Ja Cc, niets menselijks is mij vreemd. Maar ga nu dan toch eens goed lezen, ik schrijf namelijk dat ik echt weg wilde blijven. Je kunt dan zeggen dat ik daarin gefaald heb, dat is zo, maar meer niet!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ga je heel dramaqueenerig afscheid nemen. Met tromgeroffel de handdoek in de ring gooien om een kwartiertje later weer terug te komen. Als jezelf, iemand die je sowieso altijd al bent.
Het was een beetje een wijvenactie, Nmns!
Zolang er geen [IM] topics bijkomen vind ik alles best.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus niet. Ik heb iedereen die al zwaaiend daaaaaaaaag zegt ()en zegt nooit meer terug te komen, weer zien posten
Wel zijn er plots mensen verdwenen, die duiken misschien ooit wel weer op maar misschien ook niet.
Ik bedoel eigenlijk dit:quote:Op woensdag 2 december 2009 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar wel zo'n plaatje waarbij je hoopt dat ze geen hele lange aanloop heeft hoeven nemen om zo hoog te kunnen springen, want ik geloof niet dat ze de landingsruimte heeft die bij een lange aanloop nodig is...
Wat vind je niet? Want volgens mij is je reactie ongeveer gelijk aan dat wat ik schreef?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:21 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus niet. Ik heb iedereen die al zwaaiend daaaaaaaaag zegt ()en zegt nooit meer terug te komen, weer zien posten
Wel zijn er plots mensen verdwenen, die duiken misschien ooit wel weer op maar misschien ook niet.
Teunen zijn allemaal boeren!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
want dan kan je geen teun heten??? dat zal wel door mn slaapgebrek komen maar die vat ik niet
Wel zijn er plots mensen verdwenen zeg je, Misschien komt het ook door dat sommige echt andere negeren of alleen maar domme opmerkingen zeggen tegen degene, soms voel ik me ook wel eens teveel hier en de 1 blijft dan helemaal weg, de ander komt gewoon weer terug om het toch te proberen gezellig mee te posten.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:21 schreef Noek het volgende:
[..]
In mijn geval is dat dan wel weer een beetje waar, maar dat is toeval, er zijn er meer die het niet zijnquote:
Boer teun heet niet voor niets boer teunquote:Op woensdag 2 december 2009 13:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In mijn geval is dat dan wel weer een beetje waar, maar dat is toeval, er zijn er meer die het niet zijn
Hoe heet jij eigenlijk?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Boer teun heet niet voor niets boer teun
Waar hèb je het over !!!!!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef Gert het volgende:
Nou ik denk dat "populariteitscheck" wel aardig adequaat was opgemerkt door je voormalige beschermelinge, Teun.
Plus dat een beetje ophef veroorzaken leuk kan zijn.
Het wil er bij mij echt niet in dat je van plan was om weg te blijven.
De verhalen worden ook steeds langer om jezelf te verklaren.
Het verbaast me eigenlijk dat sommige mensen het zo mooi en oprecht snik snik kunnen vinden.
Maar is dat erg? Neu. Misschien klopt het ook wél wat je allemaal schrijft en ben ik te wantrouwend. Kan hoor.
Anywway: dit is niet bedoeld om een nieuwe oorlog te beginnen, en ik neem jhet je ook niet kwalijk of zo. En zoals je zegt: alleen jij weet hoe het werkelijk zit., en wij hebben er onze mening over die we uitvoérig kwijt kunnen in deze reeks.
Ja, je schrijft dat je echt weg wilde blijven ... en een kwartier later was je er weer. Dat verdient niet eens het predicaat 'falen'.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja Cc, niets menselijks is mij vreemd. Maar ga nu dan toch eens goed lezen, ik schrijf namelijk dat ik echt weg wilde blijven. Je kunt dan zeggen dat ik daarin gefaald heb, dat is zo, maar meer niet!
Staat dat niet meer in m'n profiel?quote:
Dit wordt weleens als een soort virtueel café gezien, en ik denk dat de vergelijking aardig opgaat. Soms kom ik hier binnen, en is de samenstelling van de bezoekers en/of hun gespreksonderwerp zodanig dat ik op dat moment niet zo'n behoefte voel om wat te zeggen. Of zeg ik wat maar krijg ik weinig reactie. En soms is het beregezellig en blijf je veel langer plakken dan je van plan was.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wel zijn er plots mensen verdwenen zeg je, Misschien komt het ook door dat sommige echt andere negeren of alleen maar domme opmerkingen zeggen tegen degene, soms voel ik me ook wel eens teveel hier en de 1 blijft dan helemaal weg, de ander komt gewoon weer terug om het toch te proberen gezellig mee te posten.
Spuit elf.quote:
Ik kan alleen maar zeggen dat je hier fout zit, 't geloof kan ik je niet schenken.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef Gert het volgende:
Nou ik denk dat "populariteitscheck" wel aardig adequaat was opgemerkt door je voormalige beschermelinge, Teun.
Plus dat een beetje ophef veroorzaken leuk kan zijn.
Het wil er bij mij echt niet in dat je van plan was om weg te blijven.
Je achterdocht en ongeloof laten je dit schrijven, zoals je zelf ook al aangeeft.quote:De verhalen worden ook steeds langer om jezelf te verklaren.
Het verbaast me eigenlijk dat sommige mensen het zo mooi en oprecht snik snik kunnen vinden.
Het wordt steeds korter.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, je schrijft dat je echt weg wilde blijven ... en een kwartier later was je er weer. Dat verdient niet eens het predicaat 'falen'.
En je schrijft ook dat Teun meer Teun is dan Nmns was en dat is zo'n nonsens. Maar het lult wel lekker rond, natuurlijk.
Je hebt gelijk, zo had ik het nog niet eens bekeken, van dat viturele cafe hier maar ja, soms voel ik me er wel kut onder, denk ik gezellig ff kletsen en wordt je volkomen genegeerd, maar ja zo is ook het echte leven.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit wordt weleens als een soort virtueel café gezien, en ik denk dat de vergelijking aardig opgaat. Soms kom ik hier binnen, en is de samenstelling van de bezoekers en/of hun gespreksonderwerp zodanig dat ik op dat moment niet zo'n behoefte voel om wat te zeggen. Of zeg ik wat maar krijg ik weinig reactie. En soms is het beregezellig en blijf je veel langer plakken dan je van plan was.
Ik denk dat bijna iedereen dat wel heeft hier, de een wat meer dan de ander.
Het léék een kwartier, kenjenagaan hoe hoog de impact was.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:35 schreef Gert het volgende:
Het wordt steeds korter.![]()
Het was een uurtje of drie. Toen was de storm wat gaan liggen.
En sommigen hebben zich volgegoten en zijn dus niet altijd zichzelfquote:Op woensdag 2 december 2009 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit wordt weleens als een soort virtueel café gezien, en ik denk dat de vergelijking aardig opgaat. Soms kom ik hier binnen, en is de samenstelling van de bezoekers en/of hun gespreksonderwerp zodanig dat ik op dat moment niet zo'n behoefte voel om wat te zeggen. Of zeg ik wat maar krijg ik weinig reactie. En soms is het beregezellig en blijf je veel langer plakken dan je van plan was.
Ja sorry, ik lul hier niet voor eeuwig mee, ik wist niets van een oorlog.quote:
Zo zie ik het ook, de ene keer heb je wat meer aanspraak dan de andere keer. Dus dan gewoon een ander kroegje opzoekenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |