Laat eens een screen zien + stats.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nice.![]()
(Niks vergeleken met mijn Baiano, maar goed)
Niet geblowd..quote:Op woensdag 2 december 2009 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel blowen gek.
Op dit tijdstip?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet geblowd..
Komt door de alcohol.
Alcoholquote:Op woensdag 2 december 2009 00:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet geblowd..
Komt door de alcohol.
Ik heb hem voor 1,2 miljoen verkocht aan Sevilla waar hij momenteel rustig gebracht wordt, in de bekerwedstrijden en bij 3-0 voorsprong enzo.quote:
Aap noot miesquote:
Is je lover een vrouw of is hij bi?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
Hihihi zal ik iets opbiechten. Mijn lover en ik hebben gisteren gesmst naar de TMF matchmakertwee keer
!
En?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
Hihihi zal ik iets opbiechten. Mijn lover en ik hebben gisteren gesmst naar de TMF matchmakertwee keer
!
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:23 schreef Maisnon het volgende:
"Hey, wat is dat voor een gezwel?"
Even ziektespotten en je weet het
Gewoon bij zijn naam.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
Hoe noem je een neger met botkanker?
HAHAHA BROS KNAKENLEUK.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
Botkankernegertje?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
Beidequote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is je lover een vrouw of is hij bi?
De eerste keer 50 %quote:
Lol ik ookquote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
!
Ehquote:
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:23 schreef Maisnon het volgende:
WE HAVE A WINNER. DING DING DINGquote:
"We hebben een clupske opgericht....."quote:Op woensdag 2 december 2009 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een treurig stelletje zijn jullie.
JIJ DEED HET OOK TWEE KEERquote:Op woensdag 2 december 2009 00:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lol ik ook
Eerste keer kreeg ik 19% kans
En toen ik de namen omdraaide 12%
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:23 schreef Maisnon het volgende:
Dan is het dus 'haar naam'quote:Op woensdag 2 december 2009 00:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Beide![]()
[..]
De eerste keer 50 %toen deden we eerst zijn naam en daarna de mijne (je moet Match naam1 naam2 smsen), nouja we waren natuurlijk niet tevreden met het resultaat
dus toen deden we het nog een keer met eerst mijn naam en toen hadden we 62 % ofzo
!
OMG, ik kwam geen een keer op tvquote:Op woensdag 2 december 2009 00:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JIJ DEED HET OOK TWEE KEER? Jeuj!
Hahaha we kwamen ook echt twee keer op tven we moesten lachen bij de gedachte dat mensen dat zouden kijken en zouden denken, hee zij weer
waren ze net niet tevreden ofzo.
En dolgelukkig in alle treurigheid.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een treurig stelletje zijn jullie.
Ik wist dat iemand dat zou zeggenquote:
Lulligquote:Op woensdag 2 december 2009 00:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
OMG, ik kwam geen een keer op tv
Wat the fak zijn bults?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:28 schreef Maisnon het volgende:
ik heb allemaal van die bults op mn face door et weer
Van die dikke etterbulten?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:28 schreef Maisnon het volgende:
ik heb allemaal van die bults op mn face door et weer
Gelul.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dolgelukkig in alle treurigheid.
Mja vrienden van mij waren aan het smsen, allemaal vet onzinnige dingen, zegt er één: "Wacht wacht ik weet een leuke" Vervolgens gaat ie vet geheimzinnig smsen. Komt er een paar seconde later op tv Bassie&Adriaan, horen we zo van zijn kant *gniffelgniffel* komen.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat zou zeggen!
[..]
Lulligwij echt 10 seconden na het smsen al ofzo. Maar het was ook half 2 ofzo op de maandagnacht
!
Wij hadden ooit eens berichten over een vriend van ons doorgestuurd naar tmf maar niks kwam op tvquote:Op woensdag 2 december 2009 00:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
OMG, ik kwam geen een keer op tv
Omg, wat een grap, zeg.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mja vrienden van mij waren aan het smsen, allemaal vet onzinnige dingen, zegt er één: "Wacht wacht ik weet een leuke" Vervolgens gaat ie vet geheimzinnig smsen. Komt er een paar seconde later op tv Bassie&Adriaan, horen we zo van zijn kant *gniffelgniffel* komen.
Wij:
Jij bent gewoon jaloers, zou ik ook zijn.quote:
Ik moest erom lachenquote:Op woensdag 2 december 2009 00:31 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mja vrienden van mij waren aan het smsen, allemaal vet onzinnige dingen, zegt er één: "Wacht wacht ik weet een leuke" Vervolgens gaat ie vet geheimzinnig smsen. Komt er een paar seconde later op tv Bassie&Adriaan, horen we zo van zijn kant *gniffelgniffel* komen.
Wij:
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers, zou ik ook zijn.
[..]
Ik moest erom lachen!
Kennen jullie dat LekkerLive op tv? Dan heb je van die chicks die een beetje geil doen en daar kun je dan ook naar smsen.
Dat heb ik ook een keer gedaanen dan zo, hee dames ik ben een lekker nat meisje en ik vind jullie ook heel geil.. Doe eens een kusje in de camera voor me?
groetjes Blabla (naam vriendin)
Komt er zo een paar minuten later dat smsje op tven die chick zo:
Oeh Blabla, ik hoor dat jij wel een beetje nat van mij wordthmmm. Deze is voor jou
!
Ik heb ZO ZO ZOOOOOO hard gelachen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers, zou ik ook zijn.
[..]
Ik moest erom lachen!
Kennen jullie dat LekkerLive op tv? Dan heb je van die chicks die een beetje geil doen en daar kun je dan ook naar smsen.
Dat heb ik ook een keer gedaanen dan zo, hee dames ik ben een lekker nat meisje en ik vind jullie ook heel geil.. Doe eens een kusje in de camera voor me?
groetjes Blabla (naam vriendin)
Komt er zo een paar minuten later dat smsje op tven die chick zo:
Oeh Blabla, ik hoor dat jij wel een beetje nat van mij wordthmmm. Deze is voor jou
!
Ik heb ZO ZO ZOOOOOO hard gelachen.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]! Gvd, dat had ik willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |