Beseffen jullie tegenstanders (jullie want ik hoor die term vaak genoeg vaak voorbijkomen) dat je door PVV'ers tokkies te noemen je aan exact hetzelfde schuldig maakt als de PVV doet? Namelijk de gehele groep over één kam scherenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En terecht dat je daar anders naar kijkt, want degenen die bezwaren indienen kunnen dat doen uit hele andere motieven. Er zijn genoeg PVV-tokkies die tegen een moskee zijn, zelfs al is die nog zo bescheiden en onopvallend.
Die mogen best bezwaren indienen vanwege landschapsvervuiling of wat dan ook, maar dat moeten dan wel zuivere argumenten zijn.
het is gewoon kitsch met dat opvallende blauw, de velen bolle vormen, die minaretten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:09 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Zelfs architecten vinden die gebouwen "gedrochten".
Nou...
Ach, als ik dan toch bezig ben met het redeneren als een PVV'er: Natuurlijk zijn er ook goede pvv'ers, maar we moeten onze ogen er niet voor sluiten dat er veel tokkies bij rondlopen. Te lang is ons door de politiek-correcte elite opgelegd dat dat niet gezegd mag worden, maar die tijd is voorbij! STOP DE FASCISTISCHE PVV maar ik heb verder niets tegen individuele PVV'ers hoorquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:10 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Beseffen jullie tegenstanders (jullie want ik hoor die term vaak genoeg vaak voorbijkomen) dat je door PVV'ers tokkies te noemen je aan exact hetzelfde schuldig maakt als de PVV doet? Namelijk de gehele groep over één kam scheren
Dat is best een mooi gebouwquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:12 schreef ASroma het volgende:
[..]
het is gewoon kitsch met dat opvallende blauw, de velen bolle vormen, die minaretten.
Doe dan gewoon zo, mooie moskee in marrakech.
[ afbeelding ]
Ja die walgelijke "ik ben superieur" act kennen wel inmiddels wel. Het belachelijk maken van de PVV kennen we inmiddels ook wel. Je draait om de feiten heen jongeman en dat is dat jij je aan precies hetzelfde schuldig maakt. Dat maakt je geen haar beter.quote:Ach, als ik dan toch bezig ben met het redeneren als een PVV'er: Natuurlijk zijn er ook goede pvv'ers, maar we moeten onze ogen er niet voor sluiten dat er veel tokkies bij rondlopen. Te lang is ons door de politiek-correcte elite opgelegd dat dat niet gezegd mag worden, maar die tijd is voorbij! STOP DE FASCISTISCHE PVV maar ik heb verder niets tegen individuele PVV'ers hoor
Jup, die watertoren van Marrakech mag er wel tussen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:12 schreef ASroma het volgende:
[..]
het is gewoon kitsch met dat opvallende blauw, de velen bolle vormen, die minaretten.
Doe dan gewoon zo, mooie moskee in marrakech.
[ afbeelding ]
Dan is het goed, was al bang dat ik uit de gratie des Hephaistos was gevallen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
maar ik heb verder niets tegen individuele PVV'ers hoor[/i]
Oh nee, nu ben ik door de mand gevallenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:15 schreef ThaMadEd het volgende:
Ja die walgelijke "ik ben superieur" act kennen wel inmiddels wel. Het belachelijk maken van de PVV kennen we inmiddels ook wel. Je draait om de feiten heen jongeman en dat is dat jij je aan precies hetzelfde schuldig maakt. Dat maakt je geen haar beter.
Je twijfelde toch nog? Of ben je nu zeker?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dan is het goed, was al bang dat ik uit de gratie des Hephaistos was gevallen.
Had je al gedaan he?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Oh nee, nu ben ik door de mand gevallen![]()
Kom maar terug als ik allerlei treiterende maatregelen, beperkingen van grondrechten en economische strafmaatregelen tegen PVV'ers probeer door te voeren. Dan slaat je vergelijking nog ergens op.
Ik heb hem wel eens "betrapt" op lovende posts over mij, en heb niks tegen hem dus, NWS vriendjes all the way.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:27 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Je twijfelde toch nog? Of ben je nu zeker?
Voor de duidelijkheid: ik vind dat je bezwaren moet beoordelen op de grond waarop bezwaar wordt gemaakt. Dus als iemand bezwaar maakt vanwege landschapsvervuiling, dan moet je het daar op beoordelen. Als dan blijkt dat de motieven liggen in anti-Islam gevoelens, dan moet je daar dus met een andere bril naar kijken. Dat was het punt, maar blijkbaar was ik heel onduidelijk of wil jij liever iets anders lezenquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:29 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Had je al gedaan he?
Je gaf de beoordelaars van b & w toestemming om bepaalde mensen als PVV tokkie te beschouwen en daardoor die bezwaren in de prullenbak te gooien.
Je weet gewoon niet waar je over spreekt. Tokkies haten moslims en willen daarom moskee in hun wijk. Dat is hun goed recht, maar daar houd je geen moskee mee tegen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:07 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Helaas wel.
[..]
Die beoordelaars mogen van jou terecht er anders naar kijken. Maar die beoordelaars kunnen aan een bezwaar niet zien of iemand een PVV tokkie is, zoals je denigrerent zegt.
Maar je geeft ze wel die vrijheid dat ze vanuit hun kantoortje het zo beoordelen.
Als dat geen discriminatie is...
Mijn vergelijking slaat ergens op. Jouw bewering over dat PVV'ers tokkies zijn is van dezelfde generaliserende aard dat alle Marokkanen crimineel zijn (wat de PVV nog niet eens beweert).quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:27 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Oh nee, nu ben ik door de mand gevallen![]()
Kom maar terug als ik allerlei treiterende maatregelen, beperkingen van grondrechten en economische strafmaatregelen tegen PVV'ers probeer door te voeren. Dan slaat je vergelijking nog ergens op.
Leuke poging achteraf.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: ik vind dat je bezwaren moet beoordelen op de grond waarop bezwaar wordt gemaakt.
Ik zou zeggen, lees hem nog een keer in het licht van het bovenstaande en probeer te snappen wat ik bedoelquote:Op dinsdag 1 december 2009 12:32 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Leuke poging achteraf.
Helaas had je al kenbaar gemaakt dat ze afwegingen mogen maken als ze vermoeden dat het om een PVV tokkie gaat.
Fail.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En terecht dat je daar anders naar kijkt, want degenen die bezwaren indienen kunnen dat doen uit hele andere motieven. Er zijn genoeg PVV-tokkies die tegen een moskee zijn, zelfs al is die nog zo bescheiden en onopvallend.
Die mogen best bezwaren indienen vanwege landschapsvervuiling of wat dan ook, maar dat moeten dan wel zuivere argumenten zijn.
Ook al zou hij dat vinden, dan betekent dat nog niet dat het ook zo werkt. Jouw stugge domheid kent werkelijk geen grenzen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:32 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Leuke poging achteraf.
Helaas had je al kenbaar gemaakt dat ze afwegingen mogen maken als ze vermoeden dat het om een PVV tokkie gaat.
Fail.
Gelezen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees hem nog een keer in het licht van het bovenstaande en probeer te snappen wat ik bedoel
[..]
Waarschijnlijk wel een beetje extreem, maar was meer om te laten zien dat een moskee niet per definitie lelijk is.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:33 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De Blauwe Moskee, erg mooi!
Ik denk alleen niet of je dat zo in een willekeurige Europese stad kunt plaatsen, is misschien wel wat té exotisch. Maar de paltskapel die ik toonde, is prima als moskee te bouwen, en ook niet heel dominant afwijkend.
Ja, maar straatvervuiling is niet overal hetzelfde. Dat bepaalt het bestemmingsplan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:50 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Gelezen.
Ook de bevolking kan een beroep doen op de criteria "straatbeeld" en "straatvervuiling".
En een popcorn kraam voor de mensen die van de "show" willen gaan genieten, klinkt super.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel een beetje extreem, maar was meer om te laten zien dat een moskee niet per definitie lelijk is.
Eigenlijk zouden we gewoon ergens in de middle of nowhere een plein moeten aanleggen met daaraan allerlei gebedshuizen. Lijkt me erg interessant.
Waardedaling van hun woning. Maar de echte tokkies huren natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees hem nog een keer in het licht van het bovenstaande en probeer te snappen wat ik bedoel
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:55 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waardedaling van hun woning. Maar de echte tokkies huren natuurlijk.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:57 schreef Intrepidity het volgende:
[ afbeelding ]
De spijker op z'n kop als je het mij vraagt
dat dus..quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:57 schreef Intrepidity het volgende:
[ afbeelding ]
De spijker op z'n kop als je het mij vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |