Neet?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooi maar brak ding .. de Integrale daarintegen op het mooie rally di postiano .. dat is smullen met een smile op je gezicht!
[ afbeelding ]
Dit stukje meneer:quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Welk woordje is te moeilijk voor je jongen?
quote:de Integrale daarintegen op het mooie rally di postiano
Ontiegelijk brak. Maar ze waren er wel lovend over. Hoorde bij Lancia ofzo. Ontiegelijk tof en ontiegelijk slecht in één.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:41 schreef Bastard het volgende:
Mooi maar brak ding .. de Integrale daarintegen op het mooie rally di postiano .. dat is smullen met een smile op je gezicht!
[ afbeelding ]
De 'Integrale' is bij de liefhebber meteen bekend als een van de vetste rallybakken of all time.quote:
Dat spinnen in die bak komt mij maar al te bekend voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ontiegelijk brak. Maar ze waren er wel lovend over. Hoorde bij Lancia ofzo. Ontiegelijk tof en ontiegelijk slecht in één.
Bij het eerste snelle rondje kwam de Stig niet vooruit. Bij het tweede rondje spinde hij 2x.
Dank jequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
De 'Integrale' is bij de liefhebber meteen bekend als een van de vetste rallybakken of all time.
'Rally di postiano' is een denkbeeldig stratencircuit in het dikke Forza 3 spel, gebaseerd op Italiaanse kustplaatsjes met nauwe straatjes en adembenemend omgevingen.
Al lang gezien, maar gaat over AC2 en dat lees ik nog nietquote:
360 Gijs. (Voor jou) leukere exclusives en multiformaat games zijn ook mooier.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:06 schreef kepler het volgende:
Nou ja zeg, ik twijfel tussen een PS3 en een 360
Eerst maar een baan vinden
Het enige wat ontbreekt zijn bier en tieten!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Precies. Schieten + Racen = 360.
Ik zou geen console kopen voor alleen Uncharted 2!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:15 schreef kepler het volgende:
I know, maar games zoals Uncharted 2, LBP en GT5 zijn dan ook weer tof. Tel daarbij nog eens een BluRay-speler, gratis online. Ik snap wel waarom de meeste mensen nu voor de PS3 gaan
Aan de andere kant heeft de 360 Halo, Forza, Fable, Alan Wake, Crackdown en een goede online-serviceEigenlijk een makkelijke keuze als ik het zo zie qua games
Uncharted 2 is zeker tof. Maar die heb je in een uurtje of 12 wel uitgespeeld. Ga anders af en toe eens bij Roy langs! Kun je hem daar spelen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:15 schreef kepler het volgende:
I know, maar games zoals Uncharted 2, LBP en GT5 zijn dan ook weer tof. Tel daarbij nog eens een BluRay-speler, gratis online. Ik snap wel waarom de meeste mensen nu voor de PS3 gaan
Vergeet Assassins Creed 2, Mass Effect 2, Splinter Cell, Fable 3 en Left4Dead niet.quote:Aan de andere kant heeft de 360 Halo, Forza, Fable, Alan Wake, Crackdown en een goede online-serviceEigenlijk een makkelijke keuze als ik het zo zie qua games
God of War 3 is tof. Maar als je daarvan houdt kan hij ook voor Bayonetta op de 360 gaan. En Heavy Rain wordt voor de liefhebbers. Geen idee of dit een must-have voor het grote publiek wordt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef Wessiej het volgende:
PS3 heeft nog God of war 3 en heavy rain.
ik heb God of War nooit gespeeld, was tevreden met Ninja Gaiden 1quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
God of War 3 is tof. Maar als je daarvan houdt kan hij ook voor Bayonetta op de 360 gaan. En Heavy Rain wordt voor de liefhebbers. Geen idee of dit een must-have voor het grote publiek wordt.
Precies, de 360 is ook het goedkoopst en heeft dé bundel die je wiltquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:23 schreef kepler het volgende:
ah L4D is ook een goede inderdaadMass Effect heeft me nooit zo veel geinteresseerd
PS3 blijft ook gewoon een mooie console, met eindelijk eens goede games. Vandaar dat ik begon te twijfelenMaar ik begin wel gewoon met een 360 en als ik het geld heb voor de PS3, dan heb ik vast geen tijd meer om al die games te spelen
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:23 schreef kepler het volgende:
ah L4D is ook een goede inderdaadMass Effect heeft me nooit zo veel geinteresseerd
PS3 is leuk voor erbij. Ik heb hem vooral gekocht voor Uncharted en MGS4. Later nog genoten van Valkyria Chronicles. En Uncharted 2 en Demons Souls zijn geweldig! Volgend jaar wordt voor mij wel het jaar van de PS3. Ik ga opzeker God of War 3, Final Fantasy XIII, The Last Guardian en (als hij in het westen uitkomt) Yakuza 3 spelen. Heavy Rain misschien.quote:PS3 blijft ook gewoon een mooie console, met eindelijk eens goede games. Vandaar dat ik begon te twijfelenMaar ik begin wel gewoon met een 360 en als ik het geld heb voor de PS3, dan heb ik vast geen tijd meer om al die games te spelen
Wacht maar tot seizoen 7 Gijs...maar de neerwaartse spiraal is nu ingezet...ze komen niet overal meer mee weg...dingen die vroeger moeiteloos gingen lukt nu niet meer. Maar dat einde...dat einde!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:24 schreef kepler het volgende:
Over series gesproken, The Shield valt een beetje tegen nuEind van seizoen 6...
Veel vrienden zitten tegenwoordig ook op de 360quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:27 schreef Bastard het volgende:
En dat online mag wel gratis zijn maar ik lees regelmatig van ps3 gebruikers dat ze er niet op kunnen
Ja, ik ga nu beginnen aan S7.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wacht maar tot seizoen 7 Gijs...maar de neerwaartse spiraal is nu ingezet...ze komen niet overal meer mee weg...dingen die vroeger moeiteloos gingen lukt nu niet meer. Maar dat einde...dat einde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The line is a dot to you!
Heeft hij veel achievement points voor je gehaald?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:28 schreef kepler het volgende:
Veel vrienden zitten tegenwoordig ook op de 360Dus eigenlijk moet ik dan wel. Alleen al om tegen mn broertje te kunnen racen (hij heeft nu mijn account in gebruik
)
Dus gewoon niet gek doen.. kies de 360.. koop Forza3 bundel, naaaakt spelen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:28 schreef kepler het volgende:
[..]
Veel vrienden zitten tegenwoordig ook op de 360Dus eigenlijk moet ik dan wel. Alleen al om tegen mn broertje te kunnen racen (hij heeft nu mijn account in gebruik
)
Niet eensquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft hij veel achievement points voor je gehaald?
Hij stuurt gelukkig geen invites meer als ik series aan het kijken benquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Niet eens
Hij speelt alleen maar GTAIV of Katamari
Bij elkaar toch 2400 punten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:33 schreef kepler het volgende:
Niet eens
Hij speelt alleen maar GTAIV of Katamari
Al lang Gijs.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strolie, had jij Uncharted 2 eigenlijk al uitgespeeld?
Ook op very easy? Of je trophies nog niet gesynced?quote:
Op normal. M'n trophies gewat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ook op very easy? Of je trophies nog niet gesynced?
PS3 fail!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je trophies worden niet meteen geupload naar de servers, je moet ze eerst synchroniserenPas dan kunnen anderen ze zien. Bij jou zag ik geen trophies voor het uitspelen en dat is dus als je op very easy speelt (zoals ik
) of de trophies nog niet gesynchroniseerd hebt.
Dus.
1 keer proberen te doen, na 3 minuten stond die op 3%, toen maar weggedrukt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:58 schreef Chocobo het volgende:
Dat wist ik echt niet! Dus als je trophies verdiend tijdens het gamen, moet je ze na het gamen eerst uploaden zeg maar?
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
1 keer proberen te doen, na 3 minuten stond die op 3%, toen maar weggedrukt.
WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
1 keer proberen te doen, na 3 minuten stond die op 3%, toen maar weggedrukt.
Dijquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:26 schreef Chocobo het volgende:
PAL boxart! Toch,... op een of andere manier siert het PS3 logo beterSowieso zal de Xbox 360 box wat dikker zijn? Op hoeveel discs kwam die nu ook alweer? Aan de andere kant,... de Xbox 360 versie geeft meer dij weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |