quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:38 schreef Chocobo het volgende:
PAL boxart! Toch,... op een of andere manier siert het PS3 logo beterSowieso zal de Xbox 360 box wat dikker zijn? Op hoeveel discs kwam die nu ook alweer? Aan de andere kant,... de Xbox 360 versie geeft meer dij weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oude stijl is alleen FF logo's op een witte achtergrond toch voor PAL? US versies is meestal met characters!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
De oude stijl zijn ze dus vanaf gestaptGa denk voor de ps3 versie
....................................................quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of je trophies nog niet gesynced?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
....................................................
Klopt…dus PAL is andersquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oude stijl is alleen FF logo's op een witte achtergrond toch voor PAL? US versies is meestal met characters!
Ja,... ik vind het niet erg hoor! Wel een afwijking in mijn collectiequote:
Stelletje anti-Ps3'squote:Op dinsdag 1 december 2009 18:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ach zie het zo Gijs. Je kan gewoon zeggen dat je iets op hard hebt uitgespeeld. Als iemand bewijs wilt zeg je gewoon,... och,.. ik heb nog niet gesynched
Ja, daaromquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... ik vind het niet erg hoor! Wel een afwijking in mijn collectie
Trek het beleid van Sony niet helemaal denk ik. Ben niet zwaar anti-PS3,.. heb zelfs zo'n ding en een paar goede games gespeeld. Echter,... een hoop zaken zijn gewoon fail! Ben blij met de console hoor, maar als ik er maar 1 mocht houden gaat die echt wegquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Stelletje anti-Ps3's
…slechtere multiplayer games… zo overdreven
Internationalquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja, daarom
Maar dat was me
[ afbeelding ]
ook
Matig,... op zijn minst wat billen kunnen posten!quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:07 schreef Scarface2004 het volgende:
tvp, met beter materiaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|