Gewoon blijven proberen dus? Ik probeer t morgen nog wel een keer.quote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef rakotto het volgende:
[..]
Had ik ook, maar daarna werkte het weer.
Oude topics vinden op Fok is kutquote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef delano.888 het volgende:
Zeg pipoos, daar hebben we een topic voor
[PS3] Pricewatch #2 - Uitverkoop = inkoop!
daar heb je wel gelijk in, oplossing, zet de link in de opquote:
Vaag, ik had binnen 5 minuten zonder moeilijk doen de eerste video in beeld.quote:Op maandag 30 november 2009 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk, ik ga Vidzone ook eens proberen. Moet je eerst de software downloaden uit de store en dan installeren. Daarna moet je de update downloaden en installeren. En dan moet de catalogus bijgewerkt worden.
Ik ben 15 minuten geleden begonnen en kan het nog steeds niet gebruiken dusSony FAIL.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in, oplossing, zet de link in de op![]()
oh wacht, daar staat hij al.
Duurde bij ook een eeuw jaquote:Op maandag 30 november 2009 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk, ik ga Vidzone ook eens proberen. Moet je eerst de software downloaden uit de store en dan installeren. Daarna moet je de update downloaden en installeren. En dan moet de catalogus bijgewerkt worden.
Ik ben 15 minuten geleden begonnen en kan het nog steeds niet gebruiken dusSony FAIL.
Aangepast.quote:Op maandag 30 november 2009 22:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
[PS3] Price Watch - Ook lekker goedkoop![]()
Maar verder slim opgemerkt
Jouw bandbreedte failquote:Op maandag 30 november 2009 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op de 360 stream ik met gemak 1080p via Zune. Dus het blijft een Sony FAIL.quote:Op maandag 30 november 2009 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jouw bandbreedte fail [ afbeelding ]
Vidzone is wel tof
Ware het niet dat Vidzone niet van Sony is...quote:Op maandag 30 november 2009 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op de 360 stream ik met gemak 1080p via Zune. Dus het blijft een Sony FAIL.
Bij mij duurde dat catalogiseren anders ook relatief lang, en aan de bandbreedte kan dat echt niet liggenquote:Op maandag 30 november 2009 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jouw bandbreedte fail [ afbeelding ]
Vidzone is wel tof
Je weet toch bij wie je moet zijn?quote:Op maandag 30 november 2009 22:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ging lekker gelijk op Solid![]()
Niet zo fijn he ,een mesje in je rug
Single player 100% nu
Special Ops 20%
Vooral de Special Ops is op Veteran echt verschrikkelijk![]()
Co-op hulp gevraagd![]()
Komt dat echt?? Want ik heb SOTC nog nooit gespeeld eigenlijk. En ik wil het wel graag spelen.quote:
Nee, maar de kans is best groot want volgens mij is de GoW collection best een succes.quote:Op dinsdag 1 december 2009 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
Ik herhaal de vraag nog even![]()
![]()
[..]
Komt dat echt?? Want ik heb SOTC nog nooit gespeeld eigenlijk. En ik wil het wel graag spelen.
Tevens vind ik Ico echt een mega frustrerend spel
Nog hoopgevender, Fumito ziet het zelf dolgraag gebeuren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, maar de kans is best groot want volgens mij is de GoW collection best een succes.
Is het geld waard want dan kan je over een tijdje in 3d gamenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef Kn0x het volgende:
Even een vraagje mbt een televisie gecombineerd met de playstation. Ik heb een TV gezien met 200hz die ik wil gaan kopen. Is dit het geld waard? Ondersteunt de PS 200hz televisies?
nee en ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:22 schreef Kn0x het volgende:
Even een vraagje mbt een televisie gecombineerd met de playstation. Ik heb een TV gezien met 200hz die ik wil gaan kopen. Is dit het geld waard? Ondersteunt de PS 200hz televisies?
Toch zou ik de Ico/SotC collectie niet kopen denk ik als ze daarvoor ook alleen trophies bijvoegen en de graphics oppoetsen. Ik ben een beetje bang dat die spellen in HD minder tot hun recht komen, hopelijk zit ik ernaast. De GoW collectie ben ik nog wel van plan ooit te gaan halen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, maar de kans is best groot want volgens mij is de GoW collection best een succes.
PAL boxart! Toch,... op een of andere manier siert het PS3 logo beterquote:
do tellquote:
Bullshit, die huidige 200hz dingen accepteren echt geen 1080p@200hz of 720p@200hz. Ze "maken" alleen 200hz van de standaard 50hz/60hz input die ze krijgen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Is het geld waard want dan kan je over een tijdje in 3d gamen
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PAL boxart! Toch,... op een of andere manier siert het PS3 logo beterSowieso zal de Xbox 360 box wat dikker zijn? Op hoeveel discs kwam die nu ook alweer? Aan de andere kant,... de Xbox 360 versie geeft meer dij weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Dante's Inferno demo to hit PlayStation Network first
As promised, Electronic Arts will be delivering a Dante's Inferno demo this month. Small caveat -- PlayStation 3 owners will be getting a two-week head start.
The publisher has confirmed that the demo will hit PlayStation Network on December 10, with the demo being made available for Xbox LIVE Gold Members on December 24. Let the "PSN vs. Xbox LIVE" arguments erupt.
Called "Gates of Hell," the demo will include Dante's Inferno's entire opening level, which should help you decide whether or not you'll want to drop $59.99 on the game when it hits February 9. Or, your worst fears will be made reality, and all of your "OMG I can't believe they're doing this" comments will be justified.
Kan niet wachtenquote:
Ik weet niet of je Dirt 2 al hebt, maar dat is ook echt een enorm goeie game. Voor mij is het in ieder geval de beste racer van deze generatie tot nu toe. Enige minpuntje is dat het zo goed als onbestuurbaar is met de G25, maar daar tegenover staat de heerlijke besturing met een gewone controller.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:46 schreef Meike26 het volgende:
Het enige waarop ik wacht is Gran Turismo 5, maar dat duurt nog zo lang![]()
Andere titels geen weet van. GT5 is het enige dat voor mij telt momenteel...
* Meike26 is een race-addict
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
In navolging van de girlfriend-smashes-360 van vorige week nu een Attention Whore die een PS3 kapot maakt:
Dan had je beter een XBOX 360 kunnen kopen, racegames te over.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:46 schreef Meike26 het volgende:
Het enige waarop ik wacht is Gran Turismo 5, maar dat duurt nog zo lang![]()
Andere titels geen weet van. GT5 is het enige dat voor mij telt momenteel...
* Meike26 is een race-addict
Alle goeie racegames voor de 360 heb je ook op de PS3 en op de 360 heb je geen GT...quote:Op woensdag 2 december 2009 11:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dan had je beter een XBOX 360 kunnen kopen, racegames te over.
Forza 3quote:Op woensdag 2 december 2009 12:39 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Alle goeie racegames voor de 360 heb je ook op de PS3 en op de 360 heb je geen GT...
Forza is meer dan ''niet slecht'' hoor, het is gewoon een top racegame.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:07 schreef SToRM81 het volgende:
Forza is niet slecht, maar als ik moet kiezen kies ik voor GT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |