Van de Top 2000 website:quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:40 schreef ranja het volgende:
Staat-ie niet in de krant van vandaag? Wanneer dan wel?
quote:Top 2000 vandaag bekend!
De Top 2000 lijst van 2009 wordt vandaag na 14.00 uur bekend gemaakt in Schiffers.FM op Radio 2!
Top 2000 site
De lijst is vanaf dat moment ook te bekijken en dowloaden op deze site.
Dagbladen
Op woensdag 23 en donderdag 24 december wordt de Top 2000 lijst van 2009 ook gepubliceerd in landelijke- en regionale dagbladen.
Ik haal hem al sinds jaar en dag uit de Volkskrant.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:59 schreef Gitaarmat het volgende:
Top dat hij ook in de landelijke en zelfs regionale dagbladen komt! Was vorig jaar niet het geval voor zover ik mij kan herinneren.
Mooi, dan kunnen we dan gaan mekkeren.quote:
Dat inderdaad, maar aangezien wij alleen de zaterdagkrant hebben, zullen we gewoon de extra editie kopen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:28 schreef Fip het volgende:
[..]
Ik haal hem al sinds jaar en dag uit de Volkskrant.
Second that. En ik vind de drie nummers van Ramses in de top 10 heel erg vervelend.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:24 schreef CoJackso het volgende:
Een eerste blik op de lijst zegt vele goeie ontwikkelingen en vele verschrikkelijke slechte veranderingen.
Positief is vooral de toevoeging en verhoging van Jeff Buckley, Radiohead, Pearl Jam.
Slecht zijn de toevoegingen van al dat Sky Radio geweld. Borsato, Adele, Meeuwis, Krezip.
Dat zou verdorie ook eens tijd worden. Wel nog aan de lage kant, maar goed.quote:Nr. 1914 Cult - She sells sanctuary (1986)
Persoonlijk mag deze behouden blijvenquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:49 schreef peaceman het volgende:
1005 Kyteman Sorry 2009
Deze mogen er weer uit, want uit 2009.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |