Ik kijk niet, maar ik wil een normale DWDD. Kom op zeg, als de premier nou dood was.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef TUFKAL het volgende:
klacht2: users die klagen over dit soort programmas, maar dit hadden kunnen weten en toch kijken
Sammy en Pastorale zeggen je niks?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
ik ken die knakker alleen van dat liedje zo van zing vecht huil enzo
Ben je nou sarcastisch of kun je niet lezen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:55 schreef Roi het volgende:
Nu nog even wachten op de eerste opmerking dat het allemaal grachtengordel is
Wat denk je?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch of kun je niet lezen?
Zeg maar sarcastisch, da's beter.
Top.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:03 schreef Tahiti het volgende:
Ik ken hem alleen van dat liedje ben ik te min omdat je ouders meer poen hebben ofzo
Dat is ook wel een van z'n beste werken ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:03 schreef Tahiti het volgende:
Ik ken hem alleen van dat liedje ben ik te min omdat je ouders meer poen hebben ofzo
Dan zouden we feest vierenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar ik wil een normale DWDD. Kom op zeg, als de premier nou dood was.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:03 schreef Tahiti het volgende:
"Dood Sammie, hij is dood Sammie!"quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Straks krijg je programma's als Rhyme like Ramses, My name is Shaffy en Waar is Ramses?
Oh god. Doe me dat niet aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Straks krijg je programma's als Rhyme like Ramses, My name is Shaffy en Waar is Ramses?
Zuipen als Shaffy, heel Nederland heeft het erover!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Of zoeen roosje voor je msn naam omdat ie dood isquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Stel je voor dat straks al die Hyves volstaan met R.I.P. Ramses
Dat was inderdaad dramatisch.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, bij MJ was het veul erger, ik heb nog geen liedje van hem gehoord vandaag op de radio (al kan dat met de zender te maken hebben).
R.I.P. Ramses, 100.000 LEDEN NODIG!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:12 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Of zoeen roosje voor je msn naam omdat ie dood is
Jij denkt zeker ook dat Dromen zijn bedrog van Pink Floyd is?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:14 schreef 16meter het volgende:
Ik ken hem alleen van dat liedje kom van 't dak af ofzo
En Alberto Stegeman slaagt er in vlak bij de kist van Ramses Shaffy te komen. IK KAN M GEWOON AANRAKEN, ZONDER PASJE, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef Hetiszover het volgende:
Wegmisbruikers komt vanavond met een extra aflevering waarin Ramses wordt aangehouden wegens dronkenschap. Echt, geef die man postuum de Gouden Slokdarm en ga maar in een theatertje huilen.
Oh jij ook al.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En Alberto Stegeman slaagt er in vlak bij de kist van Ramses Shaffy te komen. IK KAN M GEWOON AANRAKEN, ZONDER PASJE, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En Alberto Stegeman slaagt er in vlak bij de kist van Ramses Shaffy te komen. IK KAN M GEWOON AANRAKEN, ZONDER PASJE, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |