Ik zat gisteren de hele dag al niet lekker op mijn werk. Extreme krampen van onder tot boven in het buikgebied, maar ik dacht nog dat het weer kwam doordat ik weer niet genoeg getoiletteerd hadquote:
Ga ik onthouden! Vooralsnog lijkt de Pyralvex wel te werken, ding is nog niet weg, maar het doet niet meer constant zeer en mijn lip en kin tintelen al (vrijwel) niet meer!quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:47 schreef moussy het volgende:
Voor de aften mensen, mijn tandarts zegt schroom niet om naar de tandarts te gaan er voor, want wat wij krijgen is op een soort van recept, niet vrij te verkrijgen dus en komt uit Amerika en ik ben nog vergeten een nieuwe tube mee te nemen, dus ik weet ook nog steeds niet hoe het hetMaar hij zei ook dat aftamed een goed middel was, ook voor kinderen. En voor de rest Bocasan, maar volgens mij is die van ons overal gek op waar Oral-B op staat, want Oral-B is ontstaan door een samenwerking van tandartsen.
en het werkt best wel goedquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:53 schreef huuphuup het volgende:
whehe kijk nou, Albert Heijn doet ook mee met de iPhone hype
meet Appie
dan hedde gij zeker dezelfde tandartsquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:08 schreef PM-girl het volgende:
De Appie is geweldig! Ik gebruik hem nu een aantal weken en het werkt superhandig! Alleen mijn collega ontdekte zo wel dat haar vriendje voor haar een chocoladeletter had gekocht, als verrassing![]()
BE, weet je wat mijn tandarts altijd zegt over middeltjes tegen aften: zonder zo'n middeltje duurt het 7 dagen voor het over is, met zo'n middeltje een week!
Nou vrouwke ik denk ut nie, tenzij gij 20 kilometer goat rijje vur oewen tandarts?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
dan hedde gij zeker dezelfde tandarts
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:08 schreef PM-girl het volgende:
De Appie is geweldig! Ik gebruik hem nu een aantal weken en het werkt superhandig! Alleen mijn collega ontdekte zo wel dat haar vriendje voor haar een chocoladeletter had gekocht, als verrassing![]()
BE, weet je wat mijn tandarts altijd zegt over middeltjes tegen aften: zonder zo'n middeltje duurt het 7 dagen voor het over is, met zo'n middeltje een week!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:09 schreef k_i_m het volgende:
Mijn kind heeft trouwens al een hele uitgesproken muzieksmaak. Tegenwoordig is dit een van d'r favo nummers
. En mama vind hem ook leuk, dus we hebben de cd maar aangeschaft
.
Dat weet ik, maar het komt niet vaak voor!quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:
PM-Girl er zijn gekken die dat doen hoor
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:37 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het komt niet vaak voor!Gekske!
Ik heb ook heel lang mijn tandarts in Stiphout gehouden. Dat was zo'n fijne tandarts, die was zelf bang voor de tandarts, getrouwd met een tandarts en altijd gesloten met carnaval, want dan moest hij aan de rolquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:
PM-Girl er zijn gekken die dat doen hoor
Toen ik in enschede en nuth woonde had ik mijn tandarts in helmond zitten hoor
Heesterbeek, hem, niet haar.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
In navolging van Lilah:
Bekijk deze YouTube-video
Inderdaad. Ze ligt er nu wel in helaas.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:58 schreef Keshet het volgende:
Sintinkopen, die moet ik vrijdag gaan doen. The horror.![]()
't is wel een beetje vroeg om naar bed te gaan Kim! Als je nu gaat ben je om middernacht wakker en dat vinden je paps en mams vast niet zo fijn!
Ik ging net fruit halen in de supermarkt. Ik heb heerlijk fruit gekocht! Ook perziksnoepjes. Die smaken iig naar fruit! (Met een beetje fantasie.)
Hoe laat kom je mijn buik halen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:11 schreef Kleurdoos het volgende:
Koen, vingertje
daar heeft ie wat mee heIk vond het zo tof dat ie steeds de plek aan bleef wijzen waar Elin m had aangeraakt
ik heb al 70% aan cadeau's gekocht
ik beval liever nog een keer
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe laat kom je mijn buik halen?
Dan doe ik die 30% wel
PRIMAquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe laat kom je mijn buik halen?
Dan doe ik die 30% wel
Een paarse? Die heb ik hier nog wel een liggen (serieus!!!)quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
PRIMA
zoek maar eens cadeau's voor je schoonmoeder
DIE JE ALWEER HEBT GETROKKEN en die WEER hetzelfde vraagt
WEER EEN DOORZICHTIGE TOILETTAS die nergens te vinden is
*HUPHUP PERST*
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:32 schreef amaranta het volgende:
Sterker nog, ik heb 2 paarse doorzichtige toilettassen. Oke ze liggen bij mijn ouders maar daar heb ik ze zo gehaald.
De eentje is van plastic. En de andere is van stof met gaatjes.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees nu pas, na chaca's post, van je kat Lois! Wat en k*tbeest!![]()
![]()
En ik wilde nog even zeggen, vanmorgen al, dat ik jou altijd zo heel knap trouw vind met het rode lintje op 1 december!![]()
hielp het?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:21 schreef Saffier het volgende:
*schopt. Gewoon omdat het kan :p.
*Nog een keer schopt om te kijken of het helpt.
Arme Innepinquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:21 schreef innepin het volgende:
Bij ons doet met Sinterklaas de moeder van mijn schoonzusje mee. Hartstikke leuk hoor, ware het niet dat ze uit Rusland komt (als in, letterlijk een weekje op bezoek in Nederland) en geen woord Nederlands of Engels spreekt en geen idee heeft wat Sinterklaas inhoudt. Hoe moet je daar nou een gedicht voor schrijven?
Je raadt nooit wie haar lootje heeft getrokken
Ow, das inderdaad simpel danquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:31 schreef innepin het volgende:
Nou freecell, cadeautje is supermakkelijk, ze wil iets Hollands. Drop, stroopwafels en delftsblauwe Xenosmeuk. KlaarAlleen dat gedicht he. Mijn Russisch is aan de zwakke kant
Hoe oud ben jij E.T.? Ik zat ook helemaal te jeugdsentimenten net. Ik zou Roosevelt Jopie ook wel weer eens willen zien. Neuriet "waar kun je het meeste leren? Roosevelt Jooooopie! Aaaaaah Tis de lagere school, tis de lagere school...quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:32 schreef E.T. het volgende:
Oe! oldskool tot 12 tellen bij Sesamstraat![]()
1,2,3,4,5
6,7,8,9,10
11
12
tuudeduuu....
Gewoon Glasnost, Perestrojka in elke regel gooien. Of anders -ski achter elk zelfstandig naamwoord.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:31 schreef innepin het volgende:
Nou freecell, cadeautje is supermakkelijk, ze wil iets Hollands. Drop, stroopwafels en delftsblauwe Xenosmeuk. KlaarAlleen dat gedicht he. Mijn Russisch is aan de zwakke kant
Ik heb vriendinnen die Litouws, Pools en Russisch kunnen. Dus als je wat wil laten vertalen heb ik resourcesquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:31 schreef innepin het volgende:
Praktische vrienden heb jij!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:58 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen die Litouws, Pools en Russisch kunnen. Dus als je wat wil laten vertalen heb ik resources.
Nederlands feest, dus nederlands gedicht!quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:21 schreef innepin het volgende:
Bij ons doet met Sinterklaas de moeder van mijn schoonzusje mee. Hartstikke leuk hoor, ware het niet dat ze uit Rusland komt (als in, letterlijk een weekje op bezoek in Nederland) en geen woord Nederlands of Engels spreekt en geen idee heeft wat Sinterklaas inhoudt. Hoe moet je daar nou een gedicht voor schrijven?
Je raadt nooit wie haar lootje heeft getrokken
Ik behoor tot de 'ouderen' hier in OUDquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:33 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij E.T.? Ik zat ook helemaal te jeugdsentimenten net. Ik zou Roosevelt Jopie ook wel weer eens willen zien. Neuriet "waar kun je het meeste leren? Roosevelt Jooooopie! Aaaaaah Tis de lagere school, tis de lagere school...
wowquote:
vergeleken met de meesten hier ben ik wel 'een oudere'quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
[..]
wow![]()
*valt achterover*
Valt het nog een beetje mee? In het ene been reumatiek en met de ander in het graf?
(lees: zeur niet, je bent 37! das nog niet halverwege! Zelfs mijn zus is járen ouder dan jij en ik ben een piepkuiken hier in OUD )
quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:21 schreef freecell het volgende:
[..]
wow![]()
*valt achterover*
Valt het nog een beetje mee? In het ene been reumatiek en met de ander in het graf?
(lees: zeur niet, je bent 37! das nog niet halverwege! Zelfs mijn zus is járen ouder dan jij en ik ben een piepkuiken hier in OUD )
Ik ben bijna 35, dus zelfde generatie.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:19 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik behoor tot de 'ouderen' hier in OUD![]()
ben 37
Roosevelt Jopie oest even inzinken, maar nu weet ik het weer! (niet meer helemaal, maar geloof wel dat dat leuk was idd.. ff op youtube zoeken)
Wij waren de eerste in het dorp die internet hadden... toen woonde ik al lang en breed samenquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:32 schreef Pvoesss het volgende:
Hahaha ja dat is wel gek lijkt me.. 10 jaar terug was jij 27 en ik 12.
Ik vind toen de pc kwam hier in huis echt vroeger ik was toen rond de 10
gewoon proberen? Ik weet dat mijn moeder het wel gedaan heeft, maar hoe of wat weet ik niet en ze neemt dr foon niet op.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:41 schreef lady-wrb het volgende:
iemand een suggestie hoe je een stuk gips snel laat drogen?
dat gaat niet lukken in de magnetron zeker?
Ik denk niet dat je het in de magnetron moet gaan doen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:41 schreef lady-wrb het volgende:
Fohnen misschien?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:41 schreef lady-wrb het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |