Laat eens een screen zien + stats.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nice.![]()
(Niks vergeleken met mijn Baiano, maar goed)
Niet geblowd..quote:Op woensdag 2 december 2009 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel blowen gek.
Op dit tijdstip?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet geblowd..
Komt door de alcohol.
Alcoholquote:Op woensdag 2 december 2009 00:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet geblowd..
Komt door de alcohol.
Ik heb hem voor 1,2 miljoen verkocht aan Sevilla waar hij momenteel rustig gebracht wordt, in de bekerwedstrijden en bij 3-0 voorsprong enzo.quote:
Aap noot miesquote:
Is je lover een vrouw of is hij bi?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
Hihihi zal ik iets opbiechten. Mijn lover en ik hebben gisteren gesmst naar de TMF matchmakertwee keer
!
En?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
Hihihi zal ik iets opbiechten. Mijn lover en ik hebben gisteren gesmst naar de TMF matchmakertwee keer
!
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:23 schreef Maisnon het volgende:
"Hey, wat is dat voor een gezwel?"
Even ziektespotten en je weet het
Gewoon bij zijn naam.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
Hoe noem je een neger met botkanker?
HAHAHA BROS KNAKENLEUK.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
Botkankernegertje?quote:Op woensdag 2 december 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
Beidequote:Op woensdag 2 december 2009 00:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is je lover een vrouw of is hij bi?
De eerste keer 50 %quote:
Lol ik ookquote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |