quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:45 schreef Cacciatore het volgende:
da ben ik :p
Afrikaanse negerinnenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:47 schreef Genius-F het volgende:
Ik zat eens in de klas en toen zat er een grote dikke Afrikaanse negerin achter mij te fokken
Du Sherquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:47 schreef Genius-F het volgende:
Ik zat eens in de klas en toen zat er een grote dikke Afrikaanse negerin achter mij te fokken
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:45 schreef Thieske het volgende:
Wat hebben die gasten een rare hoofddoek op?
Had ze een doorzichtig beeldscherm?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:47 schreef Genius-F het volgende:
hoe kon je dat zien als ze achter je zatquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:47 schreef Genius-F het volgende:
Neen. Het was een engere.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:45 schreef Thieske het volgende:
Wat hebben die gasten een rare hoofddoek op?
Omdat we met de rug naar elkaar zaten?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe kon je dat zien als ze achter je zat
Saxion Enschede nieuwe gebouw...quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:53 schreef 3keernix het volgende:
Waar is dat? herken het lokaal
Eens, maar zo kunnen wij er ook van genietenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:46 schreef swarmahoer het volgende:
waarom vraag je het niet aan hem, internetheld
Dat dus, en maar een grote bek hier hebbenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:46 schreef swarmahoer het volgende:
Aha!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:56 schreef DjinN het volgende:
serieus gast...wtf heb jij er mee te maken wat er op ZIJN beeldscherm gebeurtGa je iedereen lopen vertellen welke sites ze mogen bezoeken en welke niet ?
huilie
Waarom zit je achterstevoren in de klas?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:50 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Omdat we met de rug naar elkaar zaten?
dude...ik ben een chick...quote:
Het was jij!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:56 schreef DjinN het volgende:
serieus gast...wtf heb jij er mee te maken wat er op ZIJN beeldscherm gebeurtGa je iedereen lopen vertellen welke sites ze mogen bezoeken en welke niet ?
huilie
Het was zo'n computerlokaal.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waarom zit je achterstevoren in de klas?
ja kijk dan in mn fobo, slome drolquote:
iets te liberaal met het woord 'chick'quote:
Met van die rijen bureau's met computers erop?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef Genius-F het volgende:
Het was zo'n computerlokaal.
In het Saxion?quote:
quote:
Zoals ik al zei, in het Saxion, het nieuw gebouw en dit lokaal zit achter de roltrappen op de begane grond dus. maar dat geheel ter zijdequote:
Waar zit dat gebouw dan? Nooit geweest.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, in het Saxion, het nieuw gebouw en dit lokaal zit achter de roltrappen op de begane grond dus. maar dat geheel ter zijde
Op de maan, we hebben alleen onze stoelen en onszelf en het gordijn vast gezet in verband met gravity..quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Waar zit dat gebouw dan? Nooit geweest.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:56 schreef TheZapster het volgende:
Is dat niet MC Martin?
Hmja ik vroeg het niet aan jou, maargoed. Ik vind het een lelijk gebouw geworden trouwens. Met die irritante kale gast van de beveiliging die steeds zit te zeiken dat je niet mag eten in de aulaquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, in het Saxion, het nieuw gebouw en dit lokaal zit achter de roltrappen op de begane grond dus. maar dat geheel ter zijde
Ja, maar andere indeling.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met van die rijen bureau's met computers erop?
[ afbeelding ].
Nee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:05 schreef ShevaJB het volgende:
In het Saxion?
Ditquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:46 schreef swarmahoer het volgende:
haha ja heb dat ook al 10x gehad ofzo, gebouw is naar mijn mening niet af, lijkt wel soort industriegebouw oid , geen plafond, geen behang etc. en de beveiliging is triest inderdaadquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hmja ik vroeg het niet aan jou, maargoed. Ik vind het een lelijk gebouw geworden trouwens. Met die irritante kale gast van de beveiliging die steeds zit te zeiken dat je niet mag eten in de aula
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:46 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:20 schreef Triggershot het volgende:
Hoe onderscheidt TS zich precies van die FOK!ker?
quote:trollmod Triggershot
PWNEDquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:20 schreef Triggershot het volgende:
Hoe onderscheidt TS zich precies van die FOK!ker?
eerlijk is eerlijk...Triggershot heeft ergens gelijk hoor..hij zit op FOK!, jij zit op FOK!...what's the big fucking differencequote:
quote:
quote:geregistreerd op: zaterdag 19 januari 2008 @ 16:06
quote:
Volgens mij wil jij zeggen dat wanneer je bijna 2 jaar lid bent je hetzelfde doet als die nerd?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je wat langer op FOK! zat had je dat wel geweten.. Iaw, wie kopt um even in?
'Hoi ik ben griekjeee op fok!, wie ben jij?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:46 schreef swarmahoer het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:30 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij zeggen dat wanneer je bijna 2 jaar lid bent je hetzelfde doet als die nerd?
ja kom..tis toch zo...sommige mensen kijken en lezen niet verder dan hun neus lang isquote:
Vanaf studiejaar 2009-2010 is de opleiding Kunst en Techniek in een nieuw pand gevestigd!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:28 schreef Chriz2k het volgende:
TS probeert zijn eigen onzekerheid te projecteren op een mede-nerd, waarschijnlijk doen ze dezelfde ICT-opleiding!
Kijken of de fokker in kwestie dan nog durft te zeggen dat je (als ongefotoshopte vrouw) te scherpe knieën/ellebogen hebtquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:30 schreef griekjeee het volgende:
[..]
'Hoi ik ben griekjeee op fok!, wie ben jij?![]()
![]()
'
Technische kunst klinkt enorm zaaddodend.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Vanaf studiejaar 2009-2010 is de opleiding Kunst en Techniek in een nieuw pand gevestigd!
Non-studie dus. Zal best een leuke cursus zijn.
Wat moet ik daar bij voorstellen inderdaad, het schilderen van wiskunde formules in een Impressionisme stijl ofzo?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Technische kunst klinkt enorm zaaddodend.
Ik ben eik wel benieuwd hoe zo iemand zou reageren, helemaal als het een klb-er is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kijken of de fokker in kwestie dan nog durft te zeggen dat je (als ongefotoshopte vrouw) te scherpe knieën/ellebogen hebt.
aka Multimedia Design, nog steeds saai? Nee, maar voor jou natuurlijk wel want je moet ten alle tijde dezelfde mening hebben, of niet soms?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:36 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Technische kunst klinkt enorm zaaddodend.
ja man, wat kanker!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een kankerstreek van ts om iemand zo op de foto te zetten. Had het gewoon aan'm gevraagd wat zijn username was.
Held.
Had jij het leuk gevonden als jouw dikke kop hier in de OP stond?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:38 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
aka Multimedia Design, nog steeds saai?
Jij bent het, hèquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:43 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een kankerstreek van ts om iemand zo op de foto te zetten. Had het gewoon aan'm gevraagd wat zijn username was.
Held.
85 KG maar hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Jij bent het, hè?
Oh nee, jij bent dik.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had jij het leuk gevonden als jouw dikke kop hier in de OP stond?
Het is emimich, dat zie je toch gelijk!quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Jij bent het, hè?
Oh nee, jij bent dik.
En php heeft geen hoorcollege's. Hij heeft school.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent het, hè?
Oh nee, jij bent dik.
En die oren.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:47 schreef Agiath het volgende:
http://i43.tinypic.com/3338tcm.jpg
[ afbeelding ]
Zou trouwens nog best een kunnen, check die bril gek
Die andere heeft geen puisten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:47 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
Heujh. Met deze post ga ik het even eens zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:47 schreef Triggershot het volgende:
Buiten het feit dat TS zich in het geheel niet onderscheidt van de FOK!ker in de OP, buiten het hypocriet klagen dan, vind ik het wel zorgwekkend datie de moeite neemt om er ook nog een foto van te maken.
Haha, geniaal zou dat zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:47 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
Jij moet nog een vraag beantwoorden in je fobo.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Heujh. Met deze post ga ik het even eens zijn.
En TS wat is nu precies je klacht? Geef toe dat je gewoon die foto wilde posten, dit heeft niks met klb te maken verder.
Zou best kunnen, die foto is immers alweer bijna vier jaar oud.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:47 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
Niet jouw vraag toch?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij moet nog een vraag beantwoorden in je fobo.
I think we're on to something.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zou best kunnen, die foto is immers alweer bijna vier jaar oud.
en kijk gelijk even wat z'n username is, jwzquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:54 schreef Agiath het volgende:
TS, volgende keer een full-face foto bitte.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
En een TVPtje voor na het
Ohja so i see. kom even op msn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |