Thequote:
ahahahaha ik maak teminste geen domme filmpjes AHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meid, je maakt wat mee!
ga je tog weg kk nerd je maakt gewoon niks mee en bent jaloers op een levenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef Folmer het volgende:
En weer een kankertopic.
Mêh, stiekem meisjesbillen beloeren in de trein omdat je van je moeder geen vriendin mag, dán ben je een held inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:20 schreef Cacciatore het volgende:
ahahahaha ik maak teminste geen domme filmpjes AHAHAHAHHA
Noem jij dat een leven?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:21 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ga je tog weg kk nerd je maakt gewoon niks mee en bent jaloers op een leven
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:20 schreef Cacciatore het volgende:
stop is met kutreacties en haten en gewoon NORMAAL DOEN anders opkkeren graag
Dat je er nog energie in steekt...quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mêh, stiekem meisjesbillen beloeren in de trein omdat je van je moeder geen vriendin mag, dán ben je een held inderdaad..
Hij maakt meer mee dan jullie allemaal bij elkaar ja. Erken kwaliteitstopics.quote:
He, jij zat toch bij dat ene bureau, maar nu dus niet meer?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb tijdelijk geen baan.
Ach, het helpt me de dag door, zo tussen met de auto naar de Voedselbank en het zoveelste blik Schultenbräu.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:25 schreef Kreator het volgende:
Verkoop je lichaam. Alles beter dan reageren op zo'n mongool.
ahaahah kk nerd k mag alles hoor woon op mezelfquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, stiekem meisjesbillen beloeren in de trein omdat je van je moeder geen vriendin mag, dán ben je een held inderdaad..
Waarom hap je daar op?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:31 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ahaahah kk nerd k mag alles hoor woon op mezelf
nee k ben geen nerd als jij hoor whahahahha jaloerse haterquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! TS woont op een tochtig zolderkamertje en beloert stiekem meisjesbillen.
Je de "legendarische"TS niet?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef Disavowed het volgende:
Is het tegenwoordig 'in' om een bericht vol taalfouten zomaar op het internet neer te plempen?
Ik word oud.
Dit zijn de talenten die straks ons pensioen moeten bekostigen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef Disavowed het volgende:
Is het tegenwoordig 'in' om een bericht vol taalfouten zomaar op het internet neer te plempen?
Ik word oud.
Echt legendarisch hoor. Weinig slotjes ook. Veel kwaliteit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:33 schreef error_404 het volgende:
Je de "legendarische"TS niet?
Kijk voor de grap maar eens in zijn andere topics. Benieuwd of jij weet van wie deze kloon is...
Ben je niet de enigstequote:Op dinsdag 1 december 2009 11:25 schreef NBT het volgende:
Ik snap er werkelijk niks van wat je nou heb neergezet.
Jammer dat daar niet wat vaker een paar Boeings neerstorten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef donthate het volgende:
En aan hoe die praat komt ts waarschijnlijk uit de bijlmer
Bedankt dat je mij ook ff dood wenstequote:Op dinsdag 1 december 2009 11:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jammer dat daar niet wat vaker een paar Boeings neerstorten.
ahahha nog meer dome haters whahaha jaloers knul :pquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Echt legendarisch hoor. Weinig slotjes ook. Veel kwaliteit.
idd mag nie meer...quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik vraag me af waar jullie straattaal zien in die OP. Ik niet iig.!
Gek he, als z'n username ernaast staatquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:34 schreef rashudo het volgende:
Na de eerste regel wist ik al dat jij het was.
Denk dat die mensen die die rare tekens in die piramides ontcijferd hebben hier stuk op lopenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:41 schreef ShevaJB het volgende:
Je hebt bijna een archeoloog nodig om dit te vertalen
Misschien moet ik toch zelf daarvoor maar eens wat geld opzij gaan zettenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit zijn de talenten die straks ons pensioen moeten bekostigen.
Doe eens je best om je medemens te begrijpen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:37 schreef Happel het volgende:
Wat staat daar in godsnaam? I.i.g geen Nederlands.
Geen flauw idee en het boeit me nog minder.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:33 schreef error_404 het volgende:
[..]
Je de "legendarische"TS niet?
Kijk voor de grap maar eens in zijn andere topics. Benieuwd of jij weet van wie deze kloon is...
gezellig!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:46 schreef error_404 het volgende:
[..]
* error_404 pakt ook de popcorn en gaat er voor zitten....
blablabla ik maak gwoon topics jij komt hate enzo met je innenet vriendjes WHAHAquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:47 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Geen flauw idee en het boeit me nog minder.
Als ik al legendarisch zou zijn op een community-site, zou ik me ernstig zorgen maken.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:23 schreef donthate het volgende:
[..]
IK hou ook niet van kut reacties maar sommige vragen er gewoon omAls je dit soort toppics opent
innenetquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:49 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
blablabla ik maak gwoon topics jij komt hate enzo met je innenet vriendjes WHAHA
bawhahahaahahahahahahaquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:49 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
blablabla ik maak gwoon topics jij komt hate enzo met je innenet vriendjes WHAHA
wauw.... echt... wauw.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:49 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Zo zeggen de coole Amerikanen het op tv altijd, dus doet TS dat ook.quote:
mattie stop is met haten en doe je naam is eer aan ofzow kk nerd NU WEER ONTOPIC!!!!quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Als je die zin leest vraag je toch af wat er mis ging bij zijn opvoeding
Als jij leert normale Nederlandse zinnen te formuleren, gaan wij ontopicquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:55 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie stop is met haten en doe je naam is eer aan ofzow kk nerd NU WEER ONTOPIC!!!!
Ben jij OOIT wel eens naar school geweest?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:55 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie stop is met haten en doe je naam is eer aan ofzow kk nerd NU WEER ONTOPIC!!!!
Heeft hij niet gehadquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:55 schreef donthate het volgende:
[..]
Als je die zin leest vraag je toch af wat er mis ging bij zijn opvoeding
Jij praat als een randebiel die het stoer vind dat die uit de bijlmer of wat dan ook komtquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:55 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Daar gaat het niet het probleem is dat je als een ghetto neger probeert te praten.Als jij gewoon niet goed kan typen of er moeite mee hebt niemand zal je hatenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:59 schreef Cacciatore het volgende:
STOP IS MET HATEN!!!! zijn jullie amaal kk jaloers ofzo met die domme reacties steeds JA ik heb gwoon school gehad mattie ma ik kan het mssn minder goed als jullie lekker boeiend ej we zijn tog niet op school nu ofwel en dan ga je toch lekkr woordeboeken lezen HAHAHAHAHAH
ik phoess die lirycs tewijl ik hard gaaquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:00 schreef Cacciatore het volgende:
ahahahaha rijmpje van sinterklaas mattie :p
Normaal ben ik geneigd kloon te zeggen maar bij deze gok ik toch op die laatstequote:Op dinsdag 1 december 2009 12:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Of dit is een matige kloon, of een compleet doorgeslagen bosmongool.
Place your bets!
blablablablabla wat een boel onzin mattie JA ik woon opmezelf en also f na billen stare iets betekend mattie je bent gewoon jaloers dat jij aleen een beeldschemr voor je ziet en stoer doet op innenet zonder LEVEN AHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:00 schreef donthate het volgende:
[..]
Jij praat als een randebiel die het stoer vind dat die uit de bijlmer of wat dan ook komt.Als jij op je zelf woont zou ik me als moeder of vader zijnde van je toch eens flink zorgen om je maken maar ga jij maar na die meisjes billen staren met je humor
.Hier begrijpen we het niet echt
FF op jou nivoo zodat je mij misgien ook begriept
Ewaa mattie!!! nohh beter je ouders je gewoon weer in je osso nemen want dit digg je niet als jij alleen woont in je osso swa!![]()
![]()
![]()
ik praat nie eens als een neger mattiequote:Op dinsdag 1 december 2009 12:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Daar gaat het niet het probleem is dat je als een ghetto neger probeert te praten.Als jij gewoon niet goed kan typen of er moeite mee hebt niemand zal je haten
Ik zeg: een kloon van een compleet doorgeslagen bosmongool.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Of dit is een matige kloon, of een compleet doorgeslagen bosmongool.
Place your bets!
Je bent gewoon een knakengast.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:59 schreef Cacciatore het volgende:
STOP IS MET HATEN!!!! zijn jullie amaal kk jaloers ofzo met die domme reacties steeds JA ik heb gwoon school gehad mattie ma ik kan het mssn minder goed als jullie lekker boeiend ej we zijn tog niet op school nu ofwel en dan ga je toch lekkr woordeboeken lezen HAHAHAHAHAH
Mattie, fock al die haters. Jij hebt gewoon schijt en dat is goed zo. en haters moeten maar lekker haten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:02 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik praat nie eens als een neger mattie
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:03 schreef Cacciatore het volgende:
ik ben teminste geen kneus die autos in zijn kont stopt whahahahahahha
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Daar gaat het niet het probleem is dat je als een ghetto neger probeert te praten.Als jij gewoon niet goed kan typen of er moeite mee hebt niemand zal je haten
zovty jij bent egt kk baas #1quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:04 schreef zovty het volgende:
[..].
Welkom op Fok he.
Al schrijf je perfect nederlands, er is altijd wel iemand die je haat.
Al moet ik er persoonlijk voor zorgen..
Stel je niet zo aan en doe leuk mee of gtfo.
kuddows!!! di hater s nie meer dan n prater HAHAHAquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:03 schreef Cacciatore het volgende:
ik ben teminste geen kneus die autos in zijn kont stopt whahahahahahha
Denk toch dat de OP zo beter te begrijpen is.quote:*(^%)&(#*$_$&%)(*UI_)(!+#)$(*)^&($(&!^($($%&%T@$&(%)($(*($(&($()($(*+)$*(**$*#(*$*^$*&^%!@$*&$*#(*%$*~&$*_)$**$*%+$**$*(($*@*%*$(($()$^*$&$!*$(*$(@#($(^(((#^()*#^^(@$)*(%#^)(#^(*()%)^%$%)()(*+%(@%(#^%($%)(~!%)(^#^%)((%)(*%)%)^#^)*%*)(&%)(#^%)_!%)(*#^&(#^($(*(&(#^$#^%#^#^*#^^%#^%(^)@)
ik heb nu wel een blousje aan ja en een mooie ook ma dat mag zeker niet van jullie he??? WHAHAHAHAHAHA daar heb ik dikkkkeeeee schijt aan jullie hate ma lekker ik krijg gnoeg aandacht van chicks dussss hahahaquote:
Ja ik ben de gene hier die niet kan typenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:09 schreef Cacciatore het volgende:
ja hoor wie kan hier dan nie lezen donthate whahahaha ben je kk dom ofzo dat je en naam nie kan lezen en typen whahahahahaha GEFLASHED![]()
![]()
Crossdresserquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:10 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik heb nu wel een blousje aan ja en een mooie ook ma dat mag zeker niet van jullie he??? WHAHAHAHAHAHA daar heb ik dikkkkeeeee schijt aan jullie hate ma lekker ik krijg gnoeg aandacht van chicks dussss hahaha
Ga er toch niet steeds dieper op in bij caccie, dat vindt hij blijkbaar alleen maar lekkerquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:10 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja ik ben de gene hier die niet kan typen
En jijzelf?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:12 schreef ehqo. het volgende:
Maar zeg eens, wat voor een praktische toevoeging heb je nou eigenlijk aan de wereld? Wat is je bestaansrecht?
Haha ik vind het ook wel grappig hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ga er toch niet steeds dieper op in bij caccie, dat vindt hij blijkbaar alleen maar lekker
kk tog op met je bullshit mattie ik voeg iets toe aan de harte van chicks en milfs whahahaha en jij dan behalve beeldscherme en toetsborden verslijten whahahahahaquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:12 schreef ehqo. het volgende:
Maar zeg eens, wat voor een praktische toevoeging heb je nou eigenlijk aan de wereld? Wat is je bestaansrecht?
blablabla wie heet hier donthate dan kk nerdje WHAHAHAHA hoe voelt dat nou innenet leven whahahquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:13 schreef donthate het volgende:
[..]
Haha ik vind het ook wel grappig hoorAlleen vind hem zo sneu dat het weer grappig is
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:10 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik heb nu wel een blousje aan ja en een mooie ook ma dat mag zeker niet van jullie he??? WHAHAHAHAHAHA daar heb ik dikkkkeeeee schijt aan jullie hate ma lekker ik krijg gnoeg aandacht van chicks dussss hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |