Als een schoorsteen. Eerst de Belinda's van mijn moeder, toen een paar jaar shag (quote:Op woensdag 2 december 2009 11:59 schreef Leandra het volgende:
Toch wel structureel hè.... anders geen prikkeldraad
Oh darn, dat is echt het betere werk.... darn Luckies, das ernstigquote:Op woensdag 2 december 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als een schoorsteen. Eerst de Belinda's van mijn moeder, toen een paar jaar shag () en vanaf mijn twenties Luckies.
Ik heb alle vier, ik rook, ik rook mee, heb verkeerde genen, prikkeldraad over m'n gezicht gehad en ook nog eens een klein piemeltjequote:Op woensdag 2 december 2009 12:00 schreef Maanvis het volgende:
Geloof mij nou maar.. Van roken word je lelijk. Als je lelijk bent en je hebt gerookt, komt dat omdat je gerookt hebt. Als je lelijk bent zonder te roken moet je minder meeroken, of heb je gewoon verkeerde genen. Of echt prikkeldraad over je gezicht gehad.
Lucky Strike vind ik nog steeds een van de mooiste merken. Daar blijf ik een zwak voor hebben, maar nu is dat enkel op merktechnisch gebiedquote:Op woensdag 2 december 2009 12:02 schreef Leandra het volgende:
Oh darn, dat is echt het betere werk.... darn Luckies, das ernstig
Eigenlijk is het een wonder dat je nog genoeg zelfvertrouwen hebt om op een forum te postenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb alle vier, ik rook, ik rook mee, heb verkeerde genen, prikkeldraad over m'n gezicht gehad en ook nog eens een klein piemeltje
En als je lelijk was geweest of ooit nog gaat worden, dan komt dat door het roken.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
Ik was niet lelijk, ben niet lelijk en ben ook niet lelijk geworden door het roken.
Noem me arrogant; ik zeg dat zelfkennis de beste kennis is.
Jouw logica is onlogica.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:05 schreef Maanvis het volgende:
En als je lelijk was geweest of ooit nog gaat worden, dan komt dat door het roken.
Begrijp mijn logica nou eens!
Mijn vader rookte vroeger (toen ik heel klein was) Lucky Strike, daarna is hij overgegaan op de Caballero's, maar Lucky Strike heeft gewoon iets.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lucky Strike vind ik nog steeds een van de mooiste merken. Daar blijf ik een zwak voor hebben, maar nu is dat enkel op merktechnisch gebied.
Ja, maar de eerste jaren durfde ik alleen maar met mijn alter ego. Pas sinds een paar weken heb ik echt genoeg zelfvertrouwenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een wonder dat je nog genoeg zelfvertrouwen hebt om op een forum te posten
Ja, teer en nicotine, daar hebben we dan ook gelijk het probleem te pakkenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn vader rookte vroeger (toen ik heel klein was) Lucky Strike, daarna is hij overgegaan op de Caballero's, maar Lucky Strike heeft gewoon iets.
Dat waarderen wij dan ook...quote:Op woensdag 2 december 2009 12:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar de eerste jaren durfde ik alleen maar met mijn alter ego. Pas sinds een paar weken heb ik echt genoeg zelfvertrouwen
Ja maar dat bedoelen we natuurlijk niet, het heeft een coolness die Marlboro al niet meer heeft sinds cowboys meer tijd in hun pick-up truck dan op hun paard doorbrengen.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, teer en nicotine, daar hebben we dan ook gelijk het probleem te pakken
Het hele verhaal achter de restyling van de pakjes door Raymond Loewy is ook zo cool.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:14 schreef Leandra het volgende:
Ja maar dat bedoelen we natuurlijk niet, het heeft een coolness die Marlboro al niet meer heeft sinds cowboys meer tijd in hun pick-up truck dan op hun paard doorbrengen.
quote:Slechtere positie
Wel zet Google een kanttekening bij de betaalde en deels betaalde verhalen. Die kunnen het minder goed kunnen doen in Google News dan gratis content omdat er voor beide soorten content dezelfde regels worden gebruikt om het meest relevante verhaal boven te krijgen. Als er minder geïndexeerd kan worden van de betaalde artikelen heeft dat wellicht nadelige gevolgen voor de positie van die content in Google News.
NMNS was in aanvang ook gewoon Teun. Door al dat gebash tijdens DGK (ontvangen en uitdelen) gaat er iets aan je kleven en kom je daar niet meer vanaf. Toen voelde dat nog wel ok, 't was immers zo het was. Langzaam maar zeker voelt dat niet of minder prettig.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat waarderen wij dan ook...
Overigens, om terug te komen op iemand die vond dat je niet anders was dan NMNS; ik vond Teun (de persoon) altijd wel anders dan NMNS, en ik moet zeggen dat ik je nu ook meer Teun vind.
Ik snap het eigenlijk helemaal niet zo goed. Als je niet wil dat google je pagina's gaan indexeren, dan kun je daar toch een script voor opnemen op je site, desnoods per pagina?quote:
Ik vind het anders prima te volgen.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wat een raar verhaal weer, zo teruglezend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |