Ik heb gister ook twee paar uchs besteld via tt voor 200$quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:02 schreef revpolen het volgende:
tradetang enkle goede ervaringen mee..
verschilt alleen natuurlijk wel per verkoper.
maar me UJJ en N1ke kwamen gewoon aan!
............
ja, mn mini cam van ebay via "strong-stock"quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:44 schreef Lolque het volgende:
Het lijkt d'r op dat d'r nu toch een keer een pakketje is kwijtgeraakt...
En kan je dat met ons delen? Heb ook zo'n ding..maar als ik em aanzet gaat rood en blauw branden. Dan heb ik nog nergens opgedrukt. Als ik record druk veranderd er weinig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:48 schreef 8D het volgende:
Yay, mijn Goedkope ebay mini dv cameratje is binnen. Geinig ding. Geluid is goed en beeld maakt ie ook wel aardig. Was eventjes proberen om uit te vogelen hoe alles werkte. De tekst in de handleiding klopt in ieder geval maar voor de helft. Maar het werkt nu.
En dan gaat hij weer uit? Dan zit de geheugenkaart er niet goed in?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En kan je dat met ons delen? Heb ook zo'n ding..maar als ik em aanzet gaat rood en blauw branden. Dan heb ik nog nergens opgedrukt. Als ik record druk veranderd er weinig.
Ziet er opzich wel betrouwbaar uit. De prijzen zijn niet over the top en er zijn 0.01 aanbiedingen die met Paypal betaald kunnen worden.quote:Dear customers,
You are receiving this e-mail from us because you bought something from our Ebay shop.
We represent the sevenchannel.com website. We are from China, and offer prices that are competitive with focalprice.com and dealextreme.com. We offer better prices and much better service!!
Don't just take our word for it - give us a try!
We have prepared two products, both priced at $0.01USD and with free shipping. This is a gift to you so that you can experience our service.
While we can't do every thing best, we will try very hard to exceed your needs.
Only 0.01USD ,You can make a genuine and a sincere friend from China.
Thank you for your time!
Best regards,
Your's Sevenchannel
E-mail:service@sevenchannel.com
MSN:service@sevenchannel.com
Ja hoor. Hij is opgeladen. micro sd kaart zit erin.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dan gaat hij weer uit? Dan zit de geheugenkaart er niet goed in?
Als je hem aan zet even wachten tot rood uit gaat voor je op opnemen drukt? Is ie als usb stick wel benaderbaar? Oh en voor de zekerheid, je kan niet opnemen als ie met usb vast hangt aan je pc.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja hoor. Hij is opgeladen. micro sd kaart zit erin.
Het lijkt er op ja, ik wacht waarschijnlijk ook tevergeefs op een aantal pakketjesquote:Op woensdag 2 december 2009 08:09 schreef Lolque het volgende:
Is HK Post zo aan het kutten ofzo?
Ik vind het wel erg opvallend dat d'r zoveel pakketjes kwijtraken de laatste tijd...
Nee dat snap ikquote:Op woensdag 2 december 2009 09:08 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Als je hem aan zet even wachten tot rood uit gaat voor je op opnemen drukt? Is ie als usb stick wel benaderbaar? Oh en voor de zekerheid, je kan niet opnemen als ie met usb vast hangt aan je pc.
Jij wilt zeggen dat GLS (om maar een voorbeeld te noemen) niet door heel Nederland bezorgt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:55 schreef LuieDonder het volgende:
[..]
Ja, ga jij daar maar eens een postbus van opzoeken
Er is geen bedrijf wat de dekkingsgraad heeft die TNT heeft op dit moment. Hoewel voor zakelijke post wel steeds meer alternatieve bedrijven gebruikt worden.
Het moet ook werken zonder driver. Bij mij blijven de lampjes alleen branden als ik hem aan mijn laptop heb hangen maar ook als ie opgeladen is en ik hem ontkoppel, even uit en weer aan en ik kan weer.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dat snap ikAls ik em aan doe blijven rood en blauw branden. For ever...gebeurt verder niets dus. Ook als ik op reset druk...gaat alles uit...doe ik em aan..gaat eerst blauw aan en daarna meteen rood en dat blijft zo branden.
En die driver cd die erbij zit werkt niet want als ik de driver wil installeren krijg ik een foutmelding. Zowel in XP als in Vista.
momenteel lang, in het begin 2 weken ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik heb gister ook twee paar uchs besteld via tt voor 200$
van die hoge van leer
hoelang moest jij erop wachten
Altijd www.budgetgadgets.com voor horloges.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:08 schreef Jappe90 het volgende:
Heeft iemand ervaringen met horloges van Taobao?
Ik ben op zoek naar een horloge, maar er is 1. zoveel keuze en 2. op de plaatjes zien ze er allemaal mooi uit en dat geloof ik dus niet![]()
Iemand die hier iets over de kwaliteit kan vertellen (misschien foto's?) Zo ja, welk merk/type?
Wat iedereen met die dingen heeft weet ik niet maar betalen jullie dat voor neppers?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:46 schreef revpolen het volgende:
[..]
momenteel lang, in het begin 2 weken ofzo
maar 200 dollar voor 2 paar...
best wel duur gekocht denk ik zelf dan
zit gemiddeld aan de 50 $ tm 70 $ per paar
met shipping
Ik vind dat ze in enkele gevallen echt helemaal niet van echt te onderscheiden zijn. En het is meestal dan maar een derde, of nog minder van de prijs. Dus zoveel is dat helemaal niet? :-)quote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Wat iedereen met die dingen heeft weet ik niet maar betalen jullie dat voor neppers?
Dat werkt maar is niet handig.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:21 schreef thijs1994 het volgende:
http://www.budgetgadgets.(...)e-laptop-p-1720.html
Zal dit echt werken?? Iemand ervaring??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |