ik zag ook net pas dat hij zijn tong uitstakquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
oh dat had ik niet eens gezien, als het kan graag!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:33 schreef BereNDD het volgende:
ik zag ook net pas dat hij zijn tong uitstak
Super! Die tweede is tof. bedankt manquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:13 schreef BereNDD het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
graag gedaanquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:41 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Super! Die tweede is tof. bedankt man
Ik vind hem al supertof. Wel beetje onduidelijk, maar komt door t plaatje enzo.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:12 schreef pinquit het volgende:
beginnetje, maar het is te klein om er iets in te kunnen herkennen
[ afbeelding ]
ik stop maar denk. ander ideetje verzinnen?
quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:41 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Super! Die tweede is tof. bedankt man
Had ik niet al een sint en kerst ava voor jou gemaakt?quote:
Ik dacht alleen een sintquote:Op zondag 6 december 2009 14:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had ik niet al een sint en kerst ava voor jou gemaakt?Met dezelfde kleurtjes en animatie als de huidige?
quote:Op zondag 6 december 2009 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht alleen een sint? En die was ik vergeten
!
quote:
Je hebt gelijkquote:
Ik niet, want het is een bewegend plaatje...quote:Op zondag 6 december 2009 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt gelijkik schaam me
!
Ik vind alleen die kerst versie niet zo heel leukkun je er misschien sneeuw bij maken ofzo?
Oei, pijnlijkquote:Op zondag 6 december 2009 14:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Had ik niet al een sint en kerst ava voor jou gemaakt?Met dezelfde kleurtjes en animatie als de huidige?
Alleen diamant bakt droog krokant.quote:
Hahaha, dat is ook wel een leukequote:Op zondag 6 december 2009 14:22 schreef Adelante het volgende:
Van sneeuw wordt ie niet leuker, misschien zo'n gekleurde kerststaf tussen je lips.
Okay! En sorry dat ik die sint ava niet gebruikt heb, ook zo stom, ik vond het toen nog te vroeg om 'm te doen en daarna was ik 'm vergeten terwijl ik 'm zo leuk vondquote:Op zondag 6 december 2009 14:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik niet, want het is een bewegend plaatje...
Maar Muck... La-Vache-Qui-Rit en Briggy die kunnen dat geloof ik wel.![]()
quote:Op zondag 6 december 2009 13:52 schreef Mirjam het volgende:
kman iemand het origineel van deze verkersten?
ik heb deze <--, maar ik zou graag wat kersterigs willen gewoon met de blauwe achtergrond als dat kan
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 14:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt gelijkik schaam me
!
Ik vind alleen die kerst versie niet zo heel leukkun je er misschien sneeuw bij maken ofzo?
Muchos graciasquote:Op zondag 6 december 2009 15:00 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Bedankt, maar ik vind die zonder lichtgevende ogen toch iets leuker.quote:
wie oh wie wil de tietenavatar van mijn mr verkersten?quote:Op zondag 6 december 2009 12:06 schreef Rtificial het volgende:
Help Help!
M'n borsten zijn te groot en willen ondergesneeuwd worden...
en ik kan t zelf niet
[ afbeelding ]
Als webicon is die waarschijnlijk niet te groot.quote:Op zondag 6 december 2009 17:42 schreef DarkElf het volgende:
wie oh wie wil de tietenavatar van mijn mr verkersten?
(en kan die afbeelding verkleint worden want krijg van die domme, hij is te groot meldingen ofzo?
oh dat zou zo maar kunnen, ik weet er niets vanquote:Op zondag 6 december 2009 19:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Als webicon is die waarschijnlijk niet te groot.
Bij wijzig profiel kan je de avatar als webicon plaatsen, heb je niet zo'n gedoe dat die te groot is.quote:Op zondag 6 december 2009 19:59 schreef DarkElf het volgende:
oh dat zou zo maar kunnen, ik weet er niets van
net als dat ik er geen kerstding van kan maken, daarom vraag ik t hier![]()
Dankjewel liefjequote:Op zondag 6 december 2009 17:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wie oh wie wil de tietenavatar van mijn mr verkersten?
(en kan die afbeelding verkleint worden want krijg van die domme, hij is te groot meldingen ofzo?
ah een medeonhandigerdquote:Op zondag 6 december 2009 20:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bij wijzig profiel kan je de avatar als webicon plaatsen, heb je niet zo'n gedoe dat die te groot is.
Verder zou ik je zo graag willen helpen, maar ben nog niet zo creatief en handig. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 22:04 schreef Enfermera het volgende:
Wil iemand wat leuk kersterigs van mijn ava maken?![]()
![]()
[ afbeelding ]
zoiets?quote:Op zondag 6 december 2009 17:29 schreef Misstique het volgende:
Kan iemand mijn Misstique verkersten?.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2009 22:37 schreef Buitendam het volgende:
Eentje voor good old Buitendam, bitte?
Oeh mooi.quote:
quote:Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef Trashcanman het volgende:
Kan Todd ook wat sneeuw en een kerstmuts + baard krijgen?
Zoiets?quote:Op zondag 6 december 2009 23:01 schreef Trashcanman het volgende:
Kan Todd ook wat sneeuw en een kerstmuts + baard krijgen?
Maar jij klopte mij dan weer met een minuut... ik werk te langzaam...quote:
bij mij zie je zijn originele baard er nog doorquote:Op zondag 6 december 2009 23:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Maar jij klopte mij dan weer met een minuut... ik werk te langzaam...
Dat is zijn baard niet, maar z'n Ruud Gullit (in de jonge jaren) matje.quote:Op zondag 6 december 2009 23:17 schreef BereNDD het volgende:
[..]
bij mij zie je zijn originele baard er nog door
dus ik faal eigenlijk dubbel.. wordt tijd om te slapen...quote:Op zondag 6 december 2009 23:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Dat is zijn baard niet, maar z'n Ruud Gullit (in de jonge jaren) matje.Ik deed zelf wat lijntjes, gradients en layereffecten toepassen in photoshop!
Das altijd custom.
(en groen gras in de winter... leek me niet)
Nou ja... hier is het gras nog groen...quote:Op zondag 6 december 2009 23:24 schreef BereNDD het volgende:
[..]
dus ik faal eigenlijk dubbel.. wordt tijd om te slapen...
trusten!quote:Op zondag 6 december 2009 23:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nou ja... hier is het gras nog groen...![]()
Maar dat laatste sowieso...
![]()
'trusten!
quote:Op zondag 6 december 2009 20:45 schreef Houniet het volgende:
Kan er kerstverlichting boven mijn hoofd kunnen komen..
Ik vond deze eventueel wel geinig...quote:Op maandag 7 december 2009 12:27 schreef Yvonnetje het volgende:
Welke creatieveling wil voor mij een leuk kerstavatar maken? Graag met iets van Loesje + sneeuw...?
Bedankt alvast!
Dat heeft niemand natuurlijk...quote:
Je ziet de neeuw niet zo goed op een witte achtergrondquote:Op maandag 7 december 2009 12:27 schreef Yvonnetje het volgende:
Welke creatieveling wil voor mij een leuk kerstavatar maken? Graag met iets van Loesje + sneeuw...?
Bedankt alvast!
quote:Op maandag 7 december 2009 13:01 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je ziet de neeuw niet zo goed op een witte achtergrond![]()
Misschien zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2009 00:13 schreef Suusje-V het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze grandioze UI wat kerstiger maken?
Milde sneeuwvlokjes bijvoorbeeld?
(en als het kan misschien een mutsje op z'n kop?)
Bij voorbaat dank
quote:Op maandag 7 december 2009 13:57 schreef Yvonnetje het volgende:
Shiznuts; die 1e vind ik wel leuk en dan met ehm..... zilverkleurige (glitter) sneeuw?![]()
Briggy
Ik kan dat eigenlijk niet zo goed, zelf sneeuw erover maken...quote:Op maandag 7 december 2009 13:57 schreef Yvonnetje het volgende:
Shiznuts; die 1e vind ik wel leuk en dan met ehm..... zilverkleurige (glitter) sneeuw?![]()
Briggy
Of ijs, dat ie vastgevroren zitquote:Op maandag 7 december 2009 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand mijn eendje voorzien van een kerstmutsen wat sneeuw?
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is ie groot meteenquote:
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ooooops... beetje laatquote:
Maar wel hipper...quote:
Kheb um weer ontdooidquote:Op maandag 7 december 2009 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas dat ze beide in het ijs zittenHij moet gewoon in het water
Kwam door Adelante, vond het wel een leuk ideequote:Op maandag 7 december 2009 15:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Maar wel hipper...(Ook met ijs...
![]()
![]()
)
Dat had ik toen nog niet gelezen...quote:Op maandag 7 december 2009 15:29 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kwam door Adelante, vond het wel een leuk idee
quote:Op maandag 7 december 2009 15:29 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kwam door Adelante, vond het wel een leuk idee
Je gaat tegen de natuurwetten in.quote:Op maandag 7 december 2009 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas dat ze beide in het ijs zittenHij moet gewoon in het water
quote:
Wel meedoen met de wedstrijd he!?!quote:Op maandag 7 december 2009 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar daar vroeg ik toch niet om
Dankjewel voor het opnieuw maken![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |