quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:45 schreef Cacciatore het volgende:
da ben ik :p
Afrikaanse negerinnenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:47 schreef Genius-F het volgende:
Ik zat eens in de klas en toen zat er een grote dikke Afrikaanse negerin achter mij te fokken
Du Sherquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:47 schreef Genius-F het volgende:
Ik zat eens in de klas en toen zat er een grote dikke Afrikaanse negerin achter mij te fokken
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:45 schreef Thieske het volgende:
Wat hebben die gasten een rare hoofddoek op?
Had ze een doorzichtig beeldscherm?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:47 schreef Genius-F het volgende:
hoe kon je dat zien als ze achter je zatquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:47 schreef Genius-F het volgende:
Neen. Het was een engere.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:45 schreef Thieske het volgende:
Wat hebben die gasten een rare hoofddoek op?
Omdat we met de rug naar elkaar zaten?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe kon je dat zien als ze achter je zat
Saxion Enschede nieuwe gebouw...quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:53 schreef 3keernix het volgende:
Waar is dat? herken het lokaal
Eens, maar zo kunnen wij er ook van genietenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:46 schreef swarmahoer het volgende:
waarom vraag je het niet aan hem, internetheld
Dat dus, en maar een grote bek hier hebbenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:46 schreef swarmahoer het volgende:
Aha!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:56 schreef DjinN het volgende:
serieus gast...wtf heb jij er mee te maken wat er op ZIJN beeldscherm gebeurtGa je iedereen lopen vertellen welke sites ze mogen bezoeken en welke niet ?
huilie
Waarom zit je achterstevoren in de klas?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:50 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Omdat we met de rug naar elkaar zaten?
dude...ik ben een chick...quote:
Het was jij!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:56 schreef DjinN het volgende:
serieus gast...wtf heb jij er mee te maken wat er op ZIJN beeldscherm gebeurtGa je iedereen lopen vertellen welke sites ze mogen bezoeken en welke niet ?
huilie
Het was zo'n computerlokaal.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:59 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Waarom zit je achterstevoren in de klas?
ja kijk dan in mn fobo, slome drolquote:
iets te liberaal met het woord 'chick'quote:
Met van die rijen bureau's met computers erop?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef Genius-F het volgende:
Het was zo'n computerlokaal.
In het Saxion?quote:
quote:
Zoals ik al zei, in het Saxion, het nieuw gebouw en dit lokaal zit achter de roltrappen op de begane grond dus. maar dat geheel ter zijdequote:
Waar zit dat gebouw dan? Nooit geweest.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, in het Saxion, het nieuw gebouw en dit lokaal zit achter de roltrappen op de begane grond dus. maar dat geheel ter zijde
Op de maan, we hebben alleen onze stoelen en onszelf en het gordijn vast gezet in verband met gravity..quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:11 schreef MASD het volgende:
[..]
Waar zit dat gebouw dan? Nooit geweest.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:56 schreef TheZapster het volgende:
Is dat niet MC Martin?
Hmja ik vroeg het niet aan jou, maargoed. Ik vind het een lelijk gebouw geworden trouwens. Met die irritante kale gast van de beveiliging die steeds zit te zeiken dat je niet mag eten in de aulaquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:08 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, in het Saxion, het nieuw gebouw en dit lokaal zit achter de roltrappen op de begane grond dus. maar dat geheel ter zijde
Ja, maar andere indeling.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met van die rijen bureau's met computers erop?
[ afbeelding ].
Nee.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:05 schreef ShevaJB het volgende:
In het Saxion?
Ditquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:46 schreef swarmahoer het volgende:
haha ja heb dat ook al 10x gehad ofzo, gebouw is naar mijn mening niet af, lijkt wel soort industriegebouw oid , geen plafond, geen behang etc. en de beveiliging is triest inderdaadquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:14 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hmja ik vroeg het niet aan jou, maargoed. Ik vind het een lelijk gebouw geworden trouwens. Met die irritante kale gast van de beveiliging die steeds zit te zeiken dat je niet mag eten in de aula
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:46 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:20 schreef Triggershot het volgende:
Hoe onderscheidt TS zich precies van die FOK!ker?
quote:trollmod Triggershot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |