SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
laat ff weten wat het isquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Saboteur is onderweg!
Vriendin heeft hem net voor me gekocht in Den Bosch![]()
Yeah ik heb een beetje hetzelfde, moet nog erg veel games spelen...!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij staat hier ook op het lijstje 'mogelijk interessant', net onder Assassin's Creed II. Misschien volgend jaar ergens.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:40 schreef Bastard het volgende:
Ook benieuwd naar impressies.. ik hoop dat ze kut zijn
Haha herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan moet het toch een game voor jou zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
Gamekings waren niet geheel positief over Saboteur
Om die reden verwacht ik er dus ook niet veel van!
Neen ik speel alleen goeie games!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan moet het toch een game voor jou zijn
gamekings tjaquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
oh, ja sorry was ik ff vergetenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neen ik speel alleen goeie games!
We rekenen op je!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gamekings tja!
Laat vanavond wel ff iets weten!
Zal wel laat worden, nog op een soort van housewarming vanavond
Kan gebeurenquote:
Dan is het dus een topgamequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef AQuila360 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |