Wat kijk jij voor kutzendersquote:Op woensdag 2 december 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers, zou ik ook zijn.
[..]
Ik moest erom lachen!
Kennen jullie dat LekkerLive op tv? Dan heb je van die chicks die een beetje geil doen en daar kun je dan ook naar smsen.
Dat heb ik ook een keer gedaanen dan zo, hee dames ik ben een lekker nat meisje en ik vind jullie ook heel geil.. Doe eens een kusje in de camera voor me?
groetjes Blabla (naam vriendin)
Komt er zo een paar minuten later dat smsje op tven die chick zo:
Oeh Blabla, ik hoor dat jij wel een beetje nat van mij wordthmmm. Deze is voor jou
!
Ik heb ZO ZO ZOOOOOO hard gelachen.
Ik wist niets.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:38 schreef Japsnars het volgende:
Moest je over die TT nou 3 minuten denken?
Ik vind het een beetje een viezerik.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
Ik word een beetje melancholiek van die film over Ramses op 2.
Wat een man.
Mooi, nu hoef je in ieder geval geen glas water in zijn gezicht te gooien.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beide![]()
[..]
De eerste keer 50 %toen deden we eerst zijn naam en daarna de mijne (je moet Match naam1 naam2 smsen), nouja we waren natuurlijk niet tevreden met het resultaat
dus toen deden we het nog een keer met eerst mijn naam en toen hadden we 62 % ofzo
!
Hij had twee toffe nummers ofzo voor de rest was het gewoon een gure alcoholist.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
Ik word een beetje melancholiek van die film over Ramses op 2.
Wat een man.
Maar dat ben jij ook, en toch vind ik je lief.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een viezerik.
Hehe, dat is ook zo'n nergens op slaande kut reclamequote:Op woensdag 2 december 2009 00:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mooi, nu hoef je in ieder geval geen glas water in zijn gezicht te gooien.
Niet zo vies als M. Helwegenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een viezerik.
Ach, ik heb wel een liftenfabriekje hier en daar inderdaad. Maar niks noemenswaardigs.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
Ik stond vandaag in een lift en ik zag staan: OTIS 2000.
Bleek het merk OTIS te zijn en het type 2000.
Ja, maar hij is lichamelijk vies, ik alleen geestelijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar dat ben jij ook, en toch vind ik je lief.
Het blijft vies.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar hij is lichamelijk vies, ik alleen geestelijk.
Haha, surequote:Op woensdag 2 december 2009 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar hij is lichamelijk vies, ik alleen geestelijk.
Ik zo: 'Hee schatje *pak z'n hand vast* ik denk wel dat we even moeten praten he nu.. Ik bedoel, 50 % kans, dat is niet best, ik weet niet of ik dat risico wel durf te nemenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:40 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mooi, nu hoef je in ieder geval geen glas water in zijn gezicht te gooien.
Nee hij ging er toch niet serieus op in hè...quote:Op woensdag 2 december 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zo: 'Hee schatje *pak z'n hand vast* ik denk wel dat we even moeten praten he nu.. Ik bedoel, 50 % kans, dat is niet best, ik weet niet of ik dat risico wel durf te nemenen als TMF het zegt.. Ja misschien moeten we er maar een punt achter zetten..'
Hij:
Ik: Of we smsen nog een keer!
Hij: Oke!
de meeste liften zijn van het merk Schindler.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach, ik heb wel een liftenfabriekje hier en daar inderdaad. Maar niks noemenswaardigs.
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
de meeste liften zijn van het merk Schindler.
Schindlers Lift
Natuurlijk niet gekquote:Op woensdag 2 december 2009 00:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee hij ging er toch niet serieus op in hè...
Ja weet ik veel, lastig lezen zonder intonatie en ik ken jouw vriendje verder niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niet gekdan had ik 'm allaaaaaaang gedumpt.
Het was toch niet 'aan'?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niet gekdan had ik 'm allaaaaaaang gedumpt.
Ja maar je kent mij wel een beetjequote:Op woensdag 2 december 2009 00:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, lastig lezen zonder intonatie en ik ken jouw vriendje verder niet.
Je kunt iemand ook dumpen als het niet aan is.quote:
Dat telt dan niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar je kent mij wel een beetjeen ik val niet op domme mensen
!
[..]
Je kunt iemand ook dumpen als het niet aan is.
Lamon?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:54 schreef NoelGallagher het volgende:
hoeha, wie heeft er een date met een 16 jarige![]()
![]()
Ja oké maar het is allemaal nieuw enzo, misschien kwam je er nu net achter.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar je kent mij wel een beetjeen ik val niet op domme mensen
!
[..]
Je kunt iemand ook dumpen als het niet aan is.
Wat doe jij gefrustreerd joh?quote:
Nou na 4 maanden weet je wel een beetje hoe iemand isquote:Op woensdag 2 december 2009 00:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja oké maar het is allemaal nieuw enzo, misschien kwam je er nu net achter.
Ik dacht dat je een vriendin had?quote:
Ik dacht dat het nog maar nét wasquote:Op woensdag 2 december 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat doe jij gefrustreerd joh?
[..]
Nou na 4 maanden weet je wel een beetje hoe iemand is!
Lekker op dreef Mn?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
de meeste liften zijn van het merk Schindler.
Schindlers Lift
Is uit, wel bijblijven hè fasquote:Op woensdag 2 december 2009 00:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een vriendin had?
Ja, komt het zo over?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat doe jij gefrustreerd joh?
Klopt. Had.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een vriendin had?
Ohh.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is uit, wel bijblijven hè fas
Neuh, ik praat er gewoon nog maar net overquote:Op woensdag 2 december 2009 00:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nog maar nét was
Beetje welquote:
Ah dat zal het zijn dan.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, ik praat er gewoon nog maar net over!
[..]
Beetje welmaar ik snap het wel hoor
!
Tof.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:07 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet ineens halsoverkop een simpele poster maken voor een of ander kerstfeest voor een biologie faculteit iets
[ afbeelding ]
Deze kant gaat het nu in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |