Ik zat gisteren de hele dag al niet lekker op mijn werk. Extreme krampen van onder tot boven in het buikgebied, maar ik dacht nog dat het weer kwam doordat ik weer niet genoeg getoiletteerd hadquote:
Ga ik onthouden! Vooralsnog lijkt de Pyralvex wel te werken, ding is nog niet weg, maar het doet niet meer constant zeer en mijn lip en kin tintelen al (vrijwel) niet meer!quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:47 schreef moussy het volgende:
Voor de aften mensen, mijn tandarts zegt schroom niet om naar de tandarts te gaan er voor, want wat wij krijgen is op een soort van recept, niet vrij te verkrijgen dus en komt uit Amerika en ik ben nog vergeten een nieuwe tube mee te nemen, dus ik weet ook nog steeds niet hoe het hetMaar hij zei ook dat aftamed een goed middel was, ook voor kinderen. En voor de rest Bocasan, maar volgens mij is die van ons overal gek op waar Oral-B op staat, want Oral-B is ontstaan door een samenwerking van tandartsen.
en het werkt best wel goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:53 schreef huuphuup het volgende:
whehe kijk nou, Albert Heijn doet ook mee met de iPhone hype
meet Appie
dan hedde gij zeker dezelfde tandartsquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:08 schreef PM-girl het volgende:
De Appie is geweldig! Ik gebruik hem nu een aantal weken en het werkt superhandig! Alleen mijn collega ontdekte zo wel dat haar vriendje voor haar een chocoladeletter had gekocht, als verrassing![]()
BE, weet je wat mijn tandarts altijd zegt over middeltjes tegen aften: zonder zo'n middeltje duurt het 7 dagen voor het over is, met zo'n middeltje een week!
Nou vrouwke ik denk ut nie, tenzij gij 20 kilometer goat rijje vur oewen tandarts?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
dan hedde gij zeker dezelfde tandarts
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:08 schreef PM-girl het volgende:
De Appie is geweldig! Ik gebruik hem nu een aantal weken en het werkt superhandig! Alleen mijn collega ontdekte zo wel dat haar vriendje voor haar een chocoladeletter had gekocht, als verrassing![]()
BE, weet je wat mijn tandarts altijd zegt over middeltjes tegen aften: zonder zo'n middeltje duurt het 7 dagen voor het over is, met zo'n middeltje een week!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef k_i_m het volgende:
Mijn kind heeft trouwens al een hele uitgesproken muzieksmaak. Tegenwoordig is dit een van d'r favo nummers
. En mama vind hem ook leuk, dus we hebben de cd maar aangeschaft
.
Dat weet ik, maar het komt niet vaak voor!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:
PM-Girl er zijn gekken die dat doen hoor
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het komt niet vaak voor!Gekske!
Ik heb ook heel lang mijn tandarts in Stiphout gehouden. Dat was zo'n fijne tandarts, die was zelf bang voor de tandarts, getrouwd met een tandarts en altijd gesloten met carnaval, want dan moest hij aan de rolquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:
PM-Girl er zijn gekken die dat doen hoor
Toen ik in enschede en nuth woonde had ik mijn tandarts in helmond zitten hoor
Heesterbeek, hem, niet haar.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
In navolging van Lilah:
Bekijk deze YouTube-video
Inderdaad. Ze ligt er nu wel in helaas.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:58 schreef Keshet het volgende:
Sintinkopen, die moet ik vrijdag gaan doen. The horror.![]()
't is wel een beetje vroeg om naar bed te gaan Kim! Als je nu gaat ben je om middernacht wakker en dat vinden je paps en mams vast niet zo fijn!
Ik ging net fruit halen in de supermarkt. Ik heb heerlijk fruit gekocht! Ook perziksnoepjes. Die smaken iig naar fruit! (Met een beetje fantasie.)
Hoe laat kom je mijn buik halen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:11 schreef Kleurdoos het volgende:
Koen, vingertje
daar heeft ie wat mee heIk vond het zo tof dat ie steeds de plek aan bleef wijzen waar Elin m had aangeraakt
ik heb al 70% aan cadeau's gekocht
ik beval liever nog een keer
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe laat kom je mijn buik halen?
Dan doe ik die 30% wel
PRIMAquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe laat kom je mijn buik halen?
Dan doe ik die 30% wel
Een paarse? Die heb ik hier nog wel een liggen (serieus!!!)quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
PRIMA
zoek maar eens cadeau's voor je schoonmoeder
DIE JE ALWEER HEBT GETROKKEN en die WEER hetzelfde vraagt
WEER EEN DOORZICHTIGE TOILETTAS die nergens te vinden is
*HUPHUP PERST*
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:32 schreef amaranta het volgende:
Sterker nog, ik heb 2 paarse doorzichtige toilettassen. Oke ze liggen bij mijn ouders maar daar heb ik ze zo gehaald.
De eentje is van plastic. En de andere is van stof met gaatjes.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees nu pas, na chaca's post, van je kat Lois! Wat en k*tbeest!![]()
![]()
En ik wilde nog even zeggen, vanmorgen al, dat ik jou altijd zo heel knap trouw vind met het rode lintje op 1 december!![]()
hielp het?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:21 schreef Saffier het volgende:
*schopt. Gewoon omdat het kan :p.
*Nog een keer schopt om te kijken of het helpt.
Arme Innepinquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:21 schreef innepin het volgende:
Bij ons doet met Sinterklaas de moeder van mijn schoonzusje mee. Hartstikke leuk hoor, ware het niet dat ze uit Rusland komt (als in, letterlijk een weekje op bezoek in Nederland) en geen woord Nederlands of Engels spreekt en geen idee heeft wat Sinterklaas inhoudt. Hoe moet je daar nou een gedicht voor schrijven?
Je raadt nooit wie haar lootje heeft getrokken
Ow, das inderdaad simpel danquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:31 schreef innepin het volgende:
Nou freecell, cadeautje is supermakkelijk, ze wil iets Hollands. Drop, stroopwafels en delftsblauwe Xenosmeuk. KlaarAlleen dat gedicht he. Mijn Russisch is aan de zwakke kant
Hoe oud ben jij E.T.? Ik zat ook helemaal te jeugdsentimenten net. Ik zou Roosevelt Jopie ook wel weer eens willen zien. Neuriet "waar kun je het meeste leren? Roosevelt Jooooopie! Aaaaaah Tis de lagere school, tis de lagere school...quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:32 schreef E.T. het volgende:
Oe! oldskool tot 12 tellen bij Sesamstraat![]()
1,2,3,4,5
6,7,8,9,10
11
12
tuudeduuu....
Gewoon Glasnost, Perestrojka in elke regel gooien. Of anders -ski achter elk zelfstandig naamwoord.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:31 schreef innepin het volgende:
Nou freecell, cadeautje is supermakkelijk, ze wil iets Hollands. Drop, stroopwafels en delftsblauwe Xenosmeuk. KlaarAlleen dat gedicht he. Mijn Russisch is aan de zwakke kant
Ik heb vriendinnen die Litouws, Pools en Russisch kunnen. Dus als je wat wil laten vertalen heb ik resourcesquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:31 schreef innepin het volgende:
Praktische vrienden heb jij!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen die Litouws, Pools en Russisch kunnen. Dus als je wat wil laten vertalen heb ik resources.
Nederlands feest, dus nederlands gedicht!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:21 schreef innepin het volgende:
Bij ons doet met Sinterklaas de moeder van mijn schoonzusje mee. Hartstikke leuk hoor, ware het niet dat ze uit Rusland komt (als in, letterlijk een weekje op bezoek in Nederland) en geen woord Nederlands of Engels spreekt en geen idee heeft wat Sinterklaas inhoudt. Hoe moet je daar nou een gedicht voor schrijven?
Je raadt nooit wie haar lootje heeft getrokken
Ik behoor tot de 'ouderen' hier in OUDquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:33 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij E.T.? Ik zat ook helemaal te jeugdsentimenten net. Ik zou Roosevelt Jopie ook wel weer eens willen zien. Neuriet "waar kun je het meeste leren? Roosevelt Jooooopie! Aaaaaah Tis de lagere school, tis de lagere school...
wowquote:
vergeleken met de meesten hier ben ik wel 'een oudere'quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
[..]
wow![]()
*valt achterover*
Valt het nog een beetje mee? In het ene been reumatiek en met de ander in het graf?
(lees: zeur niet, je bent 37! das nog niet halverwege! Zelfs mijn zus is járen ouder dan jij en ik ben een piepkuiken hier in OUD )
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
[..]
wow![]()
*valt achterover*
Valt het nog een beetje mee? In het ene been reumatiek en met de ander in het graf?
(lees: zeur niet, je bent 37! das nog niet halverwege! Zelfs mijn zus is járen ouder dan jij en ik ben een piepkuiken hier in OUD )
Ik ben bijna 35, dus zelfde generatie.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:19 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik behoor tot de 'ouderen' hier in OUD![]()
ben 37
Roosevelt Jopie oest even inzinken, maar nu weet ik het weer! (niet meer helemaal, maar geloof wel dat dat leuk was idd.. ff op youtube zoeken)
Wij waren de eerste in het dorp die internet hadden... toen woonde ik al lang en breed samenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
Hahaha ja dat is wel gek lijkt me.. 10 jaar terug was jij 27 en ik 12.
Ik vind toen de pc kwam hier in huis echt vroeger ik was toen rond de 10
gewoon proberen? Ik weet dat mijn moeder het wel gedaan heeft, maar hoe of wat weet ik niet en ze neemt dr foon niet op.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:41 schreef lady-wrb het volgende:
iemand een suggestie hoe je een stuk gips snel laat drogen?
dat gaat niet lukken in de magnetron zeker?
Ik denk niet dat je het in de magnetron moet gaan doen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:41 schreef lady-wrb het volgende:
Fohnen misschien?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:41 schreef lady-wrb het volgende:
het mag niet mislukken, het is voor de surprise van luca en die moet morgenochtend klaar zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:44 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon proberen? Ik weet dat mijn moeder het wel gedaan heft, maar hoe of wat weet ik niet en ze neemt dr foon niet op.
Warme lamp.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
we hebben als kadootje handschoenen zonder vingers gekocht en er moet nog een armbandje bij, waar we niet mee konden slagen, dus dat ga ik morgenochtend nog even doen.
als surprise hebben we een rubber handschoen gevuld met gips en dus hebben we nu een gipsen hand. maar die is dus nog nat.
hoe krijgen we die zo snel mogelijk droog?
fohnenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
we hebben als kadootje handschoenen zonder vingers gekocht en er moet nog een armbandje bij, waar we niet mee konden slagen, dus dat ga ik morgenochtend nog even doen.
als surprise hebben we een rubber handschoen gevuld met gips en dus hebben we nu een gipsen hand. maar die is dus nog nat.
hoe krijgen we die zo snel mogelijk droog?
oooh maar kutten worden ook al jaren gegipst hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:50 schreef lady-wrb het volgende:
ik had gegoogled op gips drogen moet je zien wat ik tegenkwam
De lul van je vriend gipsen
zal best, maar die kwam ik niet tegen tijdens het googlenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oooh maar kutten worden ook al jaren gegipst hoor
k vind op t internet bij gietgips 50 graden maar niet hoelangquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik ga de oven proberen. hoe hoog zal ik m verwarmen?
Hoe gaat dit?quote:
Hoe deed je ook al weer gips drogen in de ping?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:08 schreef Lois het volgende:
[..]
Hoe gaat dit?"Mam even een vraagje, ze hebben weer wat op Fok hoor, hoe droog je gips?"
dat zal je dunne latex handschoen leuk vindenquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:11 schreef lady-wrb het volgende:
god zegene de greep, hij ligt nu in de oven
o, dat doe ik wel bij mijn moederquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:08 schreef Lois het volgende:
[..]
Hoe gaat dit?"Mam even een vraagje, ze hebben weer wat op Fok hoor, hoe droog je gips?"
Das kunstquote:Op dinsdag 1 december 2009 20:14 schreef moussy het volgende:
Ik heb eens zo'n hard plastik mal + gips in de oven gegooid, dat werd oven + grill.. werd een keurig verfrommeld balletje
o, maar die is er allang af hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:12 schreef moussy het volgende:
[..]
dat zal je dunne latex handschoen leuk vinden
dat was ik wel van plan ja, ik ben altijd trots op onze creaties, al is deze redelijk in elkaar gescholden vanwege de korte levertijd ineens.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:22 schreef snoopy het volgende:
krijgen we ook foto's van dat gips straks?
Ikkequote:
moet vanochtend ingeleverd wordenquote:Op woensdag 2 december 2009 07:28 schreef innepin het volgende:
Balen lady-wrb. Moet het vandaag klaar zijn?
Feli bodpa
Ik heb natuurlijk ook nog echt niet verteld dat mijn moeder het (voor haar werk, dementerende bejaarden, dus dat moet nu nu nu nu nu anders weten ze het niet meer) in de magnetron propt. Maar s6 hoor!quote:Op woensdag 2 december 2009 07:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moet vanochtend ingeleverd worden
ik heb luca gezegd dat het minimaal vanmiddag wordt.
nou ja, het MOET gewoon straks als hij uit school komt klaar zijn.
ik moet morgen de hele dag werken, dus ik heb geeneens tijd meer om me er vol op te storten.
mwah, zal toch wel lukken?
ik blijf optimistisch.
mijn oven kan overigens niet op 50 graden. het minimum is 100. dus ik hou de boel ontzettend in de gaten, maar ik geloof dat hij dat wel gaat houden.
en zo niet dan heb ik toch echt een enorm probleem
hahaha ik snappum.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:03 schreef moussy het volgende:
Gefeliciteerd Bodpa!
[..]
Ik heb natuurlijk ook nog echt niet verteld dat mijn moeder het (voor haar werk, dementerende bejaarden, dus dat moet nu nu nu nu nu anders weten ze het niet meer) in de magnetron propt. Maar s6 hoor!
o ik was dus niet de enige die een paar keer moest lezenquote:Op woensdag 2 december 2009 08:54 schreef snoopy het volgende:
mous, ik dacht te lezen dat je moeder dementerende bejaarden in de oven stopte
bodpa, van harte!
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:54 schreef snoopy het volgende:
mous, ik dacht te lezen dat je moeder dementerende bejaarden in de oven stopte
bodpa, van harte!
Ja, 1 uur later. Dan heb ik er toch niks meer aanquote:
Ja, ik weet het!quote:Op woensdag 2 december 2009 09:28 schreef Ticootje het volgende:
ja jij bent zo achterlijk vroeg wakker...
Bij Eva op het kdv zit een lookalike van S.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:33 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hoor wie schopt daar kind'ren?
![]()
Wij gaan zo naar het kinderdagverblijf, omdat Sint en Piet daar komen. Wel leuk om eens een keer samen met S erheen te gaan en weer samen weg te gaan daarna.
De brug gaat het worden. Eind januari mag ik daarvoor komen. Vooralsnog een gevoelig gat in mijn mond dat moet genezenquote:Op woensdag 2 december 2009 09:34 schreef amaranta het volgende:
snoop, heb je uiteindelijk voor de brug of de implantaat gekozen?
Je oma had vast geen stretches in d'r oorquote:Op woensdag 2 december 2009 08:53 schreef moussy het volgende:
Ik ben op de helft van de rek & strek met mn oor4 mm! Peet moet niet te vaak nachtdiensten draaien, want ik betrap mezelf dat ik op mn oma ga lijken
'S nachts nog even wat appelflappen en broodjes bakken voor het naar bed gaan en zo.. ik heb nu dus al een appelflap achter mn kiezen hangen
Ligt eraan wat ze doen...quote:Op woensdag 2 december 2009 10:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gefeliciteerd Bodpa!
LB
Pfff, ik dacht dat de tandarts voor Kim gratis is.
Dat zou volgens mij toch in de basis moeten zitten voor kinderen tot 18 (of 21?)quote:Op woensdag 2 december 2009 11:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Gaat om het periodiek preventief onderzoek. Sta nog in de wacht bij Unive.
ik moet voor amber ook altijd zelf declareren.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:11 schreef Ticootje het volgende:
Moet je het niet gewoon declareren?
Hier. Gooi maar een pmquote:Op woensdag 2 december 2009 12:37 schreef Ynske het volgende:
Lady, was het nog gelukt?
is er hier iemand bekend met BachBloesem Remedy Rescue?
Ja! Werkt voor geen meter als je serieus een probleem hebtquote:Op woensdag 2 december 2009 12:37 schreef Ynske het volgende:
Het lijkt mij helemaal niks die walnoten er bijquote:Op woensdag 2 december 2009 13:14 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Zeg, keukenprinsessen, ik wil aan een recept met tartaar, courgette en donkerbruin brood geheel op eigen initiatief walnoten toevoegen. Lijkt het jullie wat?
Pijnboompitjes lijkt me ook wel lekker eerlijk gezegdquote:Op woensdag 2 december 2009 13:14 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik vind het ook een beetje gek 'in de markt gezet'. Daardoor neem ik het ook minder serieus, denk ik. Terwijl het natuurlijk best wel kan werken, maar het zet een gek toontje, vind ik.
Zeg, keukenprinsessen, ik wil aan een recept met tartaar, courgette en donkerbruin brood geheel op eigen initiatief walnoten toevoegen. Lijkt het jullie wat?
Zal ik eens heel bot doen? Voor 1 keertje en ik bedoel het absoluut heel opbouwend, zoek hulp! hier kom je niet uit met middeltjes, hier kom je alleen uit met gedegen (gedrags)therapie. Voor de rest veel rust en regelmaat en gezond eten en regelmatig buiten wandelen.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:18 schreef Ynske het volgende:
t gaat ook niet om t oplossen van een probleem, t word geadviseerd om te helpen bij t terugkomen/vinden van mezelf op t moment. na dat gedoe van zondag.
k zie t ook totaal niet als vervanging van de ad ofzo. Valeriaan, hielp vroeger wel bij examenspanning enzo
Wat zij zeiquote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef Lois het volgende:
[..]
Zal ik eens heel bot doen? Voor 1 keertje en ik bedoel het absoluut heel opbouwend, zoek hulp! hier kom je niet uit met middeltjes, hier kom je alleen uit met gedegen (gedrags)therapie. Voor de rest veel rust en regelmaat en gezond eten en regelmatig buiten wandelen.
je hebt een fikse paniekaanval gehad, dat moet zakken. Je lichaam en geest moeten herstellen en daarnaast moet je leren hoe je dit gaat herkennen, erkennen en voorkomen.
*en dan ga ik nu weer heel hard werken*
Verkopen ze dat ook per liter?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:37 schreef Ynske het volgende:
bijna klaarquote:Op woensdag 2 december 2009 12:37 schreef Ynske het volgende:
een huishoudhandschoen gevuld met gips did the trickquote:Op woensdag 2 december 2009 14:36 schreef Groofsken het volgende:
Jeetje wat knap, heb je die hand helemaal zelf gemaakt?
Serieus? Dat zou voor mij reden zijn om dat gelijk als laatste consult te beschouwenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:27 schreef Ynske het volgende:
Ik snap je reactie volkomen Lois, tis echter de therapeute die er vanmorgen mee aankwam. zodoende dat ik daar naar vraag.
Mee eens isquote:Op woensdag 2 december 2009 15:03 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Serieus? Dat zou voor mij reden zijn om dat gelijk als laatste consult te beschouwen.
Dit had ik nog niet eens gelezen. Een enorme paniekaanval afdoen met die rare rommel? Wat een hork zegquote:Op woensdag 2 december 2009 13:22 schreef Lois het volgende:
[..]
je hebt een fikse paniekaanval gehad, dat moet zakken. Je lichaam en geest moeten herstellen en daarnaast moet je leren hoe je dit gaat herkennen, erkennen en voorkomen.
"Ter ondersteuning van" werd er gezegd, niet als oplossing.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:30 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dit had ik nog niet eens gelezen. Een enorme paniekaanval afdoen met die rare rommel? Wat een hork zeg.
Ter ondersteuning van vind ik ook belachelijk. Onder "ter ondersteuning" versta ik Oxazepam en een consult over hyperventilatie.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
"Ter ondersteuning van" werd er gezegd, niet als oplossing.
oh dat recept wat ik vond wel, najah dit was sowieos snellerquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Je hebt toch geen gelatine nodig voor MMF?
Ik ben geen therapeute, laat staan dat ik er eens ben geweest, dus ik heb geen idee wat "standaarden" zijn en hoe dat gaat met medicatie en "ondersteunende" middelen (wat je daar ook onder mag verstaan)quote:Op woensdag 2 december 2009 15:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ter ondersteuning van vind ik ook belachelijk. Onder "ter ondersteuning" versta ik Oxazepam en een consult over hyperventilatie.
http://www.lilotaart.nl/HowTo.aspxquote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
oh dat recept wat ik vond wel, najah dit was sowieos snelleren goedgekeurd qua smaak, de mmf maak ik wel als ik kleurstoffen heb gevonden die ze mag, en voor der verjaardags taartje ga
Fondant Ingrediënten
•455 gr. suikerbakkerspoeder (poedersuiker)
•1½ afgestreken theelepel poedergelatine
•2 eetlepels water
•1½ eetlepel glucosestroop
•2 theelepels glycerine
•eventueel levensmiddelenkleurstof in druppels of pasta
Werkwijze
•Gelatinepoeder op een laag vuur in het water oplossen
•Glucose en glycerine toevoegen en goed roeren
•Pan van het vuur halen en beetje bij beetje de poedersuiker toevoegen
•Goed blijven roeren om klontjes te voorkomen
•Als de massa niet meer te roeren is, uit de pan halen en de rest van de poedersuiker er door kneden
•De pasta luchtdicht bewaren
•Voor gebruik kleurpasta erdoor kneden
•Voordat je fondant gaat uitrollen altijd opnieuw doorkneden
dat is voor rolfondantquote:
Wat zij zegt! Ik kreeg vandaag ook een kaartje van een lieve onbekende Secret Santaquote:Op woensdag 2 december 2009 13:41 schreef dutchie het volgende:
Ok biecht maar op: wie is die lieve secret santa die mij zomaar een kaartje stuurde? Het hele gezin wordt in de ban gehouden door dit mysterie.
administratiefquote:
ik vind t vooral heel leuk dat zo'n poppenhuis aan te vullen is met meubeltjes enzo, dat zespul bij elkaar kan sparen als ze wat groter isquote:Op woensdag 2 december 2009 20:07 schreef cattie het volgende:
Dat is ook heel schattig! In een dorp hier vlakbij hebben ze een poppenhuiswinkel, daar ga ik over een tijdje ook eens langs.
opzich wel 5 happen gegeten, met vertwijfeling en angst.quote:Op woensdag 2 december 2009 19:50 schreef cattie het volgende:
Is het goed gegaan Evenstar?
Even jompelen hoor:![]()
![]()
Ik heb voor Fee een poppenwagen gewonnen! Zo leuk! Nu nog een pop (die heeft ze nog niet eens) en dan heb ik een supercadeau (voor haar verjaardag denk ik maar, Sint verwend haar ook al uitbundig.
).
![]()
ik hoop hetquote:Op woensdag 2 december 2009 20:18 schreef cattie het volgende:
Agos, wat naar en ook zo begrijpelijk dat Arwen bang was. heeft ze er nu wel vertrouwen in, nu het goed gegaan is?
Gezellig he, zoiets.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:07 schreef k_i_m het volgende:
Lekker is dat Yppy, dat had ik ook met mijn nieuwe werk. Daar begonnen ze als eerste punt op de agenda met de sfeer op de afdeling.
Ik vond eigenlijk zelf dat ze zich een beetje aanstelden met dat gezeikquote:Op woensdag 2 december 2009 21:27 schreef YPPY het volgende:
[..]
Gezellig he, zoiets.Gelukkig ben ik inmiddels wel wat gewend en zijn er wel wat mensen waar ik het ws wel mee kan vinden, maar het begin is dan eeeeerrug vreemd.
Ik jompelde bijna voor iedereen in het topic.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef dutchie het volgende:
Mvd wat leuk! Bedankt voor het leuke idee, kan ik wel wat mee.
/argwanend: Yppy wat jompel jij vrolijk o.a. Voor macka en mij. Ben JIJ soms onze secret santa? Nou?
je bedoelt, wel kind met verstand wil nou een gezonde sinterkaas opeten voor 5 decemberquote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef k_i_m het volgende:
Nee hè hè. Welk kind met gezond verstand wil nou Sinterklaas opeten vóór 5 december.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |