abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75250261
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:53 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Jij hebt een echt verkeerd beeld door vele eenzijdige berichtgeving in de media. Zo lang ze iedere keer als een moslim een misdaad pleegt het blijven benadrukken en het iedere keer NIET benadrukken als het om een autochtoon gaat, krijgen mensen als jij het idee dat alle moslims fout zijn. Extreme moslims is tuig, net als Nederlandse racisten tuig zijn. Het enige verschil is dat de racisten het tegenwoordig ongestraft kunnen flikken, helaas.
Het CBS bevestigt dit beeld: zie bv http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)004/2004-1406-wm.htm
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  donderdag 3 december 2009 @ 16:08:16 #52
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_75250367
Jaa, want Hitler had echt iets tegen blanke mannen hè..
pi_75250503
quote:
Op donderdag 3 december 2009 16:08 schreef Windigo het volgende:
Jaa, want Hitler had echt iets tegen blanke mannen hè..
Het gaat om het onderliggende mechanisme he, dat is heel goed vergelijkbaar.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_75257228
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:48 schreef scanman1 het volgende:
Zo denk ik dat dit land beter af zou zijn zonder racistisch/discriminerend tuig
Zoals de joden hatende moslims?
pi_75257377
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:36 schreef W.Churchill het volgende:

[..]

De machtigste man van de wereld is zwart, en nu? worden negers nu niet meer gediscrimineerd?
Helemaal niet: hij is bruin. En van afstamming half zwart, half wit, dus je kunt hem dan net zo goed zwart als wit noemen.

Wat een kul trouwens. Lijkt wel een stukje van De Speld.
  donderdag 3 december 2009 @ 21:36:41 #56
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_75261858
Onze gehele samenleving is ingericht op basis van de voorkeuren van de blanke man, om dan te gaan zeuren over maatregelen die groepen die niet tot deze categorie behoren een steuntje in de rug te geven is je reinste aanstellerij.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_75268838
quote:
Op donderdag 3 december 2009 15:01 schreef LesStroud het volgende:

[..]

[..]
Maria van der Hoeven? Dat is toch die juf die Intelligent Design wilde laten behandelen op scholen?
Het enige goede aan haar is haar dictie (ze spreekt tenminste verstaanbaar), maar verder en ik niet echt onder haar indruk.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75268878
Trouwens: blanke mannen lopen toch niet te zeiken dat ze gediscrimineerd worden bij het minste of geringste? Dus ze kunnen nog lang niet tippen aan joden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75269024
Mijn genen en de omtrent mijn identiteit heersende vooroordelen blijven dominant. En het is hierom, dat ik me geen zorgen hoef te maken, noch mijzelf hoef te verwikkelen in een strijd.

Laat de positieve discriminatie maar komen! Laat die utopieën branden in de hel op Aarde!
pi_75331767
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:29 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Inderdaad. Laat ons daarom deze wijze woorden aanhalen:

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht......
Er is een modernere verzie;

http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_75331866
quote:
Op woensdag 2 december 2009 09:47 schreef LXIV het volgende:
Net als die klimaathoax ontkenners.
Leuke vondst.
Je hebt vast ook Holocausthoaxontkenners of niet?
I´m back.
pi_75340423
quote:
Op donderdag 3 december 2009 14:50 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Voerden de joden alle foute lijstjes aan zoals de moslims hedentendage doen?
Dat dachten ze toen wel, maar dat bleek naderhand toch niet helemaal te kloppen. Dus dat van die joden uitmoorden was achteraf gezien verkeerd.

Witte mannen daarentegen zijn onmiskenbaar schuldig aan veruit de meeste rotzooi en perversiteit, zowel in de gewone criminaliteit als in de wiite-boorden-criminaliteit als in de niet-criminele uitbuiten en pervertering. Dus wat dat betreft lijkt het me niet meer dan terecht als er eindelijk eens schoon schip gemaakt wordt. En de wereld met een schone lei en frisse mensen een nieuwe start kan maken.

Waarom ben jij daar eigenlijk tegen? Heb jij niet het beste voor met de mensheid? Zeker een witte man, uit op eigen gewin.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75340715
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Dat dachten ze toen wel, maar dat bleek naderhand toch niet helemaal te kloppen. Dus dat van die joden uitmoorden was achteraf gezien verkeerd.
Kun je ook onderbouwen op welke lijstjes allemaal de Joden van toen de kroon spanden?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_75341134
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:48 schreef huhggh het volgende:

[..]

Kun je ook onderbouwen op welke lijstjes allemaal de Joden van toen de kroon spanden?
Deze topic gaat over de verwerpelijke blanke man. Voor joden maak je maar een eigen topic ofzo. En voor ouwe koeien moet je in C&H zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75344913
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Deze topic gaat over de verwerpelijke blanke man. Voor joden maak je maar een eigen topic ofzo. En voor ouwe koeien moet je in C&H zijn.
Dolletjes, eerst met joden aan komen zetten en dan vervolgens geen onderbouwing geven.
Wat een hol geschreeuw toch weer van een verwarde meid.
Faal van de eeuw.
pi_75344969
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:13 schreef huhggh het volgende:

[..]

Dolletjes, eerst met joden aan komen zetten en dan vervolgens geen onderbouwing geven.
Wat een hol geschreeuw toch weer van een verwarde meid.
Had je anders verwacht? Zo gaat dat hè.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_75345182
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:16 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Had je anders verwacht? Zo gaat dat hè.
Het is tegenwoordig inderdaad in om zomaar wat te blaten, zonder enige kennis van zaken.
Helaas dat de Joden er altijd zo snel met de haren erbij worden gesleept in discussies.
Faal van de eeuw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')