Ik heb dat bewust niet aangevraagdquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:30 schreef Trannellius het volgende:
Ik sta bijna het hele jaar rood en heb dus wederom rente moeten betalen.
En je oma likequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb dat bewust niet aangevraagd
Ik plunder de spaarrekening die ik van mijn oma heb gekregen gewoon
Mjah, mijn spaarrekening is ruim zat om de gewone rekening aan te vullen, maar ben daar weer te lui voorquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb dat bewust niet aangevraagd
Ik plunder de spaarrekening die ik van mijn oma heb gekregen gewoon
jij hebt 46 k spaargeld? (uitgaande van 3% ofzo)quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:39 schreef Sulletjes het volgende:
hmmm dan doe ik t toch beter met mn 1400 bij...
Oorspronkelijk start het jaar op december. Ken je geschiedenis.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
komt de rente niet gewoon na 1 januari pasof krijg je kwartaalrente
Jaarlijkse rente staat er tochquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:56 schreef swarmahoer het volgende:
komt de rente niet gewoon na 1 januari pasof krijg je kwartaalrente
Ja, die rekening had ze bij mijn geboorte geopend en stortte ze maandelijks 10 gulden (nu dus 4,54 euro) op. Soms wat extra's, dus was een lekkere rekeningquote:
Hoe bedoel je? Dat is straat nigguquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:15 schreef infp2009 het volgende:
Wel knap dat je in je topictitel van twee woorden twee fouten kan maken...
Nou ja, laten we de taalfouten nog even voor wat ze zijn: je bent geen nigger, en je bent niet broke.quote:
Toch is het straat. En ik ben wel een beetje broke, 4 cent rente en heb voor deze maand nog 100 euro om van te leven, ik heb stroggles man... Hopelijk kan ik nog een hossel zetten..quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:18 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Nou ja, laten we de taalfouten nog even voor wat ze zijn: je bent geen nigger, en je bent niet broke.
Ja, echt vet straat. Nou, deze maand maar even de Courvoisier laten voor wat het is. Kenker, 100e is echt vet weinig, yo!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Toch is het straat. En ik ben wel een beetje broke, 4 cent rente en heb voor deze maand nog 100 euro om van te leven, ik heb stroggles man... Hopelijk kan ik nog een hossel zetten..
Ooit in Amsterdam-Noord geweest?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ja, echt vet straat. Nou, deze maand maar even de Courvoisier laten voor wat het is. Kenker, 100e is echt vet weinig, yo!
Nee, hebben ze daar een Aldi?quote:
Uiteraard, daar haal ik mijn bierie. Maar je vergeet dat ik ook nog aan mijn nodige jonko moet komen..quote:
Zo klinkt dat toch leuker?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Uiteraard, daar haal ik mijn bierie. Maar je vergeet dat ik ook nog aan mijn nodige wierie moet komen..
Wie zijn moeder?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Uiteraard, daar haal ik mijn bierie. Maar je vergeet dat ik ook nog aan mijn nodige jonko moet komen..
Welke twee? Ik zie maar een woord dat niet correct engels is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:15 schreef infp2009 het volgende:
Wel knap dat je in je topictitel van twee woorden twee fouten kan maken...
Anders lees je even verder...quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:46 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Welke twee? Ik zie maar een woord dat niet correct engels is.
Inderdaad. Herkenbare berichtgeving.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:45 schreef Agiath het volgende:
Gast jij krijgt nog geld...
DEBETRENTE KWARTAALLIMIET
PER. 21/10-20/11 (1,15% PER MND) DV Af 2,61
Ik heb de hele topic titel gelezen. Twee woorden; 100%. Wat valt er verder te lezen? Jij zegt dat er twee taalfouten in staan. En er staat er maar 1 in.quote:
Aarrgh! Ik heb ook nooit gezegd dat hij taalfouten maakte, flapdrol.quote:Op donderdag 3 december 2009 16:05 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Ik heb de hele topic titel gelezen. Twee woorden; 100%. Wat valt er verder te lezen? Jij zegt dat er twee taalfouten in staan. En er staat er maar 1 in.
Dat hij geen nigger is is geen taalfout.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |