Ben je er weer?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Owja dat.
Ik had dat inderdaad slecht verwoord, wat ik bedoelde is dat ik die dag voor het eerst het daglicht heb gezien.
Ik vroeg ook niet of je ermee zatquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We zagen mekaar meer als vrienden, maar kan d'r niet echt mee zitten![]()
Ik heb al wel weer een date![]()
![]()
Laat het me niet terug zoekenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad niet, maar ik dacht: "Als allure onzin vertelt, doe ik ook lekker mee"
Een baby.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Jongens, wat zal ik gaan eten?
Ik vroeg ook niet aan jou of je wilde vragen hoe het kwam.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet of je ermee zat
Maar een date is okee.
Waarom niet?quote:
Het is niet uit en dat was het ook niet en ook niet bijnaquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht zoiets gelezen te hebben. Net zoals dat ik ICT studeerde.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb het gewoon heel slecht verwoord, ik bedoelde dat ik die dag voor het eerste alleen met de trein reisde. Ik ben echt wel eens vaker met de trein geweest, en de bus
Dat was interesse van mijn kant.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet aan jou of je wilde vragen hoe het kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Zo, eerst even kebab halen.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was interesse van mijn kant.
hoe je je erbij voelt interesseert me nietWeet ik, ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen met meerdere mensen dus.quote:
"quote:
Ik zeg 'quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
""
Vind je het zo vervelend dat ik toegeef dat het gewoon stom geschreven is? want nu heb je niks meer om op te bashen.Maar dit herinnerd mij er wel aan om jou te vragen hoe het is met jou liefdesleven. Aangezien je het nogal belangrijk vind hoe en wanneer Chai en ik elkaar hebben ontmoet.
En dan het woord dat je verkeerd spelt ook nog eens dikgedrukt makenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
""
Vind je het zo vervelend dat ik toegeef dat het gewoon stom geschreven is? want nu heb je niks meer om op te bashen.Maar dit herinnerd mij er wel aan om jou te vragen hoe het is met jou liefdesleven. Aangezien je het nogal belangrijk vind hoe en wanneer Chai en ik elkaar hebben ontmoet.
Ik vind het ook heerlijk om lekker lang op onbenullige dingen in te gaan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zeg '' omdat ik weet dat jij er nog wel een uur op kan blijven in gaan. En dat 'stom schrijven' doe je chronisch, dus da's geen excuus
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |