Wat dacht je van het feit dat er ontiegelijk veel probleemmarokanen zijn?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:49 schreef donthate het volgende:
[..]
Is tog zo? wij nederlanders zijn zo hypocriet als wat van mij mag je ze kankermarrokanen noemen maar doe nietzo schijnheilig.Laats was er hier een topic over wat kaasjes gedaan hadden en toen waren de reacties veel milder
En elke Nederlander is Christelijk?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het waren boeddhistisce Marrokanen?
Je kan er vanuit gaan dat bijna elke Marokkaan naar de moskee gaat. Onder dwang van zijn ouders.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En elke Nederlander is Christelijk?
Nederlanders durven dat niet. En die Marokkanen weten dat.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:11 schreef Big-Ern het volgende:
Wanneer wordt er nu eindelijk eens een keer terug gemept?
*kuch* Bullshit *kuch*quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:11 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Je kan er vanuit gaan dat bijna elke Marokkaan naar de moskee gaat. Onder dwang van zijn ouders.
Last van je keel? Dat de waarheid je niet aanstaat hoef je niet gelijk keelkriebels van te ontwikkelen hoor jongen is niet zo gezond.quote:*kuch* Bullshit *kuch*
Omdat Nederlanders weten dat als ze terugslaan zíj de klos zijn. En dat weten de Marokkaanse jochies ook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:15 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Nederlanders durven dat niet. En die Marokkanen weten dat.
Een gebed zonder einde.
Hangt er vanaf wie terugslaat. Ook Marokkanen zijn gevoelig voor sterke mensen die niet bang voor hen zijn ook al zijn ze met zijn tienen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders weten dat als ze terugslaan zíj de klos zijn. En dat weten de Marokkaanse jochies ook.
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik denk dat die ouders daar thee gaan drinken, en vervolgens de opvoeding aan de stoeptegels overlaten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:11 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Je kan er vanuit gaan dat bijna elke Marokkaan naar de moskee gaat. Onder dwang van zijn ouders.
Ze lopen harder dan ze hard slaan. Je moet gewoon heel dreigend op ze af stappen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:21 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie terugslaat. Ook Marokkanen zijn gevoelig voor sterke mensen die niet bang voor hen zijn ook al zijn ze met zijn tienen.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders weten dat als ze terugslaan zíj de klos zijn. En dat weten de Marokkaanse jochies ook.
In de meeste Marokkaanse gezinnen hebben ze nogal een wijdverspreide neukrange. Op hun 25e komt de eerste en op hun 55e de laatste.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:23 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Ik snap ook dat ze gefrustreerd zijn dat ze als kind nooit bezocht zijn door Sinterklaas. Ik zou ook niets in die schoenen gooien met die walgelijke zweetgeur die ze verspreiden.
Nee, na het verscheuren van cadeautjes door de Marokkanen, helder licht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Troll? Het is toch pas geëscaleerd na het gooien van de pepernoten?
Naar aanleiding van het scheuren van het pakpapier.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:26 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Troll? Het is toch pas geëscaleerd na het gooien van de pepernoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |