QFET*quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:40 schreef boudemaniak het volgende:
Maar het beste is nog utrecht, centrum en hartje van NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zonder autisten had jij nu niet jouw LCD-HDTVquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het enige waar Eindhoven in uitblinkt is in het verzamelen van autisten!
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik ben nog wel een echte Randstedeling (Den Haag / Utrecht). Maar Brabanders zijn vaak toffe lui. In tegenstelling tot Amsterdammers.
Ja, vandaar de real life soap New Kids, dat zijn geen kneuzen iddquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:40 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Een paar op elkaar gepakte kneuzen waarvan 50% straatterrorist is? Ohnee geen afgunst hoor... Maar het beste is nog utrecht, centrum en hartje van NL
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
Ik voel me niet aangesproken. Dat is het mooie, die brabo's staan gelijk op hun achterste poten en wij weten gewoon dat we okay zijn
Maar ook geen dwarslaesie!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:41 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Zonder autisten had jij nu niet jouw LCD-HDTV
Utrecht heb ik dus echt geen ene moer meequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:40 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Een paar op elkaar gepakte kneuzen waarvan 50% straatterrorist is? Ohnee geen afgunst hoor... Maar het beste is nog utrecht, centrum en hartje van NL
Verklap het nou niet!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik voel me niet aangesproken. Dat is het mooie, die brabo's staan gelijk op hun achterste poten en wij weten gewoon dat we okay zijn
Ik vind Utrecht erg ok eigenlijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Utrecht heb ik dus echt geen ene moer meelelijke stad enzo
Zbbrox is toch Brabo?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef Ripley het volgende:
[..]Ik voel me niet aangesproken. Dat is het mooie, die brabo's staan gelijk op hun achterste poten en wij weten gewoon dat we okay zijn
Die heb ik nu ook nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:41 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
quote:
quote:
Maar de mijne is ontwikkeld door Koreaanse autisten!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:41 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dat je moeder jou een stoute jongen mag noemen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee, die heeft er een paar jaar gewoond. Maar het is een amsterdammerquote:
Een vaasje dus.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, die heeft er een paar jaar gewoond. Maar het is een amsterdammer
Authentieke Brabantse kneuzen > Import kneuzen!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, vandaar de real life soap New Kids, dat zijn geen kneuzen idd.
Sgoed, gaan jullie maar lekker stad-bashen... Ik doe niet meer meequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
En design.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:33 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Eindhoven is HET nederlandse centrum voor technologische innovatie!
Ik vind Utrecht leuk voor een keertje ja, toen ik er woonde werd ik gillend gekquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind Utrecht erg ok eigenlijk.
Ik vind de skyline van Rotterdam als je over de A16 rijdt met de zon erachter echt adembenemend. Dan moet ik altijd uitkijken dat ik niet op mijn voorganger knal omdat ik naar links kijk (als ik naar DH ga vanuit het zuiden).quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef Nouk84 het volgende:
Weet je wat pas een lelijke stad is? Rotterdam. Gad-ver-damme
Volgens je hyves woon jij ergens in een dorp en gezien dat inwonertal is mijn wijk vergeleken dat gehucht al een metropool!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef Nouk84 het volgende:
Waarom dat?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind Utrecht leuk voor een keertje ja, toen ik er woonde werd ik gillend gek
Da's arnhem toch?quote:
En daarom mag ik niets een lelijke stad vinden?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Volgens je hyves woon jij ergens in een dorp en gezien dat inwonertal is mijn wijk vergeleken dat gehucht al een metropool!
Almere is geen stad, het is gewoon een groot dorp. Een beetje stad heeft immers in een ver verleden stadsrechten gekregenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:46 schreef El_Matador het volgende:
De lelijkste grote stad van Nederland is Almere. By far. Eindhoven doet het ook "goed".
Ik vond het te klein, te provinciaals en te saai. Maar ik heb het er wel naar mijn zin als ik er een keertje afspreekquote:
Arnhem ken ik alleen de Gelredome.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's arnhem toch?
Duidleijk is wel dat voor de brabosteden redenen bedacht moeten worden om ze aantrekkelijk te maken. Amsterdam is het gewoon.
Al vind ik Arnhem ook heel leuk/gezellig overigens
Nee Eindhoven.quote:
En precies exact helemaal om DIE reden vind ik Amsterdam dus niet zo leukquote:Duidleijk is wel dat voor de brabosteden redenen bedacht moeten worden om ze aantrekkelijk te maken. Amsterdam is het gewoon.
NMGN?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Almere is geen stad, het is gewoon een groot dorp. Een beetje stad heeft immers in een ver verleden stadsrechten gekregen
Toen ik er werkte vond ik het al niks. Het centrum is wel aardig (afgezien van dat lelijke winkelcentrum) maar 100 meter er buiten en de pauper buurten kunnen al beginnen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind Utrecht leuk voor een keertje ja, toen ik er woonde werd ik gillend gek
Check.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef Nouk84 het volgende:
Grappig, ik vind Utreg precies groot genoeg voor een stad en klein genoeg om alles te kennen. Saai? Ja, vergeleken met Amsterdam misschien. Maar verder...quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vond het te klein, te provinciaals en te saai. Maar ik heb het er wel naar mijn zin als ik er een keertje afspreek
Utrecht te klein? Ga je toch in São Paolo wonen, is iets groterquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vond het te klein, te provinciaals en te saai. Maar ik heb het er wel naar mijn zin als ik er een keertje afspreek
Niet alleen stadsrechten maar alles wat minder dan 100.000 inwoners heeft is gewoon een gehucht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
NMGN?![]()
Dan is Zeist ook een stad, maar het voelt als een dorp. Heb er 11 jaar gewoond.
Ligt het in Ijsland ofzo?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:51 schreef mrbox het volgende:
Nijmegen is vooral leuk door de grote hoeveelheid vrouwen die hier rond lopen
En de verhouding op de uni is helemaal lekker scheef in ons voordeel!quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:51 schreef mrbox het volgende:
Nijmegen is vooral leuk door de grote hoeveelheid vrouwen die hier rond lopen
Breda vind ik niet zo boeiend al is het centrum best mooi. Den Bosch idem. Tilburg is lelijk en qua volk echt vre-se-lijk. Rotterdam vind ik te hoogbouwgrijs en het volk vind ik ook niet zo. Amsterdam is levendig maar denkt nog steeds dat het alles is terwijl het die titel al lang heeft verloren. Utrecht vind ik een leuke binnenstad hebben. Eindhoven is lelijk gesloopt en grijs opgebouwd maar begint gelukkig tee veranderen. Maastricht is qua historie erg mooi maar ik vind Limburgers niet leuk. Groningen heeft een mooi station en meerw eet ik er niet van.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Arnhem ken ik alleen de Gelredome.![]()
Breda is leuk, Den Bosch is gezellig. Tilburg is een kutstad, en EHV ken ik niet zo.
Doen jullie toch ook?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Ach, opzich kan ik me overal wel vermaken, maar ik heb het nou al een aantal keer meegemaakt dat ik echt heel naar werd aangekeken en zelfs aangesproken toen ik met mijn Amsterdamse accent een biertje bestelde beneden de rivieren.
Moeten wij hier eens gaan doen bij die volksstammen die een dagje Amsterdam komen doen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |