Ik heb gister ook twee paar uchs besteld via tt voor 200$quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:02 schreef revpolen het volgende:
tradetang enkle goede ervaringen mee..
verschilt alleen natuurlijk wel per verkoper.
maar me UJJ en N1ke kwamen gewoon aan!
............
ja, mn mini cam van ebay via "strong-stock"quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:44 schreef Lolque het volgende:
Het lijkt d'r op dat d'r nu toch een keer een pakketje is kwijtgeraakt...
En kan je dat met ons delen? Heb ook zo'n ding..maar als ik em aanzet gaat rood en blauw branden. Dan heb ik nog nergens opgedrukt. Als ik record druk veranderd er weinig.quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:48 schreef 8D het volgende:
Yay, mijn Goedkope ebay mini dv cameratje is binnen. Geinig ding. Geluid is goed en beeld maakt ie ook wel aardig. Was eventjes proberen om uit te vogelen hoe alles werkte. De tekst in de handleiding klopt in ieder geval maar voor de helft. Maar het werkt nu.
En dan gaat hij weer uit? Dan zit de geheugenkaart er niet goed in?quote:Op woensdag 2 december 2009 08:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En kan je dat met ons delen? Heb ook zo'n ding..maar als ik em aanzet gaat rood en blauw branden. Dan heb ik nog nergens opgedrukt. Als ik record druk veranderd er weinig.
Ziet er opzich wel betrouwbaar uit. De prijzen zijn niet over the top en er zijn 0.01 aanbiedingen die met Paypal betaald kunnen worden.quote:Dear customers,
You are receiving this e-mail from us because you bought something from our Ebay shop.
We represent the sevenchannel.com website. We are from China, and offer prices that are competitive with focalprice.com and dealextreme.com. We offer better prices and much better service!!
Don't just take our word for it - give us a try!
We have prepared two products, both priced at $0.01USD and with free shipping. This is a gift to you so that you can experience our service.
While we can't do every thing best, we will try very hard to exceed your needs.
Only 0.01USD ,You can make a genuine and a sincere friend from China.
Thank you for your time!
Best regards,
Your's Sevenchannel
E-mail:service@sevenchannel.com
MSN:service@sevenchannel.com
Ja hoor. Hij is opgeladen. micro sd kaart zit erin.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dan gaat hij weer uit? Dan zit de geheugenkaart er niet goed in?
Als je hem aan zet even wachten tot rood uit gaat voor je op opnemen drukt? Is ie als usb stick wel benaderbaar? Oh en voor de zekerheid, je kan niet opnemen als ie met usb vast hangt aan je pc.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja hoor. Hij is opgeladen. micro sd kaart zit erin.
Het lijkt er op ja, ik wacht waarschijnlijk ook tevergeefs op een aantal pakketjesquote:Op woensdag 2 december 2009 08:09 schreef Lolque het volgende:
Is HK Post zo aan het kutten ofzo?
Ik vind het wel erg opvallend dat d'r zoveel pakketjes kwijtraken de laatste tijd...
Nee dat snap ikquote:Op woensdag 2 december 2009 09:08 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Als je hem aan zet even wachten tot rood uit gaat voor je op opnemen drukt? Is ie als usb stick wel benaderbaar? Oh en voor de zekerheid, je kan niet opnemen als ie met usb vast hangt aan je pc.
Jij wilt zeggen dat GLS (om maar een voorbeeld te noemen) niet door heel Nederland bezorgt?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:55 schreef LuieDonder het volgende:
[..]
Ja, ga jij daar maar eens een postbus van opzoeken
Er is geen bedrijf wat de dekkingsgraad heeft die TNT heeft op dit moment. Hoewel voor zakelijke post wel steeds meer alternatieve bedrijven gebruikt worden.
Het moet ook werken zonder driver. Bij mij blijven de lampjes alleen branden als ik hem aan mijn laptop heb hangen maar ook als ie opgeladen is en ik hem ontkoppel, even uit en weer aan en ik kan weer.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dat snap ikAls ik em aan doe blijven rood en blauw branden. For ever...gebeurt verder niets dus. Ook als ik op reset druk...gaat alles uit...doe ik em aan..gaat eerst blauw aan en daarna meteen rood en dat blijft zo branden.
En die driver cd die erbij zit werkt niet want als ik de driver wil installeren krijg ik een foutmelding. Zowel in XP als in Vista.
momenteel lang, in het begin 2 weken ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 00:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik heb gister ook twee paar uchs besteld via tt voor 200$
van die hoge van leer
hoelang moest jij erop wachten
Altijd www.budgetgadgets.com voor horloges.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:08 schreef Jappe90 het volgende:
Heeft iemand ervaringen met horloges van Taobao?
Ik ben op zoek naar een horloge, maar er is 1. zoveel keuze en 2. op de plaatjes zien ze er allemaal mooi uit en dat geloof ik dus niet![]()
Iemand die hier iets over de kwaliteit kan vertellen (misschien foto's?) Zo ja, welk merk/type?
Wat iedereen met die dingen heeft weet ik niet maar betalen jullie dat voor neppers?quote:Op woensdag 2 december 2009 09:46 schreef revpolen het volgende:
[..]
momenteel lang, in het begin 2 weken ofzo
maar 200 dollar voor 2 paar...
best wel duur gekocht denk ik zelf dan
zit gemiddeld aan de 50 $ tm 70 $ per paar
met shipping
Ik vind dat ze in enkele gevallen echt helemaal niet van echt te onderscheiden zijn. En het is meestal dan maar een derde, of nog minder van de prijs. Dus zoveel is dat helemaal niet? :-)quote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Wat iedereen met die dingen heeft weet ik niet maar betalen jullie dat voor neppers?
Dat werkt maar is niet handig.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:21 schreef thijs1994 het volgende:
http://www.budgetgadgets.(...)e-laptop-p-1720.html
Zal dit echt werken?? Iemand ervaring??
Ik ken iemand die hem heeft en het werkt wel. Alleen je moet er heel erg aan wennen, en een normale muis lijkt me ook gewoon intuïtiever. Maar als je weinig 'werkoppervlakte' hebt, is het ideaal. Echter heb je daarvoor meestal een laptop met een pad.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:21 schreef thijs1994 het volgende:
http://www.budgetgadgets.(...)e-laptop-p-1720.html
Zal dit echt werken?? Iemand ervaring??
O dan zal mijn Zijnheter iPhone headset van PB ook nog wel binnenkomen, verzonden op de 5e...quote:Op woensdag 2 december 2009 10:27 schreef Metalfreak het volgende:
Gisteren eindelijk mijn pakketje van Focalprice binnen, zou 1 november al Hongkong verlaten moeten hebben, nu pas aangekomen.
XBOX360 controller + accu en reserveaccu voor de telefoon. De controller ziet er echt als origineel uit, maar als je goed naar het hologramstickertje kijkt, blijkt ie toch niet helemaal echt te zijn. Maar hij doet het, en dat is het belangrijkste
GLS bezorgt voor zover ik weet geen normale brieven, maar heeft in ieder geval geen brievenbussen in de straat staan, en er zijn minder adressen waar je je post af kunt leveren voor bezorging. Dus nee, dat was niet wat ik wou zeggen.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:27 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat GLS (om maar een voorbeeld te noemen) niet door heel Nederland bezorgt?
Neppe neppers zijn ¤5,- oid. Is het dan niet zonde om voor echte neppers $50~70 te betalen alleen maar voor een labeltje?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:23 schreef Tandaozhi het volgende:
[..]
Ik vind dat ze in enkele gevallen echt helemaal niet van echt te onderscheiden zijn. En het is meestal dan maar een derde, of nog minder van de prijs. Dus zoveel is dat helemaal niet? :-)
ik zie het anders,quote:Op woensdag 2 december 2009 10:12 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Wat iedereen met die dingen heeft weet ik niet maar betalen jullie dat voor neppers?
Want? Heb je daar wel is een horloge besteld?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:10 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Altijd www.budgetgadgets.com voor horloges.
Duidelijk!quote:Op woensdag 2 december 2009 10:47 schreef mvc het volgende:
Een reactie van Hong Kong Post op de vertragingen
Dear Mr Wong, (Ebay verkoper waar ik iets heb gekocht)
Thank you very much for your enquiry dated 29th November, 2009.
In recent months, there has been upsurge in outbound air mail items compared to corresponding period last year. We also see a significant increase in the general demand for air cargo space but supply of air cargo space is very stringent due to cutting back of flights by airlines. The shortage in cargo space has caused delays to our outbound mails to Brazil, Russia and a number of destinations in the US and Europe by one to two weeks over normal delivery standards.
We have been working closely with carriers to obtain additional space including chartered flights, and coordinating with our neighbouring countries to send the air mail via them. We anticipate that the situation will be improved in about two to three weeks time.
We apologise for any incovenience caused to you due to the situation mentioned above.
Yours sincerely,
Public Relations Section
Hongkong Post
Overal waar in de handleiding Yellow led staat, moet je lezen als Blue led. Dan begrijp je er al wat meer van.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
En kan je dat met ons delen? Heb ook zo'n ding..maar als ik em aanzet gaat rood en blauw branden. Dan heb ik nog nergens opgedrukt. Als ik record druk veranderd er weinig.
Dat is het dus. Als ik em aandoe gaan beide branden en blijven branden. Als ik vervolgens op record druk gaat er niets knipperen. Blijft gewoon constant branden. Ik weet dat de kaart wel goed is want als ik em daarna in de houder doe en in de cardreader ziet ie em wel gewoon.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:59 schreef 8D het volgende:
[..]
Overal waar in de handleiding Yellow led staat, moet je lezen als Blue led. Dan begrijp je er al wat meer van.
Zodra je hem aanzet gaan inderdaad rood en blauw aan. Zodra je op opnemen drukt gaat rood langzaam knipperen. Dat betekend dat ie aan het opnemen is. Nog een keer drukken om hem weer te stoppen.
Verder als je hem aansluit aan usb (en nergens op drukt) moet je hem inderdaad als extra verwisselbare schijf te zien krijgen. Als je dit niet ziet dan kan de camera jouw microSD kaartje niet pakken. Zit deze er goed in 'geklikt' (even aanduwen met iets)? Zelf had ik een microsd kaartje die half defect was (deed het in sommige cardreaders ook niet) en die werd niet goed gepakt. Een andere microSD kaartje werd wel gewoon goed gepakt. Verder kan je proberen je kaartje te formateren met FAT (dus geen FAT32).
Suc6
Sommige hardware is niet compatibel met sommige MicroSD-kaartenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat is het dus. Als ik em aandoe gaan beide branden en blijven branden. Als ik vervolgens op record druk gaat er niets knipperen. Blijft gewoon constant branden. Ik weet dat de kaart wel goed is want als ik em daarna in de houder doe en in de cardreader ziet ie em wel gewoon.
Maar zie je de kaart ook op je computer wanneer je hem in de camera houd, en de camera aansluit (werkt als een soort cardreader dan) ?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Dat is het dus. Als ik em aandoe gaan beide branden en blijven branden. Als ik vervolgens op record druk gaat er niets knipperen. Blijft gewoon constant branden. Ik weet dat de kaart wel goed is want als ik em daarna in de houder doe en in de cardreader ziet ie em wel gewoon.
hele goede vraag, k ben ook hard opzoek, als je wat vind, laat t me weten please!quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:22 schreef jakkop het volgende:
Is iemand wel eens een wake-up light tegengekomen?
Nee dan ziet ie em niet. Ligt het dus aan het type micro sd kaart? is een Sandisk 1 giegquote:Op woensdag 2 december 2009 12:19 schreef 8D het volgende:
[..]
Maar zie je de kaart ook op je computer wanneer je hem in de camera houd, en de camera aansluit (werkt als een soort cardreader dan) ?
KINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONKINGSTONkingstonKINGSTONquote:Op woensdag 2 december 2009 13:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dan ziet ie em niet. Ligt het dus aan het type micro sd kaart? is een Sandisk 1 gieg
Misschien een idee voor Jack om dat artikel toe te voegenquote:Op woensdag 2 december 2009 13:01 schreef makkie88 het volgende:
[..]
hele goede vraag, k ben ook hard opzoek, als je wat vind, laat t me weten please!
Goed mogelijk, probeer het eens met een andere type micro sd kaartquote:Op woensdag 2 december 2009 13:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nee dan ziet ie em niet. Ligt het dus aan het type micro sd kaart? is een Sandisk 1 gieg
Als je dat nou meteen had gezegd.quote:
Ik ook!quote:
Me too!quote:Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Eens kijken of de postbode zo een cadeautje komt brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |