Voetbalquote:
Deed iets in de racerij, weet alleen niet meer precies watquote:
Kogelstoten is goed.quote:
Foutquote:Op maandag 7 december 2009 22:53 schreef tomtomaat het volgende:
American Football?
foutquote:Op dinsdag 8 december 2009 00:11 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Bokser?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:20 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Honkbal?
kan ik niet goed rekenen. maar tis warmquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:33 schreef ChiefBigFoot het volgende:
NASCAR?
nee en nog warmer hij is lastigquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:00 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Formule 1?
Het is inderdaad niet de bedoeling om het te Googlen, maar te controleren valt het nietquote:Op woensdag 9 december 2009 13:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
google is zeker verboten?ik heb google niet gebruikt bij de vorige mocht het toevallig goed zijn
nee, maar leuk houden tochquote:Op woensdag 9 december 2009 13:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet de bedoeling om het te Googlen, maar te controleren valt het niet
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:48 schreef garriej het volgende:
dat is toch die Deense voetballer? hij heeft 2 jaar een team gecoacht ook ngo weet even niet meer welke is wel al een tijdje terug
ff wiki opgezocht hij heeft van 2004-2005 HB Torshavn gecoacht. mrjaa beetje offtopic.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:48 schreef garriej het volgende:
dat is toch die Deense voetballer? hij heeft 2 jaar een team gecoacht ook ngo weet even niet meer welke is wel al een tijdje terug
nopequote:
het kan indoor en outdoor, al denk ik niet dat het tijdens de olympische winterspelen word gespeeldquote:Op woensdag 9 december 2009 15:21 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Of moet ik meer in de richting van zomersporten denken?
jaaaquote:
Mag je er nu een doenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
dan is het de bedoeling dat de winnaar een naam post?![]()
Excuses dat ik dan geen naam zette net
Iedereen mag een naam noemen.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
dan is het de bedoeling dat de winnaar een naam post?![]()
Excuses dat ik dan geen naam zette net
Er staat weliswaar geen uitleg bij, maar toch.quote:Kurt 'Yolanda' Jara
Met het Oostenrijks elftal bereikte hij bij het WK 1978 sensationeel de tussenronde. Jara was een echte nummer tien, de regisseur op het middenveld. Bijna geen enkele andere voetballer uit de alpenrepubliek toonde zo'n spelinzicht als Jara. Met de 'zebra's' bereikte hij in 1979 de halve finale van de UEFA Cup.
Okquote:Op woensdag 9 december 2009 23:21 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Uit het boek 1000 voetballers, de besten allertijden:
[..]
Er staat weliswaar geen uitleg bij, maar toch.
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:10 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Voetballer uit Oostenrijk, volgens mij had hij 'Jolanda' als bijnaam.
Petr Schastlivy
Sorry ... Wist niet dat deze nog openstond..quote:Op woensdag 9 december 2009 23:10 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Voetballer uit Oostenrijk, volgens mij had hij 'Jolanda' als bijnaam.
Petr Schastlivy
Ja, in een keer goed!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:48 schreef tong80 het volgende:
Voetballer van het Koreaanse eltal op het W@K 66 ?
American Footbal?quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:37 schreef tong80 het volgende:
Andere sport.
In Amerika kijken ze je raar aan dat je hem, niet kent.
schop-kickquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Das goed volgens mij is dit m
[ afbeelding ]
Volgens mij verwar jij Brian Orser met Troy Corserquote:
Juist.quote:
Skier?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 00:39 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Voetballer die vooral naam maakte in Italië.
Ingemar Johansson
Volleybal is goedquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:22 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Klinkt bekend...
Volleybal misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |