Ik had van jou niets anders verwachtquote:Op woensdag 2 december 2009 12:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het anders prima te volgen.
Mensen hebben vele karaktereigenschappen en laten al naar gelang situatie en omstandigheden iedere keer weer wat anders zien. Ik ben daar niet uniek in, alleen pas ik mijn naam aan. Het gedoe wat daaruit ontstaat geeft weer een leuk inkijkje in het denkpatroon van anderen, dat is wel weer grappig of zo, hoe vier simpele letters bij sommigen het verschil maakt, terwijl het bij mij van binnenuit ontstaat, vanuit een gevoel.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:51 schreef Leandra het volgende:
LOL, ik vind ht verhaal ook prima te volgen, maar ik zag NMNS toch iets anders dan Teun, maar misschien komt het omdat dat stigma er aan kleefde, en misschien werkt dat wel over en weer.
Hoi Lamon!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
.Het gedoe wat daaruit ontstaat geeft weer een leuk inkijkje in het denkpatroon van anderen, dat is wel weer grappig of zo, hoe vier simpele letters bij sommigen het verschil maakt, terwijl het bij mij van binnenuit ontstaat, vanuit een gevoel.
Ik vind vooral je icoontje een reden tot anders over jou denkenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mensen hebben vele karaktereigenschappen en laten al naar gelang situatie en omstandigheden iedere keer weer wat anders zien. Ik ben daar niet uniek in, alleen pas ik mijn naam aan. Het gedoe wat daaruit ontstaat geeft weer een leuk inkijkje in het denkpatroon van anderen, dat is wel weer grappig of zo, hoe vier simpele letters bij sommigen het verschil maakt, terwijl het bij mij van binnenuit ontstaat, vanuit een gevoel.
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
Ik vind je totaal niet anders nu je Teun heet.
Ja, maar 't kon ook m'n broer zijn, we lijken nogalquote:Op woensdag 2 december 2009 13:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind vooral je icoontje een reden tot anders over jou denken. Ben je dat zelf?
Ik wist dat Teun Teun heette. Maar hij blijft Nmns voor mij. Oude wijn in nieuwe zakken.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:06 schreef Maanvis het volgende:
Maar jullie vonden NIEMIENIESREIEUS altijd al een TEUN?
Al noem je jezelf Bassie of wat dan ook, je lijkt me gewoon een lieve man die gewoon recht door zee is en nergens doekjes om wind.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar 't kon ook m'n broer zijn, we lijken nogal
+1quote:Op woensdag 2 december 2009 12:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het anders prima te volgen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Al noem je jezelf Bassie of wat dan ook, je lijkt me gewoon een lieve man die gewoon recht door zee is en nergens doekjes om wind.
zo dat wilde ik ff zeggen.
Aan de hand van je posts dacht ik dat je jonger was... en dacht dat je uit een wat rijker, stedelijker milieu kwam en dus geen teun heettequote:Op woensdag 2 december 2009 13:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar 't kon ook m'n broer zijn, we lijken nogal
Ja, die mensen heb je ook, helemaal juist. Je hebt er ook die dan wel weer terugkomen onder andere naam waarvan je het niet weet. Je hebt ze die zeggen dat ze een pakje sigaretten gaan halen en die zie je dan ook nooit meer terug. En je hebt ze die zeggen dat ze even weg gaan en na een paar uur weer terugkomen onder eigen naamquote:Op woensdag 2 december 2009 13:11 schreef Noek het volgende:
Ik denk dat als mensen er klaar mee zijn, met dit forum, ze gewoon wegblijven. Zonder groots gezwaai. Misschien een berichtje achterlangs maar that's it.
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aan de hand van je posts dacht ik dat je jonger was... en dacht dat je uit een wat rijker, stedelijker milieu kwam en dus geen teun heette
En je denkt nu dat ik in een plaggenhut woonquote:Op woensdag 2 december 2009 13:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aan de hand van je posts dacht ik dat je jonger was... en dacht dat je uit een wat rijker, stedelijker milieu kwam en dus geen teun heette
En dan ga je heel dramaqueenerig afscheid nemen. Met tromgeroffel de handdoek in de ring gooien om een kwartiertje later weer terug te komen. Als jezelf, iemand die je sowieso altijd al bent.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
Er zijn zoveel soorten en maten dat je er af en toe maf van wordt.
Ja, maar wel zo'n plaatje waarbij je hoopt dat ze geen hele lange aanloop heeft hoeven nemen om zo hoog te kunnen springen, want ik geloof niet dat ze de landingsruimte heeft die bij een lange aanloop nodig is...quote:
Ja, Teun van het tuinpad, Steunteun, NMNS.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:06 schreef Maanvis het volgende:
Maar jullie vonden NIEMIENIESREIEUS altijd al een TEUN?
Ja, dat vind ik dus niet. Ik heb iedereen die al zwaaiend daaaaaaaaag zegt (quote:Op woensdag 2 december 2009 13:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die mensen heb je ook, helemaal juist. Je hebt er ook die dan wel weer terugkomen onder andere naam waarvan je het niet weet. Je hebt ze die zeggen dat ze een pakje sigaretten gaan halen en die zie je dan ook nooit meer terug. En je hebt ze die zeggen dat ze even weg gaan en na een paar uur weer terugkomen onder eigen naam![]()
Er zijn zoveel soorten en maten dat je er af en toe maf van wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |