij Feyenoord een feest verkutten.quote:
de overuren betaald het rijk maar leuk ipv ABN te steunen. Doordat hun falen moet er bij dit soort feesten ME zijn...........quote:Op donderdag 10 december 2009 09:59 schreef SingleCoil het volgende:
TJD kan de overuren van de ME niet betalen...en de burgemeester trouwens ook niet.
huh?Ik dacht dat er ME bij moest zijn omdat het tuig zich niet weet te gedragen? Allemaal een pak op hun blote billen en voor straf een week geen TV kijken!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de overuren betaald het rijk maar leuk ipv ABN te steunen. Doordat hun falen moet er bij dit soort feesten ME zijn...........
Het tuig gedraagt zich niet maar de ME pakt ze op en daarna worden ze weer los gelaten. Dat is dus het probleem standaard over het land uitsmeren ipv oplossen.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:13 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
huh?Ik dacht dat er ME bij moest zijn omdat het tuig zich niet weet te gedragen? Allemaal een pak op hun blote billen en voor straf een week geen TV kijken!
Hoezo uitsmeren, ze komen toch allemaal van zuid?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Het tuig gedraagt zich niet maar de ME pakt ze op en daarna worden ze weer los gelaten. Dat is dus het probleem standaard over het land uitsmeren ipv oplossen.
Bij de Gamma die daar zit, die verkoopt beide.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:59 schreef Stpan het volgende:
Zeg, waar in de buurt van centrum/Blijdorp zijn kerstbomen te koop?
(of zal ik milieuvriendelijk een kunstboom kopen?)
met jou valt hier niet over te praten!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:36 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Hoezo uitsmeren, ze komen toch allemaal van zuid?
Altijd lastig, inderdaad, debatteren met iemand die louter de feiten presenteert.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
met jou valt hier niet over te praten!
Hoezo beleidquote:Op donderdag 10 december 2009 06:32 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo mijn reactie op het rapport over de rellen. De enige voor wie ik het erg vind is de agenten die bijna dood waren door falend beleid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |