Ik kijk niet, maar ik wil een normale DWDD. Kom op zeg, als de premier nou dood was.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef TUFKAL het volgende:
klacht2: users die klagen over dit soort programmas, maar dit hadden kunnen weten en toch kijken
Sammy en Pastorale zeggen je niks?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:56 schreef __Saviour__ het volgende:
ik ken die knakker alleen van dat liedje zo van zing vecht huil enzo
Ben je nou sarcastisch of kun je niet lezen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:55 schreef Roi het volgende:
Nu nog even wachten op de eerste opmerking dat het allemaal grachtengordel is
Wat denk je?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch of kun je niet lezen?
Zeg maar sarcastisch, da's beter.
Top.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:03 schreef Tahiti het volgende:
Ik ken hem alleen van dat liedje ben ik te min omdat je ouders meer poen hebben ofzo
Dat is ook wel een van z'n beste werken ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:03 schreef Tahiti het volgende:
Ik ken hem alleen van dat liedje ben ik te min omdat je ouders meer poen hebben ofzo
Dan zouden we feest vierenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar ik wil een normale DWDD. Kom op zeg, als de premier nou dood was.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:03 schreef Tahiti het volgende:
"Dood Sammie, hij is dood Sammie!"quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Straks krijg je programma's als Rhyme like Ramses, My name is Shaffy en Waar is Ramses?
Oh god. Doe me dat niet aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Straks krijg je programma's als Rhyme like Ramses, My name is Shaffy en Waar is Ramses?
Zuipen als Shaffy, heel Nederland heeft het erover!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Of zoeen roosje voor je msn naam omdat ie dood isquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:10 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Stel je voor dat straks al die Hyves volstaan met R.I.P. Ramses
Dat was inderdaad dramatisch.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, bij MJ was het veul erger, ik heb nog geen liedje van hem gehoord vandaag op de radio (al kan dat met de zender te maken hebben).
R.I.P. Ramses, 100.000 LEDEN NODIG!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:12 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Of zoeen roosje voor je msn naam omdat ie dood is
Jij denkt zeker ook dat Dromen zijn bedrog van Pink Floyd is?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:14 schreef 16meter het volgende:
Ik ken hem alleen van dat liedje kom van 't dak af ofzo
En Alberto Stegeman slaagt er in vlak bij de kist van Ramses Shaffy te komen. IK KAN M GEWOON AANRAKEN, ZONDER PASJE, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef Hetiszover het volgende:
Wegmisbruikers komt vanavond met een extra aflevering waarin Ramses wordt aangehouden wegens dronkenschap. Echt, geef die man postuum de Gouden Slokdarm en ga maar in een theatertje huilen.
Oh jij ook al.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En Alberto Stegeman slaagt er in vlak bij de kist van Ramses Shaffy te komen. IK KAN M GEWOON AANRAKEN, ZONDER PASJE, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En Alberto Stegeman slaagt er in vlak bij de kist van Ramses Shaffy te komen. IK KAN M GEWOON AANRAKEN, ZONDER PASJE, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!
Die kon helaas niet, hij moest nog masturberen op de foto met handtekening die hij in 1973 van Shaffy had gekregen.quote:
SBS met een herdenkingsavond.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:15 schreef Hetiszover het volgende:
Wegmisbruikers komt vanavond met een extra aflevering waarin Ramses wordt aangehouden wegens dronkenschap. Echt, geef die man postuum de Gouden Slokdarm en ga maar in een theatertje huilen.
Ik vind het erger dat Ramses dood is dan als JP zou gaanquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:57 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar ik wil een normale DWDD. Kom op zeg, als de premier nou dood was.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Beetje overdreven ja
Dat jaquote:Op woensdag 2 december 2009 00:31 schreef padlarf het volgende:
Jah, en toen duidelijk werd dat hij met een meisje van 13 had gezoend toen hij zelf 24 was iedereen een beetje schaapachtig lachen
Datquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:06 schreef Penisbaard het volgende:
Ramses was wel een keizer, al die mensen die opeens zijn beste vriend waren en hem allemaal zo goed kenden niet.
Denk dat Ramses daar precies hetzelfde over denkt. Maar hij is dood dus kan er ook niks tegen doen he!quote:Op woensdag 2 december 2009 00:33 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat
walgelijk. altijd zo als iemand dood gaat
Hear hear! Al dat hypocriete gelul en weer dezelfde mensen inclusief de onvermijdelijke Martin Simek die allemaal met een 'leuke en zeer speciale en persoonlijke' anekdote komenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:00 schreef Brainfish het volgende:
Ik moet altijd-en als ik mensen altijd die clichés hoor gebruiken als er net iemand dood is. Vreselijk nep altijd. Alsof het hun wat kan schelen wie er morgen onder de zoden ligt.
Toch jammer van Shaffy. Maar niet dat ik mezelf morgen voor de trein gooi van verdriet. Zo eerlijk ben ik dan wel weer.
So you wannabe Shaffy?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Daarom ben ik blij dat op dit forum te zien is dat ik al 10 jaar waardering voor de man had, weer eens niet schijnhelig zoals zovelen.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:33 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat
walgelijk. altijd zo als iemand dood gaat
Ik heb het altijd zo gedaan. Lalalalalalalalalalalalaquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:23 schreef MaLo het volgende:
Zing, vecht, huil, bid, zuip, sterf en ga onder
Shaffy vooor sjappiesquote:Op woensdag 2 december 2009 00:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
So you wannabe Shaffy?
Wie is de Ramses?
Sterren zingen Shaffy!
Shaffies dansen op het ijs!
Dansen met Ramses..
Efebofilie bedoel je.quote:Op woensdag 2 december 2009 00:33 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat ja
Dat is gewoon pedofilie, maar jaaaaa, over de doden niks dan goeds en hij was zo'n groot kunstenaar en symbool voor het Nederland na WO2 bladiebladiebla
Het was sowieso schaamteloos exhibitionistisch. Die mensen zaten daar voor zichzelf. Bah.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef CAP. het volgende:
Vooral die kut beau was weer superirritant tijdens de aflevering van DWDD. Wat een pisnicht.
Inderdaad, het leek wel het wereldkampioenschap synchroon masturberen. Smakeloos.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:39 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het was sowieso schaamteloos exhibitionistisch. Die mensen zaten daar voor zichzelf. Bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |