Beterschap K_i_m

.
Ik zit ook in de lappenmand. Zaterdag wilde ik na het eten opstaan van tafel en dat ging niet zo heel soepel. Het schoot in m'n rug en ik was de bob, maar gelukkig waren we niet ver van huis uit eten. Zondag had ik 3 uur nodig om op gang te komen en ik kon niet eens zelf mijn sokken en schoenen aantrekken. Maar ik ging wel met m'n moeder naar de musical van Joseph, dus met de bus en de trein naar Utrecht en als ik eenmaal zat of weer liep, dan ging het wel als ik eenmaal op gang was. Maar als ik ging zitten of op moest staan, was het net alsof er een mes tussen m'n ruggenwervels werd gestoken. En dat voelde ik ook steeds tijdens het lopen.
Mijn moeder grapte al dat haar eigen moeder [mijn oma dus] nog beter uit de voeten kan... en ik voelde me ook echt een oud wijf. Gisteren om 4h opgestaan met

, zodat hij m'n sokken en schoenen weer kon aantrekken [bij mij dan

] en toch maar om 6h begonnen met werken. Dat had ik na een half uur wel gezien, maar wist het toch te rekken tot half 9, zodat mijn collega's niet met alle zooi werden opgescheept.
Nu gaat het vandaag al iets beter [ik kreeg zelf m'n sokken aangetrokken

], maar van m'n baas moet ik langs de huisarts. Daar moet ik om 15h20 zijn, dus dat doen we dan maar. Volgens mij gaat ze gewoon zeggen dat ik een paar dagen rustig aan moet doen en toch in beweging moet blijven en dat het dan wel beterder gaat. Wat ik dus nu ook doe dus... de hond is de klos, want we wandelen wat af de afgelopen dagen en dat vindt ze helemaal niet erg.
Tot slot nog sterkte voor miss_sly. Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar een dikke

kan je wel gebruiken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 01-12-2009 14:36:24 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.