Ja,dat doen katten ook vaak...quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Onze kat is 1 dag voordat ze ingeslapen werd, ze was erg ziek, weggelopen. Blijkbaar zocht ze een rustig plekje om te sterven. Gelukkig hebben we haar nog op tijd gevonden
Waarom? en waarom wil je zn leeftijd weten, laat m gewoonquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Show me.
En niet eentje van je broek of schoenen ofzo, gewoon een echte foto waar je met je kop erop staat.
Die grappen ken ik wel![]()
Dan moet je hem eerst een eigen foto + motivatie sturen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok.
Maar je zult er wel een verdomd goede reden voor hebben, net zoals dat jij geen foto van jezelf geeft maar mij wel afzeikt.
Het is te begrijpen
Het is nog geen kerst, wegwezen jijquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De niet-geapprecieerde TS is hier een ster in.
Toch ben ik er weer.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het is nog geen kerst, wegwezen jij
Good for youquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Toch ben ik er weer.
40 dagen was straf genoeg.
Tijdje alquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:53 schreef Mozy het volgende:
En vandaag, is het 6 maanden geleden dat ik Chai heb leren kennen.
Owja dat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:55 schreef Allure_ het volgende:
6 maanden geleden dat Mozy voor het eerst met de trein ging. 6 maanden geleden dat Mozy voor het eerst buiten kwam.
We zagen mekaar meer als vrienden, maar kan d'r niet echt mee zittenquote:
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Owja dat.
Ik had dat inderdaad slecht verwoord, wat ik bedoelde is dat ik die dag voor het eerst het daglicht heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |