thanks spreek je vannacht/ochtendquote:
even afwachten, maar voor minder ga ik niet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat is hetzelfde of meer
Je moet ook een geschikte patient zijn om de studies op uit te voeren hequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh en dus geven ze mij die rampenkast
Eens, vandaar dat ook vaak voor de holte bij het sleutelbeen of de maag gekozen wordtquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt heel practisch, tenzij je een stoma hebt en die kut dus echt niet gebruikt wordt.
Laterquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
boodschappen doen
spullen om een nieuwe poort te gaan maken
latersssssssss
Oeh das altijd wel een belangrijk punt jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Maar een s voorzichtig geïnformeerd naar het bijbehorende salaris
Wees blij dát ze je dr een gegeven hebben. Huilie.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh en dus geven ze mij die rampenkast
ze waren het gewoon moe om iedere keer die startkabels weer aan te sluiten als de startmotor het weer eens niet deedquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees blij dát ze je dr een gegeven hebben. Huilie.
dat is hard werken hoor, iemand reanimerenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze waren het gewoon moe om iedere keer die startkabels weer aan te sluiten als de startmotor het weer eens niet deed
I know. Gelukkig heb ik de kennis nog nooit in de praktijk hoeven brengen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is hard werken hoor, iemand reanimeren
je moet ook gewoon de defibrilator van de muur trekkenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is hard werken hoor, iemand reanimeren
en drie flinke sloten, prikkeldraad en schrikdraad tegen de nieuwe Nederlanders.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
planken, schroeven, planken, scharnieren, planken, schuif en planken
hij woont in belgiequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en drie flinke sloten, prikkeldraad en schrikdraad tegen de nieuwe Nederlanders.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en drie flinke sloten, prikkeldraad en schrikdraad tegen de nieuwe Nederlanders.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan komen zijn honden om van de honger
wat een internationaal forum ditquote:
weer wat geleerd vandaagquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eens, vandaar dat ook vaak voor de holte bij het sleutelbeen of de maag gekozen wordt
[..]
en dat van een blonde tiepmiepquote:
nou sorry wist niet dat je kwaad werd nederbelgquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wees blij dát ze je dr een gegeven hebben. Huilie.
en dat terwijl ik toch vaak hoor dat ze voor sommige functies liever mbo-ers dan hbo-ers hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat van een blonde tiepmiep
Mja mensen zien alleen MBO en denken dan niet meer verder
ja omdat dat minder kostquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dat terwijl ik toch vaak hoor dat ze voor sommige functies liever mbo-ers dan hbo-ers hebben.
Vergeet Limburgia of Limboland niet hequote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat een internationaal forum dit![]()
Nederland, België, Indonesië, Panama
Goed he.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat een internationaal forum dit![]()
Nederland, België, Indonesië, Panama
Limbabwequote:Op dinsdag 1 december 2009 15:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vergeet Limburgia of Limboland niet he
nou, dat moeten ze zelf weten, ik zit met mijn (onbruikbare) MBO wel mooi aan de andere kant van de wereld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat van een blonde tiepmiep
Mja mensen zien alleen MBO en denken dan niet meer verder
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja omdat dat minder kost
en dat is serieus zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |