quote:Op woensdag 2 december 2009 09:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eet banaan, 2 of zo, dan hoef je iig niet naar het toilet te poepen.. daar heb ik altijd last van met nerveusiteit
[/openbaring]
Haha poor you. Dat lijkt me wel verstandig ja.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij doet het al een paar dagen niet, maar meestal doet hij het automatisch weer naar een dag of 2. Behalve nu. Toch maar even de huisbaas bellen
Waarom ben je zenuwachtig lau?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]Aaaw.
We hebben geen bananen.
En gelukkig heb ik daar niet zo'n last van.
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil zo'n ding voor mijn moeder
Jaquote:Op woensdag 2 december 2009 09:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik zou er de hele dag in lopen thuis
Wunderbar!quote:Op woensdag 2 december 2009 09:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha de snuggie3 dekens doen ook wonderen.
Ik heb hem voor mijn zusje gekocht voor in de suprisequote:Op woensdag 2 december 2009 09:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil zo'n ding voor mijn moeder
Mijn moeder ook, maar die zit altijd te kloten met fleecedekensquote:Op woensdag 2 december 2009 09:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wunderbar!
[..]
Ik heb hem voor mijn zusje gekocht voor in de suprise
Kou kleunm
vandaag?quote:
Niet druk maken, komt goedquote:
Lukt je vast wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Over 10 minuten word ik opgehaald.En een uur later is mn examen.
Die van mij zit gewoon altijd onder een deken mjaquote:Op woensdag 2 december 2009 09:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn moeder ook, maar die zit altijd te kloten met fleecedekens
Mjammjam.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:38 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Die van mij zit gewoon altijd onder een deken mja
Succesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |