Ja maar ik weet al hoe ik dood ga, en dat is niet in een auto ongeluk.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:01 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dat zeiden al die mensen die nu in een graf liggen ook
Happy indeedquote:Op woensdag 2 december 2009 @ 01:03 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ja maar ik weet al hoe ik dood ga, en dat is niet in een auto ongeluk.
31 December 2019, ik ben net 30 geworden en zal als grote nieuwjaarsklapper een enorme vuurwerk pijl afvuren. Alleen ik tape mezelf hier per ongeluk aan vast en word mee de lucht in geschoten, alweer k een knallend einde meemaak.
GELUKKIG NIEUWJAAAAR!
Bij mij zit hij ook steeds te zeiken, ik weet niet wat het is steeds.quote:Op woensdag 2 december 2009 @ 00:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Weet ik.
'Niet genoeg saldo op bankrekening', terwijl er nog meer als genoeg op staat
Het zal wel, kijk er morgen wel naar
En ik ben allang 18
Spammerquote:
quote:
Nee, weet ik welquote:Op woensdag 2 december 2009 @ 08:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
valt wel mee. 200 is niet zo heel veel.
De verwarming is kapot en het is hier ijskoud, heb alle kaarsjes net aangestoken en me dikste trui aangetrokkenquote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De verwarming is kapot en het is hier ijskoud, heb alle kaarsjes net aangestoken en me dikste trui aangetrokken
Eet banaan, 2 of zo, dan hoef je iig niet naar het toilet te poepen.. daar heb ik altijd last van met nerveusiteitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |