quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:38 schreef Chocobo het volgende:
PAL boxart! Toch,... op een of andere manier siert het PS3 logo beterSowieso zal de Xbox 360 box wat dikker zijn? Op hoeveel discs kwam die nu ook alweer? Aan de andere kant,... de Xbox 360 versie geeft meer dij weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude stijl is alleen FF logo's op een witte achtergrond toch voor PAL? US versies is meestal met characters!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
De oude stijl zijn ze dus vanaf gestaptGa denk voor de ps3 versie
....................................................quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of je trophies nog niet gesynced?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
....................................................
Klopt…dus PAL is andersquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oude stijl is alleen FF logo's op een witte achtergrond toch voor PAL? US versies is meestal met characters!
Ja,... ik vind het niet erg hoor! Wel een afwijking in mijn collectiequote:
Stelletje anti-Ps3'squote:Op dinsdag 1 december 2009 18:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ach zie het zo Gijs. Je kan gewoon zeggen dat je iets op hard hebt uitgespeeld. Als iemand bewijs wilt zeg je gewoon,... och,.. ik heb nog niet gesynched
Ja, daaromquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... ik vind het niet erg hoor! Wel een afwijking in mijn collectie
Trek het beleid van Sony niet helemaal denk ik. Ben niet zwaar anti-PS3,.. heb zelfs zo'n ding en een paar goede games gespeeld. Echter,... een hoop zaken zijn gewoon fail! Ben blij met de console hoor, maar als ik er maar 1 mocht houden gaat die echt wegquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Stelletje anti-Ps3's
…slechtere multiplayer games… zo overdreven
Internationalquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja, daarom
Maar dat was me
[ afbeelding ]
ook
Matig,... op zijn minst wat billen kunnen posten!quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Scarface2004 het volgende:
tvp, met beter materiaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige foto iig.quote:Op woensdag 2 december 2009 02:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
WTF![]()
Lees nou eens terug als je zometeen op je werk zit. Even de posts lezen. Plaatjes kijken. We hebben met z'n allen dit al lang niet meer gezien...
[ afbeelding ]
En dit is justitie...bij defensie, onderwijs en gezondheidszorg zal het wel niet anders zijn. Ik zie het hier ook gebeuren. Dikbetaalde consultants die niks toevoegen. Ja, bewust de boel ondoorzichtig houden zodat ze nog wat langer kunnen blijven. Zijn dit nu de normen en waarden van JP?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:41 schreef Bastard het volgende:
Ja dat is het ook.. we moeten die ongein ook allemaal betalen! En als het potje leeg is... moet je weer wat verzinnen.
Schaaamteloos.. kan er zo boos om worden he
Ja.. als we een referendum hebben stemmen we NEE.. dus vervolgens word een verdrag opgelegd.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
Die Guusje "ik ben blij dat we in Nederland geen referendums hebben" Nederhorst moeten ze wegschoppen!
Nee...we noemen het anders en laten de bevolking niet nog een keer stemmen. Hoezo democratie? We hebben JP overigens met die "Nee" wel een mooi baantje door de neus geboord. Dus een beetje voldoening heb ik wel.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:51 schreef Bastard het volgende:
Ja.. als we een referendum hebben stemmen we NEE.. dus vervolgens word een verdrag opgelegd.
Mijn reacties:quote:
Ja,... maar sowieso is Break echt een drama af en toe hoor. Heerlijke filmpjes ook, maar veel is zo fake,... vooral de stelletjes gevechten etc. etc. Ze willen allemaal op de frontpage staan om die 400$ te winnen.quote:
400 $ winnen?quote:Op woensdag 2 december 2009 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... maar sowieso is Break echt een drama af en toe hoor. Heerlijke filmpjes ook, maar veel is zo fake,... vooral de stelletjes gevechten etc. etc. Ze willen allemaal op de frontpage staan om die 400$ te winnen.
Oh.. dat veranderd de boel.. ruksite dus..quote:Op woensdag 2 december 2009 11:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... maar sowieso is Break echt een drama af en toe hoor. Heerlijke filmpjes ook, maar veel is zo fake,... vooral de stelletjes gevechten etc. etc. Ze willen allemaal op de frontpage staan om die 400$ te winnen.
En vooral hard!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:32 schreef Bastard het volgende:
Dat je hem zo ff slaat met een koekepan ofzo.
Gebruik die tags ipv de [quote] tags op F!gquote:
1 |
1 |
Ik zie de reacties al voor me:quote:Op woensdag 2 december 2009 11:41 schreef Bastard het volgende:
Ik zie de kop al "dutch college humor.nl "
Notorious_Royquote:Op woensdag 2 december 2009 11:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zie de reacties al voor me:
Fake! Die twee zijn veels te oud om nog op school te zitten!
Even doorzetten Gijs! Het is voor je eigen bestwil!quote:
Geen idee, condemned de demo half gespeeld en uitgezet.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:03 schreef kepler het volgende:
[..]Condemned
Was deeltje 2 eigenlijk nog een toffe game?
Meh, deel 1 is een van de gaafste Xbox 360 spellen, ook mijn allereerste. Voelde veel minder met deel 2. Toen brak mijn 360 ook, ik dacht eerst dat het bij het spel hoordequote:Op woensdag 2 december 2009 12:03 schreef kepler het volgende:
[..]Condemned
Was deeltje 2 eigenlijk nog een toffe game?
Geen idee.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Geniale serie ook Scrubs, gister seizoen 9 begonnen, gave eps
Comedy in een ziekenhuis. Geen House of hoe die programma's heten.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:06 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is toch gewoon een suffe ziekenhuis serie? Ik denk dat ik Sons of Anarchy eens ga proberen. Van dezelfde makers als The Shield.
[ afbeelding ]
Wel leuk hoor!quote:Op woensdag 2 december 2009 13:06 schreef Strolie75 het volgende:
Dat is toch gewoon een suffe ziekenhuis serie?
Oooooooowwww..en sitcom? Dat kan wel leuk zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Comedy in een ziekenhuis. Geen House of hoe die programma's heten.
Ja, en dan zonder lachbandjequote:Op woensdag 2 december 2009 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oooooooowwww..en sitcom? Dat kan wel leuk zijn.
Geinspireerd door die van Cho over Sinterklaas. Die is trouwens echt prachtig geschreven! Ik kreeg gewoon een beetje vochtige ogen toen ik hem las.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geinspireerd door die van Cho over Sinterklaas. Die is trouwens echt prachtig geschreven! Ik kreeg gewoon een beetje vochtige ogen toen ik hem las.
Zo die heb je wel ff laten liggen.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:22 schreef Strolie75 het volgende:
Condemned 1 van Gijsje overgenomen...na 2 levels uitgezet.
1-5 is geniaal, daarna gaat het hard achteruit. Ben nu toevallig bezig met seizoen acht, maar die is echt sufquote:Op woensdag 2 december 2009 13:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, en dan zonder lachbandje, echt een geniale serie, kan het blijven kijken
.
8 wordt nog geniaal, 9 vind ik nu ook leuk, heel ander verhaal, andere acteurs enz.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:23 schreef kepler het volgende:
[..]
1-5 is geniaal, daarna gaat het hard achteruit. Ben nu toevallig bezig met seizoen acht, maar die is echt suf
Is het ook een leuke serie om naar te kijken als je je piemel niet vasthoudt?quote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net weer een aflevering V gekeken. Godverdomme
Ook dat jaquote:Op woensdag 2 december 2009 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is het ook een leuke serie om naar te kijken als je je piemel niet vasthoudt?
Dexterquote:Op woensdag 2 december 2009 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nog The Wire seizoen 3 liggen. Die moet ik ook nog kijken. En Dexter seizoen 2 en Battlestar Gallactica vanaf halverwege seizoen 2. Ik heb eigenlijk helemaal geen tijd om series te kijken...
Volledig mee eens, al stoorde ik me aan het laatste seizoen wel al een paar keer aan onlogische dingen. Ik ben bang dat de serie dus een beetje achteruit gaat. AL moet ik toegeven dat ik de laatste twee afleveringen nog moet kijkenquote:
Nee, de laatste twee die zijn uitgezonden zijn echt geniaalquote:Op woensdag 2 december 2009 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volledig mee eens, al stoorde ik me aan het laatste seizoen wel al een paar keer aan onlogische dingen. Ik ben bang dat de serie dus een beetje achteruit gaat. AL moet ik toegeven dat ik de laatste twee afleveringen nog moet kijken
Nee, sprak er tijdje terug ook over, toen vond niemand het boeiendquote:
Ik kijk het al jarenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, sprak er tijdje terug ook over, toen vond niemand het boeiend
Hij werkt bij de politie op de afdeling moordzaken en in zijn vrije tijd is hij zelf seriemoordenaar.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, sprak er tijdje terug ook over, toen vond niemand het boeiend
Gaat over een moordenaar die politie is, ongeveer.
Nieuwste seizoen loopt nog steedsquote:
Veel plezier alvastquote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef Bastard het volgende:
Nou dexter seizoen 1 loopt.. duurt wel even
Kijk 'm zonder de kidsquote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef Bastard het volgende:
Nou dexter seizoen 1 loopt.. duurt wel even
Voor alle series is deze site ideaal. Supersnelle torrents, zeer uitgebreid en de dag na uitzending al onlinequote:Op woensdag 2 december 2009 16:15 schreef Bastard het volgende:
Ik probeerde net bij divx te zoeken naar scrubs.. werd ik doorverwezen naar een andere (italiaanse) site .. maar dan moet ik daar weer gaan zoeken wat pas weer mag na inloggen.
Nee dan maar niet
Sommige pranks zijn echt goed, maar het gaat om het geld uiteraard. Elke hoofdpagina film heeft 400$ gewonnen (ads en sponsors FTW) Dus ja,... helaas is een hoop fake. Check anders het filmpje nog eens goed van die gozer die KO geslagen wordt,... zooo in scene gezet. Aan de comments te zien ziet iedereen het!quote:Op woensdag 2 december 2009 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh.. dat veranderd de boel.. ruksite dus..
Moest giechelen toen dat wijf een bak water over dr heen kreeg.. maar vond het al raar dat ze niet omkeek toen die jongen die bak neerzette.. ik bedoel, je hoort toch water klotsen?
Ik probeer haar borsten te volgen!quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geinspireerd door die van Cho over Sinterklaas. Die is trouwens echt prachtig geschreven! Ik kreeg gewoon een beetje vochtige ogen toen ik hem las.
OK,... dat is lekker jaquote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ben met 24 ooit begonnen! Geweldig, maar tot serie 5 gekomen. Moet deze nog verder kijken want dat blijft goed. Daarna Lost, maar na seizoen 4 was ik er wel klaar mee,... was het rookbeest op het eiland een beetje zat. Lost is een serie die je i.p.v. antwoorden steeds meer vragen geeft en daar begon ik moet van te worden.quote:
Leuke meid is dat inderdaad, alleen jammer van haar neus. Ik erger me er serieus aanquote:Op woensdag 2 december 2009 13:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat jouw neus eens zien dan!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuke meid is dat inderdaad, alleen jammer van haar neus. Ik erger me er serieus aan
Net zoals ik me altijd enorm erger aan de spleet tussen de voortanden van Anna Paquin in True Blood.
The Wire Gijs, ga voor The Wire!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:30 schreef Chocobo het volgende:
Hierna val ik in een gat. De meeste series klinken wiskundig of raar,... weet het niet,... niks pakt me nog! Zit er aan te denken om met de wat oudere Sopranos te starten!
quote:Yes Mr biden, we will send new troops, 200 new troops... What? Yes Mr Biden, 5000 more troops then ok?
No no, it is all politics, trust me Mr Biden we will stay as long as you want us too! Sure! And that joint fighter is comming to hoor, 65 new planes, no problem we raise the taxes hahaha.
Ja dat is die italiaanse site inderdaadquote:Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor alle series is deze site ideaal. Supersnelle torrents, zeer uitgebreid en de dag na uitzending al online
http://eztv.it
Alleen ligt op dit moment die site even plat
WTF is het probleem met haar neus nou weer?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Leuke meid is dat inderdaad, alleen jammer van haar neus. Ik erger me er serieus aan
Net zoals ik me altijd enorm erger aan de spleet tussen de voortanden van Anna Paquin in True Blood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:15 schreef Ker_Plunk het volgende:
Beste blijft natuurlijik Band of Brothershttp://www.amazon.com/Vis(...)mputer/dp/0470182385SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Eh, wat is hier mis mee?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat zijn geen boeken vriend.quote:Op woensdag 2 december 2009 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Vis(...)mputer/dp/0470182385
Ik probeer ook alleen maar te helpen, maatquote:
Sorry, mijn standaard ligt nogal hoog somsquote:Op woensdag 2 december 2009 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WTF is het probleem met haar neus nou weer?Ze is lekker, én cute.
Naja zegquote:Op woensdag 2 december 2009 18:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry, mijn standaard ligt nogal hoog somsZe heeft een kort wip/varkensneusje
Ja, als ze naakt op bed ligt had ik ook doorgelopen…quote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een wipneus ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu kan ik niet meer kijken naar haar zonder naar die neus te kijken... bedankt!quote:Op woensdag 2 december 2009 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een wipneus ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef Bastard het volgende:
Ze lijkt wel op Mega Mindy trouwens (die kreeg m ook)
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sorry, mijn standaard ligt nogal hoog somsZe heeft een kort wip/varkensneusje
En bedankt....quote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef Bastard het volgende:
Net als Jennifer Anniston in Friends... ze heeft altijd piekhaar bovenop haar hoofd.. zo terug verpest.
Dat piekhaar is niet het enige! Haar tepels zijn ongelijk...quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat piekhaar is niet het enige! Haar tepels zijn ongelijk...
_____O_____quote:Op woensdag 2 december 2009 18:41 schreef Bastard het volgende:
Ze lijkt wel op Mega Mindy trouwens (die kreeg m ook)
quote:Op woensdag 2 december 2009 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik probeer ook alleen maar te helpen, maat
Niet moeilijk hier hoor,... likken zonder eerst te ruiken!quote:
Werd tijd ook. Die oorlog duurde maar 6 jaar! Tijd voor een andere oorlog.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
Daar gaat de laatste WW2-shooter.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
Daar gaat de laatste WW2-shooter.
[ afbeelding ]
Hele goede tip! Thanks Gijs!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
The Wire Gijs, ga voor The Wire!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Politieserie van HBO. Komt continu voor in de lijstjes van beste series ooit gemaakt. Zeker net zo goed als The Shield en beter dan de Sopranos (die wordt na seizoen 2 wel erg soaperig) naar mijn mening.
Ziekelijk goede IDMB-rating ook:
http://www.imdb.com/title/tt0306414/
Ik heb nu de eerste 2 seizoen gezien...en geweldig! Echt geweldig! Ik ben het even aan het laten bezinken voor ik met seizoen 3 begin. Elk seizoen is trouwens een losstand verhaal, net als 24. Dus je kunt ook na seizoen 1 kappen als je het niet trekt. Maar ik denk dat je verslaafd zal zijn na de derde aflevering.
McNulty
Inderdaad,... dat moeilijk doen hierquote:
Geen piekhaar en geen wipneus!quote:
Hier ook niet!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen piekhaar en geen wipneus!
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:32 schreef Wessiej het volgende:
Ipod Touch binnen
Strol wat zijn de games ervoor?
Pffff...je hebt er zoveel.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:32 schreef Wessiej het volgende:
Ipod Touch binnen
Strol wat zijn de games ervoor?
Mary Ann heeft anders een beetje een gekke neus hoor!quote:
Ja,... dat hoor ik van Moslims ook!quote:
Link?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mary Ann heeft anders een beetje een gekke neus hoor!
[ afbeelding ]
Laat hem maar kletsenquote:
Meteen!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet moeilijk hier hoor,... likken zonder eerst te ruiken!
quote:Op woensdag 2 december 2009 19:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Laat hem maar kletsen
[ afbeelding ]
Moest proesten tijdens het 'when you smoke'quote:Op woensdag 2 december 2009 19:58 schreef Bastard het volgende:
Moest ik ook om proesten
[ afbeelding ]
Bijna!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
ooowwkkeee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was dit aan het kijken!quote:Op woensdag 2 december 2009 20:01 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.escapistmagazi(...)48-Assassins-Creed-2
the fuck krijgen we nouquote:Op woensdag 2 december 2009 17:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
The Wire Gijs, ga voor The Wire!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Politieserie van HBO. Komt continu voor in de lijstjes van beste series ooit gemaakt. Zeker net zo goed als The Shield en beter dan de Sopranos (die wordt na seizoen 2 wel erg soaperig) naar mijn mening.
Ziekelijk goede IDMB-rating ook:
http://www.imdb.com/title/tt0306414/
Ik heb nu de eerste 2 seizoen gezien...en geweldig! Echt geweldig! Ik ben het even aan het laten bezinken voor ik met seizoen 3 begin. Elk seizoen is trouwens een losstand verhaal, net als 24. Dus je kunt ook na seizoen 1 kappen als je het niet trekt. Maar ik denk dat je verslaafd zal zijn na de derde aflevering.
McNulty
Je bent in de war met iemand anders. Ik zat The Wire al te hypen toen jij nog met klamme angstbillen zat te twijfelen of je hier wel zou posten.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:17 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
the fuck krijgen we nou
ik tipte deze serie vorig jaar , maar toen was jij all like : Nee man, The Shield is veel beter.
Wat een apparaatquote:Op woensdag 2 december 2009 22:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent in de war met iemand anders. Ik zat The Wire al te hypen toen jij nog met klamme angstbillen zat te twijfelen of je hier wel zou posten.
Neuquote:
hells no, jij zit zover in Vic Mackeys aars, dat ze jou als zwarte Piet vroegenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je bent in de war met iemand anders. Ik zat The Wire al te hypen toen jij nog met klamme angstbillen zat te twijfelen of je hier wel zou posten.
Je gaat genieten één van de beste spellen van 2009, zoniet de beste.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:28 schreef Magneet het volgende:
mw2 binnen, morgen maar eens gaan proberen
He lekker Gijs.quote:
Heerlijke kleur!quote:Op donderdag 3 december 2009 00:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
He lekker Gijs.
Nu mag je weer porno posten!
[ afbeelding ]
Ik had er al een topic over geopend.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:08 schreef Bastard het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)sje_ter_horst_1.html
Oh mijn god, wat een kabinet
For old times sake Gijsquote:Op donderdag 3 december 2009 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had er al een topic over geopend.
Klopt, maar deze is van Rockstar. Heeft in mijn ogen wat meer potentieel.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:15 schreef Bastard het volgende:
Ziet er tof uit, maar was er onlangs ook niet een cowboy spelletje
Call of Juarez, erg goed. Maar dat valt in het niets bij Red Dead Redemption, van Rockstar.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:15 schreef Bastard het volgende:
Ziet er tof uit, maar was er onlangs ook niet een cowboy spelletje
Die heb ik nooit gespeeld. Hype me eens. Wat moet ik me erbij voorstellen? GTA met paarden?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:17 schreef Wessiej het volgende:
Red Dead Revolver op de Xbox 1 was zoooooo goed, dit wordt een van de toppers van 2010!
GTA met paarden, hmm niet echt. Moet ook nog even denken, aantal jaar geleden. Maar het verhaal was zo mooi, je werd er echt ingetrokken. Voor die tijd hele mooie graphics, en die actiemomentenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gespeeld. Hype me eens. Wat moet ik me erbij voorstellen? GTA met paarden?
Hahahaquote:
Ramses Shaffey staat op één denk ik dit jaar. Hij is een week voor het einde van de voting gestorven. Dat zal wel genoeg zijn om nog flink stemmen te trekken.quote:Op donderdag 3 december 2009 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
Godver...ik moet tussen kerst en oud en nieuw werken. Denk ik lekker de Top2000 te kunnen luisteren doet streaming audio het niet op die ouderwetse kut-PC's hier.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2009 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
Godver...ik moet tussen kerst en oud en nieuw werken. Denk ik lekker de Top2000 te kunnen luisteren doet streaming audio het niet op die ouderwetse kut-PC's hier.
[ afbeelding ]
GIJSSSSSSSSSSSSquote:Op donderdag 3 december 2009 11:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Het gaat redelijkHeb jullie gemist, dacht kom weer eens kijken
Zit eraan te denken deze te halen;quote:Op donderdag 3 december 2009 12:06 schreef Bastard het volgende:
En wanneer gaan we weer eens online racen/schieten?
PS3 Fail?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zit eraan te denken deze te halen;
dan doe ik mee;
[ afbeelding ]
quote:In May 1940, Churchill ambushed a German patrol near l'Epinette, France. Churchill cut down the enemy Feldwebel (sergeant) with arrows, becoming the only known British soldier to have felled an enemy with a longbow in the course of the war.[1]
http://en.wikipedia.org/wiki/Jack_Churchill
PS3 weer verkocht?quote:Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
dan doe ik mee;
[ afbeelding ]
Ik las Winston Churchillquote:Op donderdag 3 december 2009 12:39 schreef Strolie75 het volgende:
Holly Shit. Je zal hem maar zijn tegen zijn gekomen als Duitse soldaat.
[..]
Mooi mooi, PS3 crap de deur uit en weer normaal doen.quote:Op donderdag 3 december 2009 12:27 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
dan doe ik mee;
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2009 15:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze kreeg m er zo tussen hoor.
OMGquote:Op donderdag 3 december 2009 09:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had er al een topic over geopend.
Is gewoon ordinaire corruptie. Guusje zuipt te veel, kruipt achter het stuur en wordt aangehouden. De korpschef haalt de boete door de shredder en krijgt een paar maanden later "toevallig" een vaste extra toelage van 9000 euro per jaar.
En nu vindt Guusje het "infaam" en wenst er niet over te spreken. Gelukkig heeft die muts dat zelf niet te beslissen en is er inmiddels door de VVD een spoeddebat aangevraagd. Maar goed, ze zal het wel weten recht te breien en gewoon blijven zitten.
Vragen Gijsquote:Op donderdag 3 december 2009 16:08 schreef Bastard het volgende:
Alleen vragen zeker![]()
Ja tis waar ook.. vragen.. kamervragen.. antwoord schuldig blijven.. nog meer vragen.. geen zin hebben om op dit soort vragen in te gaan.. met vragen blijven zitten en geen steek opschieten... .vragen stellen en geen antwoord willen hebben..vragen
Een grootte poppenkast als je de tv aanzet.. niemand een haar beter. Niet om kunnen gaan met macht, media, invloed.. niemand is perfect.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vragen GijsLaten zien dat we betrokken zijn,... dat we het niet pikken,... althans,... zo denken de rebellerige partijen die zetels ruiken om het vervolgens zelf ook te doen in een grotere partij!
Kutmensen,.... !
quote:Op donderdag 3 december 2009 16:14 schreef Chocobo het volgende:
Echt baggerschijt aan de politiek,... Ook schijt aan de Telegraaf die met een gemuteerde griep hype iedereen weer bang maakt!
Tyft allemaal toch godver op joh! Schijt aan alles,... lang leve porno!
Ik hoop op een terroristische aanslag bij deze zwarte bladzijden van onze geschiedenisquote:Op donderdag 3 december 2009 16:20 schreef Bastard het volgende:
En ik ben ook al jaren 'Toppers' (laat die r rollen) moe.. gerard moe, gordon moe.. kan mij niet indenken dat dit nou bijzonder nieuws is die hereniging. Is er niet iets anders wat meer waard is te vermelden? "Boer harms zijn paard heeft toch nog een jong veulen uitgepoept" bijvoorbeeld?
"Tante dora haar kat is bevallen van 12-ling, ze maken het allemaal goed" ... ik hoor dat nog liever dat de toppers.
Of Paay.. Patrriiccciiaaa PPAAAAYYYYY...
Er moet een leeftijdsgrens komen voor modellen net als er een leeftijdsgrens bestaat op het zien van harde porno. Rot op svpeee.
Wifi / internet of je werk? Neem je macbook meequote:Op donderdag 3 december 2009 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
Eens kijken of ik ergens een oude radio vandaan kan halen.
Streamen via mijn iPhone gaat ook al niet...klote ontvangst hier met T-Mobile.
Geen Wi-Fiquote:Op donderdag 3 december 2009 19:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wifi / internet of je werk? Neem je macbook mee
Op me werk hebben we wifi en 50mbit glasvezel… en zo 35-45 mac's tot beschikkingquote:
Ook logisch! Wi-Fi is gratis bij de Mac toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Op me werk hebben we wifi en 50mbit glasvezel… en zo 35-45 mac's tot beschikking
Yup, is gewoon gratis! Zat vaak in de Mac om mn blog up te daten tijdens de reisquote:Op donderdag 3 december 2009 19:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ook logisch! Wi-Fi is gratis bij de Mac toch?
[ afbeelding ]
Heb je nog wat bonnen over voor me?
Ker nog gezien!?quote:Op donderdag 3 december 2009 19:26 schreef kepler het volgende:
[..]
Yup, is gewoon gratis! Zat vaak in de Mac om mn blog up te daten tijdens de reis
quote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, die zat altijd in het hoekje met zn laptop
Gezellig met een shemalequote:Op donderdag 3 december 2009 19:32 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, die zat altijd in het hoekje met zn laptop
Gijs je bent goed bezig,... was net ook op zoek!quote:
Nope,quote:Op donderdag 3 december 2009 12:40 schreef kepler het volgende:
[..]
PS3 weer verkocht?
GIIJJJJJJJSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je hebt mail
Vakantie hequote:Op donderdag 3 december 2009 13:20 schreef Bastard het volgende:
Tis niet dat je er spraakzamer op geworden bent Struik.
Ik verblijd je met meerquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je verbijdt ons een weekje met je aanwezigheid
quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik verblijd je met meer![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
OMG die zijn lekker!!!!quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:51 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik verblijd je met meer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:00 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_pedo__.html?p=3,1
Ik wil me ook aanmelden als vrijwilliger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.....Kennedy
Ik meen het Gijs.. als ik er 1 in mn vingers krijg schop ik m invalide!quote:
Doe eens niet zo geweldadig Gijs...dan kan veel efficiënter. 2 bakstenen...meer heb ik niet nodig.quote:Op vrijdag 4 december 2009 10:06 schreef Bastard het volgende:
Ik meen het Gijs.. als ik er 1 in mn vingers krijg schop ik m invalide!
Waar kan ik mij aanmelden?
Ik heb zo het idee dat mijn reactie op het artikel (weer) niet geplaatst gaat worden.
Ja, stel je voor dat we wat tegenstand zouden krijgen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:32 schreef Wessiej het volgende:
Vanavond WK loting, alvast voor de voorspelling:
Nederland
Portugal
Uruguay
Servië
Als we in die poule komen jizz ik in mijn pants
Uhm dat zijn de moeilijkste tegenstanders die wij kunnen loten...quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat we wat tegenstand zouden krijgen.
Klinkt als Roy die Fifa speelt.
Mirrors Edge kan ik me niks bij voorstellen?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:41 schreef Wessiej het volgende:
Strol, Mirrors Edge en Phoenix Wright komen naar de iPhone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |