Thequote:
ahahahaha ik maak teminste geen domme filmpjes AHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Meid, je maakt wat mee!
ga je tog weg kk nerd je maakt gewoon niks mee en bent jaloers op een levenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:19 schreef Folmer het volgende:
En weer een kankertopic.
Mêh, stiekem meisjesbillen beloeren in de trein omdat je van je moeder geen vriendin mag, dán ben je een held inderdaad.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:20 schreef Cacciatore het volgende:
ahahahaha ik maak teminste geen domme filmpjes AHAHAHAHHA
Noem jij dat een leven?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:21 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ga je tog weg kk nerd je maakt gewoon niks mee en bent jaloers op een leven
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:20 schreef Cacciatore het volgende:
stop is met kutreacties en haten en gewoon NORMAAL DOEN anders opkkeren graag
Dat je er nog energie in steekt...quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mêh, stiekem meisjesbillen beloeren in de trein omdat je van je moeder geen vriendin mag, dán ben je een held inderdaad..
Hij maakt meer mee dan jullie allemaal bij elkaar ja. Erken kwaliteitstopics.quote:
He, jij zat toch bij dat ene bureau, maar nu dus niet meer?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb tijdelijk geen baan.
Ach, het helpt me de dag door, zo tussen met de auto naar de Voedselbank en het zoveelste blik Schultenbräu.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:25 schreef Kreator het volgende:
Verkoop je lichaam. Alles beter dan reageren op zo'n mongool.
ahaahah kk nerd k mag alles hoor woon op mezelfquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, stiekem meisjesbillen beloeren in de trein omdat je van je moeder geen vriendin mag, dán ben je een held inderdaad..
Waarom hap je daar op?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:31 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ahaahah kk nerd k mag alles hoor woon op mezelf
nee k ben geen nerd als jij hoor whahahahha jaloerse haterquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
H! H! TS woont op een tochtig zolderkamertje en beloert stiekem meisjesbillen.
Je de "legendarische"TS niet?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef Disavowed het volgende:
Is het tegenwoordig 'in' om een bericht vol taalfouten zomaar op het internet neer te plempen?
Ik word oud.
Dit zijn de talenten die straks ons pensioen moeten bekostigen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:32 schreef Disavowed het volgende:
Is het tegenwoordig 'in' om een bericht vol taalfouten zomaar op het internet neer te plempen?
Ik word oud.
Echt legendarisch hoor. Weinig slotjes ook. Veel kwaliteit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:33 schreef error_404 het volgende:
Je de "legendarische"TS niet?
Kijk voor de grap maar eens in zijn andere topics. Benieuwd of jij weet van wie deze kloon is...
Ben je niet de enigstequote:Op dinsdag 1 december 2009 11:25 schreef NBT het volgende:
Ik snap er werkelijk niks van wat je nou heb neergezet.
Jammer dat daar niet wat vaker een paar Boeings neerstorten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:35 schreef donthate het volgende:
En aan hoe die praat komt ts waarschijnlijk uit de bijlmer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |