Wat dacht je van het feit dat er ontiegelijk veel probleemmarokanen zijn?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:49 schreef donthate het volgende:
[..]
Is tog zo? wij nederlanders zijn zo hypocriet als wat van mij mag je ze kankermarrokanen noemen maar doe nietzo schijnheilig.Laats was er hier een topic over wat kaasjes gedaan hadden en toen waren de reacties veel milder
En elke Nederlander is Christelijk?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het waren boeddhistisce Marrokanen?
Je kan er vanuit gaan dat bijna elke Marokkaan naar de moskee gaat. Onder dwang van zijn ouders.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En elke Nederlander is Christelijk?
Nederlanders durven dat niet. En die Marokkanen weten dat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:11 schreef Big-Ern het volgende:
Wanneer wordt er nu eindelijk eens een keer terug gemept?
*kuch* Bullshit *kuch*quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:11 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Je kan er vanuit gaan dat bijna elke Marokkaan naar de moskee gaat. Onder dwang van zijn ouders.
Last van je keel? Dat de waarheid je niet aanstaat hoef je niet gelijk keelkriebels van te ontwikkelen hoor jongen is niet zo gezond.quote:*kuch* Bullshit *kuch*
Omdat Nederlanders weten dat als ze terugslaan zíj de klos zijn. En dat weten de Marokkaanse jochies ook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:15 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Nederlanders durven dat niet. En die Marokkanen weten dat.
Een gebed zonder einde.
Hangt er vanaf wie terugslaat. Ook Marokkanen zijn gevoelig voor sterke mensen die niet bang voor hen zijn ook al zijn ze met zijn tienen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders weten dat als ze terugslaan zíj de klos zijn. En dat weten de Marokkaanse jochies ook.
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik denk dat die ouders daar thee gaan drinken, en vervolgens de opvoeding aan de stoeptegels overlaten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:11 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Je kan er vanuit gaan dat bijna elke Marokkaan naar de moskee gaat. Onder dwang van zijn ouders.
Ze lopen harder dan ze hard slaan. Je moet gewoon heel dreigend op ze af stappen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:21 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie terugslaat. Ook Marokkanen zijn gevoelig voor sterke mensen die niet bang voor hen zijn ook al zijn ze met zijn tienen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders weten dat als ze terugslaan zíj de klos zijn. En dat weten de Marokkaanse jochies ook.
In de meeste Marokkaanse gezinnen hebben ze nogal een wijdverspreide neukrange. Op hun 25e komt de eerste en op hun 55e de laatste.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:23 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ik snap ook dat ze gefrustreerd zijn dat ze als kind nooit bezocht zijn door Sinterklaas. Ik zou ook niets in die schoenen gooien met die walgelijke zweetgeur die ze verspreiden.
Nee, na het verscheuren van cadeautjes door de Marokkanen, helder licht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Troll? Het is toch pas geëscaleerd na het gooien van de pepernoten?
Naar aanleiding van het scheuren van het pakpapier.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Troll? Het is toch pas geëscaleerd na het gooien van de pepernoten?
Ongefundeerd kan je die in ieder geval niet meer noemenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke reacties? Mensen die weer een reden hebben gevonden voor hun marokkanen-haat?
Sommige mensen missen de opvoeding dat ze met hen jatten van andermans spullen af moeten blijven.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ja, doei, dan kan ik het schminken als zwarte piet ook als begin aanduiden. Doe even normaal zeg.
Naar aanleiding van het schminken als zwartepiet met mogelijk de intentie om een racistisch signaal uit te sturen. Zie ook: Anouk: 'Sinterklaas is racistisch baggerfeest'quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:28 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Naar aanleiding van het scheuren van het pakpapier.
Dat je er nog serieus op in gaat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sommige mensen missen de opvoeding dat ze met hen jatten van andermans spullen af moeten blijven.
Nee, alles.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke reacties? Mensen die weer een reden hebben gevonden voor hun marokkanen-haat?
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:31 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Dat je er nog serieus op in gaat.
Zullen we dan maar zeggen dat het is begonnen met het binnenhalen van achterlijke ongeletterden? Dan steek ik de hand braaf in eigen boezem.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:31 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Iedereen met een afwijkende mening is een kuttroll, hebben we die ook gehad. Klaar nu, reageer inhoudelijk of reageer niet.
En daar moet je de gehele Marokkaanse gemeenschap op aankijken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:29 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ongefundeerd kan je die in ieder geval niet meer noemen. Keer op keer voeden ze het zelf
Het zijn schoorsteenvegers, geen moorkoppen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als je niet inziet dat het Sinterklaasfeest racistische elementen kent, kan het grappig lijken. Is het echt grappig? Nee.
Nee, de Marokkanen zijn grappig, ze worden onderhand een grote zielige karikatuur waar ik alleen nog maar om lachen kan.quote:
Dan hadden ze braaf thuis moeten wachten voor de radiator.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:34 schreef Montov het volgende:
Waarom wordt de exhibisionistische zelfverrijking van ouders met hun uitdagend rijke cadeaus in deze tijden van crises zo vergoeilijkt?
En wat betekent pakpapier als je het niet mag afpakken?
Dat ze zwart zijn geworden door het roet van de schoorsteen is er natuurlijk pas veel later bij bedacht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:34 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het zijn schoorsteenvegers, geen moorkoppen.
Nee. Maar wel degenen die dat gedrag vertonen. En degenen die er niks aan doen om dat gedrag te voorkomen. Dan kom je toch al aan een aanzienlijk deel.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En daar moet je de gehele Marokkaanse gemeenschap op aankijken?
"Als je het niet met mij eens bent verlaat dit land dan", weet jij überhaupt wat een democratie betekent? Als ik zou willen zou ik een politieke partij kunnen beginnen met als enig punt het verbieden van het Sinterklaasfeest.quote:
Klopt voor sommige Marokkanen ja. Ram dan maar lekker terug.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:57 schreef Drukwerk het volgende:
Das k*t.
Marokkanen behandelen Nederlanders zoals ze zelf behandeld willen worden. Erop trappen en meppen dus.
Net als de meeste Marokkanen.quote:Maar Nederlanders willen normaal en met respect behandeld worden.
Voor sommigen ja; maar blijf maar lekker denken dat ze dat allemaal willen. En ja, dat zeg je niet expliciet; en nee, dat bedoel je wel degelijk.quote:Eindconclussie: Marokkanen blijven hakken en Nederlanders staan beduusd om zich heen te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |